Het kan inderdaad wel wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:19 schreef chansadres het volgende:
De op's zijn niet meer wat ze geweest waren
ja hallo, ik heb het alleen maar even snel geopend hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:39 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Het kan inderdaad wel wat uitgebreider
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef spacer1 het volgende:
Aangezien iedereen zit te zeiken over de op en ik toch wnebdesigner ben laten we dit het mooiste topic op fok maken (of iig van muz)
Nicequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef spacer1 het volgende:
Ik zie net dat er 2 pinkpop topics #2 zijn.
Ik vind de graphics van dit topic beter maar dat andere topic heeft meer info misschien samenvoegen ofzo? ik weet niet hoe dat gaat op fok! als er dubbele topics lopen.
Ik kan de code van het topic niet meesturen via pm, die wordt vernaggeld ik heb gewoon alles in dat andere topic gegooit zie wel wat er gebeurtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice.
Samenvoegen kan niet. Ik vind die andere OP beter qua info idd, beter PM je die TS dat hij jouw plaatjes in de OP moet zetten.
Nee, ze zijn in onderhandeling met 5 bands. De rest word wel vrijgegeven. Maar ik zou als ik jou was al gaan kijken voor Rock Werchter kaarten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Wordt het gehele programma bekend gemaakt op de persconferentie? Als het veel verschilt van de line-up van Rock Werchter zit ik er over na te denken RW-ticket te verkopen.
Er staat ook verkopen. Ik heb mn Rock Werchter kaartje al maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, ze zijn in onderhandeling met 5 bands. De rest word wel vrijgegeven. Maar ik zou als ik jou was al gaan kijken voor Rock Werchter kaarten...
Excuses, ik had het fout gelezen. Ik denk dat het voor jou randje word. Er zit denk ik een redelijke overlap maar er is vast genoeg te zien daar wat niet op Pinkpop staat. En andersom natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er staat ook verkopen. Ik heb mn Rock Werchter kaartje al maanden.
Ik had alleen verwacht dat Foo Fighters naast PP ook op RW zouden staan en als Iron Maiden en Arctic Monkeys niet op Pinkpop staan...wordt het denk ik RW. Veel bands zoals Beady Eye, Socials Distortion en Two Door Cinema Club zullen op beide staan maar ik weet niet wat er nog mogelijk is qua grote namen op Pinkpop zoals Radiohead of RATM ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Excuses, ik had het fout gelezen. Ik denk dat het voor jou randje word. Er zit denk ik een redelijke overlap maar er is vast genoeg te zien daar wat niet op Pinkpop staat. En andersom natuurlijk.
Beide staan naar alle waarschijnlijkheid niet op Pinkpop. Ik heb gehoord dat de Monkeys waarschijnlijk op Lowlands staan. Iron Maiden is sowieso geen optie denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik had alleen verwacht dat Foo Fighters naast PP ook op RW zouden staan en als Iron Maiden en Arctic Monkeys niet op Pinkpop staan...wordt het denk ik RW.
hoiiii omdat je vroeg of ik de OP wilde aanpassen met deze nieuwe, heb ik dat even gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef .aeon het volgende:
Ja, ik had die andere gemaakt omdat iemand vroeg om een betere OP. Maar daarna is in dit topic weer iemand aan de slag gegaan dus nu hebben we er twee
Als spacer het eea aanpast kunnen we gewoon hier verder gaan wat mij betreft.
dat klinkt al aardig, maar ik hoop ook op hardere namen de andere dagen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef chansadres het volgende:
De mainstage op zaterdag zal er als volgt uit zien:
* Band onbekend *
Elbow
* Band onbekend *
Coldplay
Rest is nog niet bekend.
Ik hoop hierop:
Band of Horses
Elbow
Beady Eye
Coldplay
![]()
Komen er niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
dat klinkt al aardig, maar ik hoop ook op hardere namen de andere dagen!
Limp bizkit en pendulum zit dat er nog in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Komen er niet.
Sorry, dat ik je moet teleurstellen.
Foo Fighters is echt het hardste wat er komt.
Update: Niet helemaal waar. Waarschijnlijk komt Volbeat.![]()
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Komen er niet.
Sorry, dat ik je moet teleurstellen.
Foo Fighters is echt het hardste wat er komt.
Update: Niet helemaal waar. Waarschijnlijk komt Volbeat.![]()
Pendulum heb ik niks van gehoord maar ik weet niet alles. Limp Bizkit komt wel langs geglipt zo nu en dan. Dit jaar weet ik zelf ook vrij weinig. Er lekt steeds minder uit. Pinkpop word professioneelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Limp bizkit en pendulum zit dat er nog in?
Oke dan, nou jammer of juist niet. Hopen dat ze wat goede dance halen zoals Chemical Brothers of Justice en hopelijk gaan ze niet falen met BEP.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pendulum heb ik niks van gehoord maar ik weet niet alles. Limp Bizkit komt wel langs geglipt zo nu en dan. Dit jaar weet ik zelf ook vrij weinig. Er lekt steeds minder uit. Pinkpop word professioneel
Ik krijg elk jaar wel een lijstje voor mijn ogen met bands waar ze mee bezig zijn. En dit jaar bevat het totaal lijstje minder hardere rock bands. Niet voor niets heeft Jan Smeets System of a Down geweigerd. Naast dat ze te veel geld vroegen, was het te hard voor Pinkpop dit jaar. Meestal past Pinkpop de muziekstijl ook aan op de hoofdact en dit jaar zit daar geen hardere rock naam tussen.
Nogmaals, mensen er komen GEEN grote namen meer bij. Chemical Brothers, Justice en BEP zijn veel te duur voor Pinkpop (op dit moment). Al het grote geld is er uit. Verwacht bands zoals Dazzled Kid, Neon Trees, White Lies etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke dan, nou jammer of juist niet. Hopen dat ze wat goede dance halen zoals Chemical Brothers of Justice en hopelijk gaan ze niet falen met BEP.
Ik mag dan ook hopen dat ze BEP fijn in de VS laten, die wil ik nog niet eens van een verre afstand horen. Mijn trommelvliezen zijn me best dierbaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nogmaals, mensen er komen GEEN grote namen meer bij. Chemical Brothers, Justice en BEP zijn veel te duur voor Pinkpop (op dit moment). Al het grote geld is er uit. Verwacht bands zoals Dazzled Kid, Neon Trees, White Lies etc.
Of in ieder geval een indeling per dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef Kidney_bean01 het volgende:
dat kan, maar misschien kan je beter op morgen wachten, dan zal er wel een compleet programmarooster komen
Ik denk dat de Heer Jan Smeets BEP op even hoog niveau zal plaatsen als Mika/Pink. Die laatste kwamen ook dus qua naam zou het me niet verbazen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik mag dan ook hopen dat ze BEP fijn in de VS laten, die wil ik nog niet eens van een verre afstand horen. Mijn trommelvliezen zijn me best dierbaar...
Als hij de reacties op hun optreden op Rock Werchter heeft gezien, zou hij er misschien nog een keer over na moeten denkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk dat de Heer Jan Smeets BEP op even hoog niveau zal plaatsen als Mika/Pink. Die laatste kwamen ook dus qua naam zou het me niet verbazen.
Dan had hij vorig jaar ook Kate Nash thuis gelatenquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als hij de reacties op hun optreden op Rock Werchter heeft gezien, zou hij er misschien nog een keer over na moeten denken
Verschillende bands spelen ook liedjes, presentatie riedeltjes, en natuurlijk het uitstellen van de namen door filmpjes. Ja het duurt zo langquote:
nee, twitter is de beste optie..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verschillende bands spelen ook liedjes, presentatie riedeltjes, en natuurlijk het uitstellen van de namen door filmpjes. Ja het duurt zo lang
Ik heb ze op Werchter 2009 gezien, was vet. Ik hoop op White Lies en Limp Bizkitquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef Slomy het volgende:
Ik hoop eigenlijk zwaar op Limp Bizkit.
Nog steeds spijt dat ik er niet bij was toen ze jaren geleden op pinkpop stonden.
white lies weet ik niet..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Neon Trees en White Lies lijken me wel zekerheidjes eigenlijk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:01 schreef Exterminator het volgende:
Vanaf 12:00uur hier live te volgen...
Heb je t allemaal van Jochem?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:
Schijnbaar is Alter Bridge nu bevestigd.
Ik volg gewoon #PP11 op twitterquote:
Haha ok. Zie nou dat op pinkpop site dat ze alle tags die met PP te maken hebben hebben verzameld, van twitter dan.quote:
Is dat niet altijd over de opener....quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?php $('#zondag') .anythingSlider({ startStopped : true, resizeContents : true, navigationFormatter : function(i, panel){ return ['Iron maiden? You wish! *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *'][i - 1]; } }); ?> |
Winnaar van Nu of Nooit contest. Mag het tweede podium openen op de zaterdag. Niks boeiendquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe dus dezelfde lineup als Rock Werchter
En wat/wie is Madi, moet ik dat kennen? Hoorde gister ook op 3fm dat die kwam maar zegt me echt helemaal niks
Niet alleen het filmpje, vast ook wel voor 3FM zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef chansadres het volgende:
Gerard Ekdom was de voice over voor het filmpje met de namen.
Oftewel, luister 3fm misschien voor eerdere namen
Neen, die tweet gaat erover dat die dat luisterdequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
Avenged Sevenfold gerucht? Ik ken het niet.
Dan kan je wegblijvenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe nog niet heel boeiend, deze bands staan vrijwel allemaal op Rock Werchter. Het enige wat me nog over kan halen is een naam als Radiohead, Arcade Fire of R.E.M
quote:Pinkpop 2011 voorspelling; Adele, Bruno Mars, Kate Perry, Caro Emerald, The Script, Darkness, Soundgarden, Ryan Adams, Tim Knol. Zoiets?
Ik doelde dat die echt niet reëel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ryan Adams zou mooi zijn maar staat eind juni in het concertgebouw, solo.
Ha dat scheelt weer geldquote:
Ook de duurste band ooit op Pinkpop...quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Dupje het volgende:
Coldplay wil een podium midden op t veld.
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Volgens Smeets wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Idd waste of moneyquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Jeez... Toch zonde dat je zoveel geld uitgeeft aan 1 band in plaats van aan een paar goede. Maar goed, ik vind Coldplay zelf wel vetquote:
Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ik
1. Coldplay
2. Rammstein
3. Red Hot Chili Peppers
4. Bruce Springsteen & the E-Street Band
5. Metallica
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk volg Pinkpop niet zo goed, dat van Metallica was blijven hangen
Ik vraag me alleen wel af als de nummer 5 1 miljoen euro kost, wat zou Coldplay dan vangen?
Bizarre bedragen eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoen
Dus dan zitten we ergens tegen 2 miljoen aan denk ik....
Metalquote:
Oh ok... altijd leuk voor de variatiequote:
Vroeger dit, toen ze nog tof waren.quote:
Dat snap je toch niet he... dat gebeurt al jaren dat singer/songwriters op zo'n groot podium worden gepleurd en stuk voor stuk verzuipenquote:
Ik ken hem wel, daarom vind ik het niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef spacer1 het volgende:
Grappig dat mensen Tim Knol kennen maar avenged sevenfold bijvoorbeeld niet, bij mij is het net andersom maar aan de reacties te zien is dat niet erg.
Die worden onderhand ook een Pinkpop-huisband he... 4e keer ofzo al?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef .aeon het volgende:
Kaiser Chiefs, daar ben ik dan wel weer blij mee
Meneer Knol was vorig jaar bijna non stop op de radio en DWDD.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef spacer1 het volgende:
Grappig dat mensen Tim Knol kennen maar avenged sevenfold bijvoorbeeld niet, bij mij is het net andersom maar aan de reacties te zien is dat niet erg.
Klopt, maar verveelt niet imo, ze kunnen wel een show weggeven. Dat zie ik Tim Knol nog niet doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die worden onderhand ook een Pinkpop-huisband he... 4e keer ofzo al?
wutquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:02 schreef chansadres het volgende:
Meneer Smeets kan nog steeds niet zijn briefje afschermen
Jan heeft altijd een papiertje met de namen er op. Maar tijdens het optreden van Tim Knol heeft de halve paradiso de namen gezien van het blaadjequote:
Haha wat een figuur is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jan heeft altijd een papiertje met de namen er op. Maar tijdens het optreden van Tim Knol heeft de halve paradiso de namen gezien van het blaadje
Yepquote:
Oh nee, maandag nog :")quote:
Placebo, over Pinkpop-huisbands gesprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:09 schreef chansadres het volgende:
Maandag word een poppy dag.
Placebo op maandag...
Komt Placebo echt? als in 100% zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Placebo, over Pinkpop-huisbands gesproken
Ga eens heel snel naar Band of Horses luisteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef Dupje het volgende:
Ben blij met: Scouting for Girls, Elbow, Coldplay, White Lies, Simple Plan, Deadmau5, Justin Nozuka, Lifehouse
En nog wat die ik wel wil zien maar niet zo heel goed ken..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef chansadres het volgende:
Pinkpop zaterdag
Main:
* Coldplay![]()
* Elbow
* Lifehouse![]()
* De Staat
3FM stage:
* Manic Street Preachers
* Simple Plan![]()
* Alter Bridge
Tent:
* Selah Sue
* Ash
* Madi
Pinkpop zondag
Main:
* Kings Of Leon![]()
* White Lies![]()
* Wolfmother
* Tim Knol
* LEEG
3FM stage:
* Avenged Sevenfold
* Justin Nozuka
* LEEG
* LEEG
Tent:
* Bloody Beetroots Death Crew 77
* Grafitti6
* Laura jansen
* LEEG
Pinkpop Maandag
Main:
*Foo Fighters![]()
*Kaiser Chiefs
*Volbeat
*Two Door Cinema Club![]()
*Scouting For Girls![]()
*LEEG
3FM stage:
*30STM![]()
*The Script![]()
*Gaslight Anthem
*Beatsteaks
*Plain White T's
Tent:
* Deadmaus![]()
*Band Of Horses
*All Time Low
* Dazzled Kid
*LEEG
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef chansadres het volgende:
* Coldplay
* De Staat
* Manic Street Preachers
* Alter Bridge
* Selah Sue
* Kings Of Leon
* Wolfmother
* Bloody Beetroots Death Crew 77
* Foo Fighters
* Kaiser Chiefs
* Volbeat
* Beatsteaks
* Deadmaus
* Band Of Horses
Die zijn fout want niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zag ook ergens Eels en JvT. Klopt dat?
Wie weet nog bij de laatste namenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zag ook ergens Eels en JvT. Klopt dat?
Toch geen Placebo dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zijn fout want niet bekend gemaakt.
Laat ik dan hopen van niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hoop toch eigenlijk wel dat de jeugd van tegenwoordig bij de andere 5 namen staat!
(Nog) Niet toegevoegd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de Arctic Monkeys er ook tussen stonden
3 Doors Down nog wel mogelijk dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:18 schreef chansadres het volgende:
De kans voor de aapjes word steeds kleiner. Hoofdpodium zit bijna geheel vol. Het zou kunnen dat ze op zondag op de 3FM afsluiten voor Kings of Leon maar dat zie ik stiekem niet gebeuren.
Ik zal dan maar beginnen met duimenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef chansadres het volgende:
Placebo kwam ook via twitter voorbij. In dezelfde stroom als Kaiser Chiefs. Kan zijn dat die nog komen maar dat weet ik ook niet
Andere festivals, o.a. Hurricane een week later wat nog steeds een stuk goedkoper is maar over t geheel ee betere line-up heeft. Het is jammer dat er zo'n belachelijk bedrag aan Coldplay wordt uitgegeven. Wat vervolgens terug te zien is in de overige acts.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Mensen die dit mager vinden, waar vergelijk je het dan mee? Eerdere Pinkpops? Andere festivals?
Jij ook weer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef MissSpooky het volgende:
Ik ben tevreden.Ik ken misschien niet alle bands, maar net ff zitten luisteren en klinkt allemaal wel vermakelijk. En White Lies komen, dus dat is al een reden om te gaan.
Eerlijk gezegd vooral mijn eigen smaak. Bands als 30STM, Scouting for Girls, The Script, Lifehouse, Plain White T's en Simple Plan doen het gewoon niet voor mij. Al zullen er genoeg mensen wél blij mee zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Mensen die dit mager vinden, waar vergelijk je het dan mee? Eerdere Pinkpops? Andere festivals?
Jazekerquote:
Ook zou ik wat meer nieuwere acts verwachten. Nu lijkt het dat de bands geboekt zijn die al bekend zijn en waarvan een nieuwe album is gekomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Hurricane lijkt mij inderdaad ook een tof festival, jammer dat mijn financiële situatie het niet toelaat om daar ook heen te gaan (Flogging Mollyquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef portie het volgende:
[..]
Andere festivals, o.a. Hurricane een week later wat nog steeds een stuk goedkoper is maar over t geheel ee betere line-up heeft. Het is jammer dat er zo'n belachelijk bedrag aan Coldplay wordt uitgegeven. Wat vervolgens terug te zien is in de overige acts.
En daarmee heb je de hele denkwijze achter het boeken van bands voor Pinkpop door. Dat is wat Jan Smeets enkele jaren geleden letterlijk zei dat ze zochten. Bekende bands die net een nieuw album uit hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ook zou ik wat meer nieuwere acts verwachten. Nu lijkt het dat de bands geboekt zijn die al bekend zijn en waarvan een nieuwe album is gekomen.
(Coldplay hadden ze verwacht dat deze maand album zou komen maar dat is uitgesteld tot oktober)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef chansadres het volgende:
* Coldplay
* Elbow
* De Staat
* Manic Street Preachers
* Selah Sue
* Kings Of Leon
* White Lies
* Wolfmother
* Tim Knol
* Justin Nozuka
* Grafitti6
* Foo Fighters
* Kaiser Chiefs
* Volbeat
* Go Back to the Zoo
* Two Door Cinema Club
* Scouting For Girls
* The Script
* Gaslight Anthem
* Plain White T's
* Deadmaus
* Band Of Horses
* All Time Low
* Dazzled Kid
Ok, dan ben ik blij dat ik de denkwijze snap, heb gemist dat Jan Smeets dat zei. Als je het vanuit zijn perspectief kijkt dan heeft hij het goed gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En daarmee heb je de hele denkwijze achter het boeken van bands voor Pinkpop door. Dat is wat Jan Smeets enkele jaren geleden letterlijk zei dat ze zochten. Bekende bands die net een nieuw album uit hebben.
Als je vage experimentele bandjes zoekt is Pinkpop niet je festival en ga je maar naar Lowlands o.i.d. en daarmee wil ik eigenlijk deze discussie sluiten voor dit jaar (dit wordt namelijk elk jaar gezegd)
Ik hoop het niet stufi is dan nog niet binnen nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, verwachten jullie a.s. zaterdagochtend een run op de kaartjes net als bij Lowlands?
Nja niet dat het uit maakt, om 10:00 zit ik voor mijn pc
is het goed als ik je overzichtje in de OP meeneem? Al is het misschien nóg handiger als het een schema met tijden erbij is....? Of zal ik deze gewoon neerzetten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
In een mooi overzichtje
Tijdenschema is nog niet bekend dus dat zal wel even duren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
is het goed als ik je overzichtje in de OP meeneem? Al is het misschien nóg handiger als het een schema met tijden erbij is....? Of zal ik deze gewoon neerzetten?
het is misschien wel een beetje te gokken in verband met vorige jaren, maar ik heb in elk geval jouw schema in de OP gezetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tijdenschema is nog niet bekend dus dat zal wel even duren...
Ik wil ik mag ik kan niet naast een kaartje voor zaterdag grijpen. Twee jaar geleden dacht ik even rond een uur of 1 naar de FRS te kunnen wandelen om een kaartje te halen, bam, uitverkocht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, verwachten jullie a.s. zaterdagochtend een run op de kaartjes net als bij Lowlands?
Nja niet dat het uit maakt, om 10:00 zit ik voor mijn pc
FRS krijg je ze gewoon meteen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog nooit geweest en geen idee hoe snel de weekendkaarten meestal uitverkocht zijn.
Waar maak ik meer kans?
Zaterdagochtend om 10:00 bij een Freerecordshop in een relatief kleine stad/rustig winkelcentrum, of zaterdag om 08:00 gaan inloggen op de (waarschijnlijk zeer trage) website van Ticketservice?
Denk zelf dat de Freerecordshop de beste oplossing is. Krijg je de tickets dan gelijk mee, of worden die thuis bezorgd?
Meteen kopen zaterdag! Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga in ieder geval wel gewoon zorgen dat ik kaartjes heb zaterdagOok al zal het vast niet meteen uitverkocht zijn.
Groot nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand de Pinkpopposter van dit jaar digitaal?
Mooie poster dit jaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Groot nog niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
http://www.pinkpop.nl/2011/images/interface/poster-bg.png
Even 'review' ipv nieuws van maken in die url.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: Pinkpop Persconferentie 2011
Arcade Fire blijft dat weekend in amerika hangen. Je nederlandse talenten zijn lang niet bekend genoeg voor pinkpop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Beetje laat maar toch:
Tegenvallende line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Wel ben ik benieuwd naar Selah Sue.
Maar waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
foto's komen er zeer spoedig aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef Beaudelaire het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/434830/1/1/100/evenement-pinkpop-persconferentie-2011.html
Zo beter?
Ah, dan ken ik haar toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
MADI, de winnaar van Nu of Nooit.
dat kan, geen probleem. Als je online koopt, staat de bestelling op jouw naam, maar er staan geen namen op het kaartje. Bij de frs is het helemaal anoniem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een vraagje, ik heb gezocht op de Pinkpop site en zojuist gebeld naar de Free Record Shop.
Maar ik wil 4 weekend kaarten kopen zaterdag bij de Free Record Shop.Kan ik deze allemaal kopen onder 1 naam?
Anders kijk je eens even op de Pinkpop site voor dat je zo 'n vraag steld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Piepje het volgende:
Dus bij de Free Record Shop en online kun je kaarten kopen. Waar nog meer, ook bij Primera?
Had daar gisteren al gekeken, maar niet gevonden. Misschien over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Anders kijk je eens even op de Pinkpop site voor dat je zo 'n vraag steld?
Thnx. Zie dat de site aangepast is na gisteren, na de perspresentatie, dus vandaar dat ik 't eerder niet zo zag staan. Magoed, geen Primera dus (ben ik dan in de war met voetbalkaarten ofzo?). Free Record Shop it is dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
http://www.pinkpop.nl/2011/info/tickets/
Alsjeblieft.
Hooguit de zaterdag zal deze editie na 1/2 dagen denk ik uitverkocht raken. Voor maandag en het hele weekend worden de meeste kaarten uitgegeven dus maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Wij willen graag de maandag gaan, zal de 1e keer pinkpop worden maar gaan de dagkaarten harder dan de campingkaarten?
En is dit net zoals Lowlands binnen een dag uitverkocht ?
Moet even incalculeren of ik zaterdag al in de rij moet gaan staan of dat ik er nog even mee kan wachten
Ik verwacht dat de zaterdag binnen 1 dag uitverkocht is. Coldplay speelt dan en die willen veel mensen zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
welke dag verwacht iedereen eigenlijk dat het snelst is uitverkocht? Ik lees veel over zaterdag, maar ook over maandag...?
De maandag zal ook wel redelijk snel gaan de zondag minder snel denk ik. De 3 dagen kaarten zullen niet zo snel gaan. Ik verwacht dat je die over een kleine maand ook nog wel kunt kopen, of al die coldplay fans met een bom duiten kopen 3 dagen kaarten alleen voor coldplay.quote:Voor een vol Goffertpark werkte Coldplay woensdagavond de eerste van twee Nederlandse concerten af in kader van de Viva La Vida-tour. Twee keer 60.000 man en vrouw dus in Nijmegen, dat is meer volk dan U2 tegenwoordig in twee avondjes ArenA trekt.
Ik ga ook af op hoe het de vorige jaren ging met de verkoop. Voor een 3 dagen kaart hoef je naar mijn idee niet om 9:00 in een al dan niet virtuele rij te gaan staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem geen risico met al die belachelijk snelle uitverkopen tegenwoordig... morgenvroeg om 10.00 uur kaarten halen
Dat van Arcade Fire wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef portie het volgende:
[..]
Arcade Fire blijft dat weekend in amerika hangen. Je nederlandse talenten zijn lang niet bekend genoeg voor pinkpop.
Je hebt nog 3 maanden...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Besloten om toch niet te gaan... jammer maar we kunnen geen oppas regelen
Volgende keer beter
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:45 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Had geen mooie foto van haar kunnen maken![]()
Rest verschijnt vast wel ergens op de FP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |