klopt. ik trap er ook steeds in. Komt door die automatische updates, wat ik echt een super ding vind, Scheelt een hoop F5enquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die hebben er wel 301, ik trap er ook telkens in. Maar als je zou verversen zie je dat het er echt 301 zijn.
Er is ook een vraagalex-site.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en nog één of andere beurssite, ook met iets met zijn naam erin.
Wereldgrappen van die gozer.
Hij is helemaal niets begonnen, hij heeft alleen een figurantenrollentje in GTST...tja...quote:
Inderdaad! Was wel super grappig om naar te kijken.. die discussi (ze moesten in een half uur tot een beslissing komen) en de rest hielp ook wel mee trouwens..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Niki P? Gerard heeft die missie van hem dus heel goed gespeeld, met behulp van Karim?
ik ben er klaar mee ik ga etenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Dat lijkt mij de kern, als het razendsnel gaat, gewoon openen, en als het langzaam voortkabbelt niet topichunten en even een minuutje wachten of de lapo opent.
My 2 cents.
quote:
Oke tnx! Ga ik zo ff het filmpje zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad! Was wel super grappig om naar te kijken.. die discussi (ze moesten in een half uur tot een beslissing komen) en de rest hielp ook wel mee trouwens..
Mijn ideequote:
Alles voor het spel...niets meer, niets minder...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Zit wat in, eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
Maik zijn missie dat ie moet vragen aan iedereen wat ze het mooist aan zichzelf vinden?
-edit-
Past bij zijn geheim en hij praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |