FRS krijg je ze gewoon meteen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog nooit geweest en geen idee hoe snel de weekendkaarten meestal uitverkocht zijn.
Waar maak ik meer kans?
Zaterdagochtend om 10:00 bij een Freerecordshop in een relatief kleine stad/rustig winkelcentrum, of zaterdag om 08:00 gaan inloggen op de (waarschijnlijk zeer trage) website van Ticketservice?
Denk zelf dat de Freerecordshop de beste oplossing is. Krijg je de tickets dan gelijk mee, of worden die thuis bezorgd?
Meteen kopen zaterdag! Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga in ieder geval wel gewoon zorgen dat ik kaartjes heb zaterdagOok al zal het vast niet meteen uitverkocht zijn.
Groot nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand de Pinkpopposter van dit jaar digitaal?
Mooie poster dit jaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Groot nog niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
http://www.pinkpop.nl/2011/images/interface/poster-bg.png
Even 'review' ipv nieuws van maken in die url.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: Pinkpop Persconferentie 2011
Arcade Fire blijft dat weekend in amerika hangen. Je nederlandse talenten zijn lang niet bekend genoeg voor pinkpop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Beetje laat maar toch:
Tegenvallende line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Wel ben ik benieuwd naar Selah Sue.
Maar waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
foto's komen er zeer spoedig aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef Beaudelaire het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/434830/1/1/100/evenement-pinkpop-persconferentie-2011.html
Zo beter?
Ah, dan ken ik haar toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
MADI, de winnaar van Nu of Nooit.
dat kan, geen probleem. Als je online koopt, staat de bestelling op jouw naam, maar er staan geen namen op het kaartje. Bij de frs is het helemaal anoniem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een vraagje, ik heb gezocht op de Pinkpop site en zojuist gebeld naar de Free Record Shop.
Maar ik wil 4 weekend kaarten kopen zaterdag bij de Free Record Shop.Kan ik deze allemaal kopen onder 1 naam?
Anders kijk je eens even op de Pinkpop site voor dat je zo 'n vraag steld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Piepje het volgende:
Dus bij de Free Record Shop en online kun je kaarten kopen. Waar nog meer, ook bij Primera?
Had daar gisteren al gekeken, maar niet gevonden. Misschien over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Anders kijk je eens even op de Pinkpop site voor dat je zo 'n vraag steld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |