Verschillende bands spelen ook liedjes, presentatie riedeltjes, en natuurlijk het uitstellen van de namen door filmpjes. Ja het duurt zo langquote:
nee, twitter is de beste optie..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verschillende bands spelen ook liedjes, presentatie riedeltjes, en natuurlijk het uitstellen van de namen door filmpjes. Ja het duurt zo lang
Ik heb ze op Werchter 2009 gezien, was vet. Ik hoop op White Lies en Limp Bizkitquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:39 schreef Slomy het volgende:
Ik hoop eigenlijk zwaar op Limp Bizkit.
Nog steeds spijt dat ik er niet bij was toen ze jaren geleden op pinkpop stonden.
white lies weet ik niet..quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Neon Trees en White Lies lijken me wel zekerheidjes eigenlijk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:01 schreef Exterminator het volgende:
Vanaf 12:00uur hier live te volgen...
Heb je t allemaal van Jochem?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:
Schijnbaar is Alter Bridge nu bevestigd.
Ik volg gewoon #PP11 op twitterquote:
Haha ok. Zie nou dat op pinkpop site dat ze alle tags die met PP te maken hebben hebben verzameld, van twitter dan.quote:
Is dat niet altijd over de opener....quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <?php $('#zondag') .anythingSlider({ startStopped : true, resizeContents : true, navigationFormatter : function(i, panel){ return ['Iron maiden? You wish! *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *', 'Wolfmother *'][i - 1]; } }); ?> |
Winnaar van Nu of Nooit contest. Mag het tweede podium openen op de zaterdag. Niks boeiendquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe dus dezelfde lineup als Rock Werchter
En wat/wie is Madi, moet ik dat kennen? Hoorde gister ook op 3fm dat die kwam maar zegt me echt helemaal niks
Niet alleen het filmpje, vast ook wel voor 3FM zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef chansadres het volgende:
Gerard Ekdom was de voice over voor het filmpje met de namen.
Oftewel, luister 3fm misschien voor eerdere namen
Neen, die tweet gaat erover dat die dat luisterdequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
Avenged Sevenfold gerucht? Ik ken het niet.
Dan kan je wegblijvenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe nog niet heel boeiend, deze bands staan vrijwel allemaal op Rock Werchter. Het enige wat me nog over kan halen is een naam als Radiohead, Arcade Fire of R.E.M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |