Die worden onderhand ook een Pinkpop-huisband he... 4e keer ofzo al?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef .aeon het volgende:
Kaiser Chiefs, daar ben ik dan wel weer blij mee
Meneer Knol was vorig jaar bijna non stop op de radio en DWDD.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef spacer1 het volgende:
Grappig dat mensen Tim Knol kennen maar avenged sevenfold bijvoorbeeld niet, bij mij is het net andersom maar aan de reacties te zien is dat niet erg.
Klopt, maar verveelt niet imo, ze kunnen wel een show weggeven. Dat zie ik Tim Knol nog niet doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die worden onderhand ook een Pinkpop-huisband he... 4e keer ofzo al?
wutquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:02 schreef chansadres het volgende:
Meneer Smeets kan nog steeds niet zijn briefje afschermen
Jan heeft altijd een papiertje met de namen er op. Maar tijdens het optreden van Tim Knol heeft de halve paradiso de namen gezien van het blaadjequote:
Haha wat een figuur is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jan heeft altijd een papiertje met de namen er op. Maar tijdens het optreden van Tim Knol heeft de halve paradiso de namen gezien van het blaadje
Yepquote:
Oh nee, maandag nog :")quote:
Placebo, over Pinkpop-huisbands gesprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:09 schreef chansadres het volgende:
Maandag word een poppy dag.
Placebo op maandag...
Komt Placebo echt? als in 100% zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Placebo, over Pinkpop-huisbands gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |