Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
Wow, fan-pm van ratso/scanman!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik voel een politieke discussie aankomen. Het is hier spannender dan in het huis
sharon is lid van PVV...........plastic voor vrouwen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
probeer het anders eens op de secret story site ofzoquote:
En er zitten veel hints in het huis voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Dankjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Nee, ze spelen mee zonder geheim.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.
Dan heb je gewoon geen geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
Ach god, ik had al op de site van Secret Story gekeken, maar ik kon het zo vlug niet vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar ik vind dit soort "ik kwak 't maar ergens neer zonder zelf even te lezen" vragen altijd een beetje irritant. Misschien moet je even in het Nieuws/update topic kijken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joan
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.quote:
nee dat is nog geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat is een leuke missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
huh aafke mag niet drinken ,gaat er dus nooit lukken
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.
Aafke heeft al gezegd dat ze ondanks antibiotica toch wel gaat drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.quote:Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipen
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
De finale halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Ik denk dat ik het snapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Omdat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
en ook al ben je eruit gestemd mag je ook nog blijven
Vol houdt????? ze zuipt alles in no time leeg....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |