Hooguit de zaterdag zal deze editie na 1/2 dagen denk ik uitverkocht raken. Voor maandag en het hele weekend worden de meeste kaarten uitgegeven dus maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Wij willen graag de maandag gaan, zal de 1e keer pinkpop worden maar gaan de dagkaarten harder dan de campingkaarten?
En is dit net zoals Lowlands binnen een dag uitverkocht ?
Moet even incalculeren of ik zaterdag al in de rij moet gaan staan of dat ik er nog even mee kan wachten
Ik verwacht dat de zaterdag binnen 1 dag uitverkocht is. Coldplay speelt dan en die willen veel mensen zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
welke dag verwacht iedereen eigenlijk dat het snelst is uitverkocht? Ik lees veel over zaterdag, maar ook over maandag...?
De maandag zal ook wel redelijk snel gaan de zondag minder snel denk ik. De 3 dagen kaarten zullen niet zo snel gaan. Ik verwacht dat je die over een kleine maand ook nog wel kunt kopen, of al die coldplay fans met een bom duiten kopen 3 dagen kaarten alleen voor coldplay.quote:Voor een vol Goffertpark werkte Coldplay woensdagavond de eerste van twee Nederlandse concerten af in kader van de Viva La Vida-tour. Twee keer 60.000 man en vrouw dus in Nijmegen, dat is meer volk dan U2 tegenwoordig in twee avondjes ArenA trekt.
Ik ga ook af op hoe het de vorige jaren ging met de verkoop. Voor een 3 dagen kaart hoef je naar mijn idee niet om 9:00 in een al dan niet virtuele rij te gaan staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem geen risico met al die belachelijk snelle uitverkopen tegenwoordig... morgenvroeg om 10.00 uur kaarten halen
Dat van Arcade Fire wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef portie het volgende:
[..]
Arcade Fire blijft dat weekend in amerika hangen. Je nederlandse talenten zijn lang niet bekend genoeg voor pinkpop.
Je hebt nog 3 maanden...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Besloten om toch niet te gaan... jammer maar we kunnen geen oppas regelen
Volgende keer beter
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:45 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Had geen mooie foto van haar kunnen maken![]()
Rest verschijnt vast wel ergens op de FP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |