Ik doelde dat die echt niet reëel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ryan Adams zou mooi zijn maar staat eind juni in het concertgebouw, solo.
Ha dat scheelt weer geldquote:
Ook de duurste band ooit op Pinkpop...quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Dupje het volgende:
Coldplay wil een podium midden op t veld.
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Volgens Smeets wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Idd waste of moneyquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coldplay duurste band ooit.
Dat is pas zonde van je geld.
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog duurder dan die miljoen voor Metallica destijds?
Jeez... Toch zonde dat je zoveel geld uitgeeft aan 1 band in plaats van aan een paar goede. Maar goed, ik vind Coldplay zelf wel vetquote:
Thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pssst, Metallica staat nu op plaats 5 geloof ik
1. Coldplay
2. Rammstein
3. Red Hot Chili Peppers
4. Bruce Springsteen & the E-Street Band
5. Metallica
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk volg Pinkpop niet zo goed, dat van Metallica was blijven hangen
Ik vraag me alleen wel af als de nummer 5 1 miljoen euro kost, wat zou Coldplay dan vangen?
Bizarre bedragen eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rammstein ving geloof ik 1,6 miljoen
Dus dan zitten we ergens tegen 2 miljoen aan denk ik....
Metalquote:
Oh ok... altijd leuk voor de variatiequote:
Vroeger dit, toen ze nog tof waren.quote:
Dat snap je toch niet he... dat gebeurt al jaren dat singer/songwriters op zo'n groot podium worden gepleurd en stuk voor stuk verzuipenquote:
Ik ken hem wel, daarom vind ik het niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef spacer1 het volgende:
Grappig dat mensen Tim Knol kennen maar avenged sevenfold bijvoorbeeld niet, bij mij is het net andersom maar aan de reacties te zien is dat niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |