Hé, zo ken ik je niet, niet opgeven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meer
Huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé, zo ken ik je niet, niet opgeven!
Yep missie. In de spiegel kijken alsof ie van zichzelf houdt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
Maaike praat meer als normaal, heeft die een missie?
Trouwens wat loopt ie homoachtig met dat sportbroekje aan
Er werd in het begin ook getwijfeld aan zijn geaardheid, mede door dat korte broekje van 'm. Toen wist nog niemand daar dat hij openlijk bi is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard kreeg een missie, via de telefoon, om te zorgen dat de vraag (die later gestlet werd) niet unaniem besloten werd, als hem dit leukte kreeg hij een clou van iemand naar keuze, leuke dit niet kreeg de rest een clou van hem, de vraag was wie mag er naar de kamer van de waarheid voor een clou? hij en Karim gingen dit boycotten en er ontstond een discussie, ze kwammen er niet uit, dus kreeg Gerard een clou van Aafke, latex handschoentjes.. hij liet ze aan iedereen zien maar vertelde niet dat het een clou voor Aafke wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Zo, klaar met werken, wat heb ik gemist?
Die regel geldt al lang niet meer, wel bijblijven he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Capt caveman had lapo en maakte gewoon netjes meteen een nieuwe COS.
-5quote:
het is gewoon een echte nichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
.quote:
thanx!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gerard kreeg een missie, via de telefoon, om te zorgen dat de vraag (die later gestlet werd) niet unaniem besloten werd, als hem dit leukte kreeg hij een clou van iemand naar keuze, leuke dit niet kreeg de rest een clou van hem, de vraag was wie mag er naar de kamer van de waarheid voor een clou? hij en Karim gingen dit boycotten en er ontstond een discussie, ze kwammen er niet uit, dus kreeg Gerard een clou van Aafke, latex handschoentjes.. hij liet ze aan iedereen zien maar vertelde niet dat het een clou voor Aafke was
soccen moet je stoppen, niet openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
man is het gezeik over de sc over gaat het volgende gezeik beginnen.
* jesje1982 opent dus ook geen soc meer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
man is het gezeik over de sc over gaat het volgende gezeik beginnen.
* jesje1982 opent dus ook geen soc meer
kan je nagaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
soccen moet je stoppen, niet openen
da's een gebed zonder einde, haha. Nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Wat was die missie van Maik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Dacht dat de lapo moest openen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
soccen moet je stoppen, niet openen
Hij is goed met mensen.quote:
Ja en nog één of andere beurssite, ook met iets met zijn naam erin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |