nou je kunt ergens trots op zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Goede bekende lijkt me overdreven, hij wilde er toch alleen maar een slaatje uit slaan?
vanavond in de laatste 10 minquote:
Officiële twitter:quote:
Hopen dat de productie/regie hem terugpakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een eikel is. Hij werd echt boos op Geer en ging maar door. Lamzak.
Het ging om waar je die namen vandaan haalde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Officiële twitter:
secretstorynl
Over een half uurtje begint de uitzending, welke drie heren zijn deze week genomineerd? #sstnl
Pas in de uitzending weet je hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus als ik nou vraag welke mannen zijn genomineerd...krijg ik dan antwoord of niet?
In de laatste 10 minuten van de Daily van vandaag denk ik wel....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus als ik nou vraag welke mannen zijn genomineerd...krijg ik dan antwoord of niet?
wil best antwoord geven maar dan wordt ik mogelijk weer uitgemaakt voor leugenaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |