Winnaar van Nu of Nooit contest. Mag het tweede podium openen op de zaterdag. Niks boeiendquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe dus dezelfde lineup als Rock Werchter
En wat/wie is Madi, moet ik dat kennen? Hoorde gister ook op 3fm dat die kwam maar zegt me echt helemaal niks
Niet alleen het filmpje, vast ook wel voor 3FM zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef chansadres het volgende:
Gerard Ekdom was de voice over voor het filmpje met de namen.
Oftewel, luister 3fm misschien voor eerdere namen
Neen, die tweet gaat erover dat die dat luisterdequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
Avenged Sevenfold gerucht? Ik ken het niet.
Dan kan je wegblijvenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef MaJo het volgende:
Tot nu toe nog niet heel boeiend, deze bands staan vrijwel allemaal op Rock Werchter. Het enige wat me nog over kan halen is een naam als Radiohead, Arcade Fire of R.E.M
quote:Pinkpop 2011 voorspelling; Adele, Bruno Mars, Kate Perry, Caro Emerald, The Script, Darkness, Soundgarden, Ryan Adams, Tim Knol. Zoiets?
Ik doelde dat die echt niet reëel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ryan Adams zou mooi zijn maar staat eind juni in het concertgebouw, solo.
Ha dat scheelt weer geldquote:
Ook de duurste band ooit op Pinkpop...quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Dupje het volgende:
Coldplay wil een podium midden op t veld.
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Volgens Smeets wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Idd waste of moneyquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Jeez... Toch zonde dat je zoveel geld uitgeeft aan 1 band in plaats van aan een paar goede. Maar goed, ik vind Coldplay zelf wel vetquote:
Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ik
1. Coldplay
2. Rammstein
3. Red Hot Chili Peppers
4. Bruce Springsteen & the E-Street Band
5. Metallica
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk volg Pinkpop niet zo goed, dat van Metallica was blijven hangen
Ik vraag me alleen wel af als de nummer 5 1 miljoen euro kost, wat zou Coldplay dan vangen?
Bizarre bedragen eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoen
Dus dan zitten we ergens tegen 2 miljoen aan denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |