3 Doors Down nog wel mogelijk dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:18 schreef chansadres het volgende:
De kans voor de aapjes word steeds kleiner. Hoofdpodium zit bijna geheel vol. Het zou kunnen dat ze op zondag op de 3FM afsluiten voor Kings of Leon maar dat zie ik stiekem niet gebeuren.
Ik zal dan maar beginnen met duimenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef chansadres het volgende:
Placebo kwam ook via twitter voorbij. In dezelfde stroom als Kaiser Chiefs. Kan zijn dat die nog komen maar dat weet ik ook niet
Andere festivals, o.a. Hurricane een week later wat nog steeds een stuk goedkoper is maar over t geheel ee betere line-up heeft. Het is jammer dat er zo'n belachelijk bedrag aan Coldplay wordt uitgegeven. Wat vervolgens terug te zien is in de overige acts.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Mensen die dit mager vinden, waar vergelijk je het dan mee? Eerdere Pinkpops? Andere festivals?
Jij ook weer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef MissSpooky het volgende:
Ik ben tevreden.Ik ken misschien niet alle bands, maar net ff zitten luisteren en klinkt allemaal wel vermakelijk. En White Lies komen, dus dat is al een reden om te gaan.
Eerlijk gezegd vooral mijn eigen smaak. Bands als 30STM, Scouting for Girls, The Script, Lifehouse, Plain White T's en Simple Plan doen het gewoon niet voor mij. Al zullen er genoeg mensen wél blij mee zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Mensen die dit mager vinden, waar vergelijk je het dan mee? Eerdere Pinkpops? Andere festivals?
Jazekerquote:
Ook zou ik wat meer nieuwere acts verwachten. Nu lijkt het dat de bands geboekt zijn die al bekend zijn en waarvan een nieuwe album is gekomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef .aeon het volgende:
Hurricane lijkt mij inderdaad ook een tof festival, jammer dat mijn financiële situatie het niet toelaat om daar ook heen te gaan (Flogging Mollyquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef portie het volgende:
[..]
Andere festivals, o.a. Hurricane een week later wat nog steeds een stuk goedkoper is maar over t geheel ee betere line-up heeft. Het is jammer dat er zo'n belachelijk bedrag aan Coldplay wordt uitgegeven. Wat vervolgens terug te zien is in de overige acts.
En daarmee heb je de hele denkwijze achter het boeken van bands voor Pinkpop door. Dat is wat Jan Smeets enkele jaren geleden letterlijk zei dat ze zochten. Bekende bands die net een nieuw album uit hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ook zou ik wat meer nieuwere acts verwachten. Nu lijkt het dat de bands geboekt zijn die al bekend zijn en waarvan een nieuwe album is gekomen.
(Coldplay hadden ze verwacht dat deze maand album zou komen maar dat is uitgesteld tot oktober)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef chansadres het volgende:
* Coldplay
* Elbow
* De Staat
* Manic Street Preachers
* Selah Sue
* Kings Of Leon
* White Lies
* Wolfmother
* Tim Knol
* Justin Nozuka
* Grafitti6
* Foo Fighters
* Kaiser Chiefs
* Volbeat
* Go Back to the Zoo
* Two Door Cinema Club
* Scouting For Girls
* The Script
* Gaslight Anthem
* Plain White T's
* Deadmaus
* Band Of Horses
* All Time Low
* Dazzled Kid
Ok, dan ben ik blij dat ik de denkwijze snap, heb gemist dat Jan Smeets dat zei. Als je het vanuit zijn perspectief kijkt dan heeft hij het goed gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En daarmee heb je de hele denkwijze achter het boeken van bands voor Pinkpop door. Dat is wat Jan Smeets enkele jaren geleden letterlijk zei dat ze zochten. Bekende bands die net een nieuw album uit hebben.
Als je vage experimentele bandjes zoekt is Pinkpop niet je festival en ga je maar naar Lowlands o.i.d. en daarmee wil ik eigenlijk deze discussie sluiten voor dit jaar (dit wordt namelijk elk jaar gezegd)
Ik hoop het niet stufi is dan nog niet binnen nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, verwachten jullie a.s. zaterdagochtend een run op de kaartjes net als bij Lowlands?
Nja niet dat het uit maakt, om 10:00 zit ik voor mijn pc
is het goed als ik je overzichtje in de OP meeneem? Al is het misschien nóg handiger als het een schema met tijden erbij is....? Of zal ik deze gewoon neerzetten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
In een mooi overzichtje
Tijdenschema is nog niet bekend dus dat zal wel even duren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
is het goed als ik je overzichtje in de OP meeneem? Al is het misschien nóg handiger als het een schema met tijden erbij is....? Of zal ik deze gewoon neerzetten?
het is misschien wel een beetje te gokken in verband met vorige jaren, maar ik heb in elk geval jouw schema in de OP gezetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tijdenschema is nog niet bekend dus dat zal wel even duren...
Ik wil ik mag ik kan niet naast een kaartje voor zaterdag grijpen. Twee jaar geleden dacht ik even rond een uur of 1 naar de FRS te kunnen wandelen om een kaartje te halen, bam, uitverkocht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, verwachten jullie a.s. zaterdagochtend een run op de kaartjes net als bij Lowlands?
Nja niet dat het uit maakt, om 10:00 zit ik voor mijn pc
FRS krijg je ze gewoon meteen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog nooit geweest en geen idee hoe snel de weekendkaarten meestal uitverkocht zijn.
Waar maak ik meer kans?
Zaterdagochtend om 10:00 bij een Freerecordshop in een relatief kleine stad/rustig winkelcentrum, of zaterdag om 08:00 gaan inloggen op de (waarschijnlijk zeer trage) website van Ticketservice?
Denk zelf dat de Freerecordshop de beste oplossing is. Krijg je de tickets dan gelijk mee, of worden die thuis bezorgd?
Meteen kopen zaterdag! Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga in ieder geval wel gewoon zorgen dat ik kaartjes heb zaterdagOok al zal het vast niet meteen uitverkocht zijn.
Groot nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand de Pinkpopposter van dit jaar digitaal?
Mooie poster dit jaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Groot nog niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
http://www.pinkpop.nl/2011/images/interface/poster-bg.png
Even 'review' ipv nieuws van maken in die url.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: Pinkpop Persconferentie 2011
Arcade Fire blijft dat weekend in amerika hangen. Je nederlandse talenten zijn lang niet bekend genoeg voor pinkpop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Beetje laat maar toch:
Tegenvallende line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Wel ben ik benieuwd naar Selah Sue.
Maar waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |