Mij wil je niet kennen of ik wil niet herkend worden, daar ben ik nog niet overuitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? stel je eens voor!
Kogelkoppen en discushappen ook niet te vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Jah, morgen zaklopen en speervangen in de show....
Ik vond Sharon die de kotsende dames probeerde onder de douche te sturen wel een grappig gezicht.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Van mij mogen deze mensen naar huis:
Aan servio erger ik me dood, dus die eerste om Maik en de laatste tijd Guido geef ik niet zo veel..
Bij de vrouwen:
Vind ik Joanne steeds irritanter worder en mag Sharon ook wel weg...
lekker hequote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef minzo het volgende:
Laaste 2 dagen heb ik servio eigenlijk bijna niet meer gezien na het feest
Yer doable...cording to pics....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mij wil je niet kennen of ik wil niet herkend worden, daar ben ik nog niet overuit![]()
Zo bang ben ik dat ik straks voor 2 maanden geen leven meer heb en weer alleen maar hier rondhang
DXoei doeiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Wilde net gaan posten maar moest zo lang wachten op een nieuw deel dat ik kwijt ben waarover.....Dus weer hiernaast.
Neeeeeeh....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
'k durref niet....
Hebben ze nu drank gekregen? Niet meegekregen.
Nounounou.. ze zitten gewoon te praten op de rooie bank!quote:
Hmm, dat zou idd een reden zijn om streams aan te slingeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Neeeeeeh....
Als ze drank krijgen bewegen ze....
Super je UIquote:
We waarschuwen wel als het de moeite kan wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat zou idd een reden zijn om streams aan te slingeren.
Ik ben Mazaru eeuwig dankbaar...niet dat ze het voor niks doet voordat jullie allemaal bij haar gaan zeuren....quote:
Ah! Heel fijn...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
We waarschuwen wel als het de moeite kan worden
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
Als jullie allemaal gaan zwaaien smeek ik om tijdelijk blauw!
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jequote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, ik doe het niet nee geen FOK!
en toch het was sterker dan mezelf
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah! Heel fijn...
Het...is....sterker...dan...ik...!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Welke je hebt er zoveelquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Dat slaat op de zwaaiquote van mootie, niet op de reactie op jou, heb ze gescheidenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
De enige gelegenheid waar ze in normale (noujaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff krijgen we weer die praat van Joanna!!!
Daar begon ik vanochtend tijdens de koffie mee.
En dan zo'n pauper naam Tofs...wtf....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Raar ook, een kledingzaak bij een platisch chirurgisch gebeuren.
Een man die oplet!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....
"Alles gaat door elkaar".....
beetje boel ja, hier ook , wat een mormel is datquote:
Het zijn WEL de enige momenten op de dag dat zij niet beledigd is of zich aangevallen voelt.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De enige gelegenheid waar ze in normale (nouja) zinnen praat. Wereldvreemde.
wtf echt deze reclame.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Raar ook, een kledingzaak bij een platisch chirurgisch gebeuren.
Oke klaar dus met Jo!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
beetje boel ja, hier ook , wat een mormel is dat
Ik ben best wel helemaal klaar met Jo vond haar in het begin al irritant maar toen had ze nog wel eens een leuke opmerking tussendoor maar die vind ik nu ook niet meer..quote:
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe klerenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als je je 'tieten' laat vergroten, mag je meteen een strakker truitje passen? Zo'n soort pand moet ik me erbij voorstellen?
Plus 1 extra voor je geheugen.quote:
Schoonheid = Botox....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
wat ze ook doet,. hoe ze die kliniek ook promoot, joanna stop ermee, ik ga er NIET naartoe !!!
schoonheid zit van binnen !!!
bij haar niet hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
wat ze ook doet,. hoe ze die kliniek ook promoot, joanna stop ermee, ik ga er NIET naartoe !!!
schoonheid zit van binnen !!!
Goeie samenvatting ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als je je 'tieten' laat vergroten, mag je meteen een strakker truitje passen? Zo'n soort pand moet ik me erbij voorstellen?
'Kijk, als u nou dit laat wegzuigen, kunt u deze jeans aan, en als u dan naar een cupje D gaat, is deze bikini echt eeeeeeeeeenig.'quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Of je nu op die tent van haar moeder of die van Jo zoekt, zodra je klikt kom je op internet meteen de zaak van de ander tegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe kleren
LOL Ik mag jou en je humor absoluut WEL!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Plus 1 extra voor je geheugen.
Dat zegt dus alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het zijn WEL de enige momenten op de dag dat zij niet beledigd is of zich aangevallen voelt.......
Het houdt een keer op!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben best wel helemaal klaar met Jo vond haar in het begin al irritant maar toen had ze nog wel eens een leuke opmerking tussendoor maar die vind ik nu ook niet meer..
Allemaal hetzelfde uiterlijk, jaaaaa dat willen wijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe kleren
welterusten dan hequote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
Wees gerust, zal je vast vertellen wat er gaat gebeuren.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Waarom geeft Flip geen antwoord als Sharon vraagt of hij zijn opleiding CE heeft afgemaakt?
en we zwaaien je met zn allen weer vrolijk uit...slaap lekker !!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....
+100000quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....
Hij kan niet echt een sluitend verhaal maken, veel loze kreten, niks concreets.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.
Dit zijn de wel bekende zwaai uurtjes COS'en vol metquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[..]
en we zwaaien je met zn allen weer vrolijk uit...slaap lekker !!![]()
Ik zag net iemand weglopen. Wie was dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Philip is ook een slapjanus, dacht ik al. Lekker voor alles weglopen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef evaxsis het volgende:
j
[..]
Dit zijn de wel bekende zwaai uurtjes COS'en vol met![]()
Trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
mensen ik ga ook off....in de SC afscheid nemen
Euhm Guido moest naar de kvdw.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net iemand weglopen. Wie was dat?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
hij heeft die opleiding wel afgemaakt. Hij knikte echt overtuigend Ja, alsof hij wilde zeggen natuurlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
truste!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Net of ooit iemand zich daar aan houdtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zwaaiuurtjes kunnen hier beleefd worden [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier!
Ze denkt dat ze hier uber-admin isquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
*Gaat achter mootie staan* Halve COS staat tegenwoordig vol met zwaaismileys. Irritant.
alles heeft een redenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
*Gaat achter mootie staan* Halve COS staat tegenwoordig vol met zwaaismileys. Irritant.
nee daarvoor moet je naar de scquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
blijft er nog iemand met messen over hier?
Hallo, ik zie je niet, ben je verstopt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
"Niets is wat het lijkt..."quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat zwaaireeksen, that's all.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hier uber-admin is
Oeh Geijl!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hier uber-admin is
quote:
Wie was het nu? Ik heb moeite om het bij te houden met al diequote:
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?quote:
Ehm..... FOKforum?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?
Yep, maar om daar nou zwaaireeksen voor te laten ontstaan is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?
Klopt, maat het is zo aanstekelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, maar om daar nou zwaaireeksen voor te laten ontstaan is een heel ander verhaal.
drommels drommelsquote:
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klopt, maat het is zo aanstekelijk
is toch raar? je hebt hier getiept , dan ga je weg, ff naar het andere topic om gedag te zeggen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.
Wat ik veel irritanter vind is dat die link nog vaker voorbij komt dan de zwaai popjes....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.
hier schultenbrau, ik ben doorzonquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
Aafke is altijd heel depressief als ze alleen woont.
Mo heeft dat natuurlijk ook.
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat ik veel irritanter vind is dat die link nog vaker voorbij komt dan de zwaai popjes....
Bye bye, zwaai zwaai!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Wilde net gaan posten maar moest zo lang wachten op een nieuw deel dat ik kwijt ben waarover.....Dus weer hiernaast.
Dus ben jij de vervuiler?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.
Ja daar schijn je inderdaad wat last van te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.
met het lijk uit baantjer?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
He meneer de Bok zit in de tuin
[ afbeelding ]
Begint wel een uitgemergeld koppie te krijgen.....quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook net echt idd...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
de beelden liegen niet Aafkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Aafke blijft ontkennen dat ze Gerard probeerde te zoenen. Ze is redelijk pissig op Gerard.
Ik denk dat Gadver Aafke al genoeg is....quote:
heej mijn echtgenootquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook net echt idd...![]()
[ afbeelding ]
En ik op haarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Aafke blijft ontkennen dat ze Gerard probeerde te zoenen. Ze is redelijk pissig op Gerard.
indd .quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef evaxsis het volgende:
Nou Aafke jij was sowieso fout om Gerard op zijn mond te pakken grapje of geen grapje.
Vooral niet jij met al die herpes wonden
Die weet toch niet meer wat er gebeurt is, veel te zatquote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Can't blame him !quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef hypos het volgende:
Gerard schrok wel toen Aafke dat deed,hij trok zich helemaal terug.
ze knuffelde alleen zijn huigje maar toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafke
Net alsof ze nog wist wat ze aan het doen was, ze is de helft van de avond kwijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafke
Welk oog? Het bruine oog?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
en elke keer maar met die vieze handen in dat oog....handen wassen ho maar
Ik meld me...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
laura heeft zin ietslekker, en dat zegt ze in bijzijn van karim en alex ???
Brrrrrr ik krijg steeds de rillingen van haar, met al haar ontstekingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
en elke keer maar met die vieze handen in dat oog....handen wassen ho maar
ik vond het al zolang duren!quote:
Vraagje tussen door....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
lezen graag, ze wil iets lekkers...
wat????quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vraagje tussen door....
Heb je wel eens foto's van onze PB?
Ha, je kent er ...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef BobHarris het volgende:
Wat een ontiechelijke sufkut die laura..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef BobHarris het volgende:
Wat een ontiechelijke sufkut die laura..
Zou ik niet trots op zijn knags.....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ken haar al zo lang joh, en zelfs in levende lijve.....
ook zien bewegen ja!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
oooow dat was sarcasme, shit dat herken ik nog steeds nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat ze het maar niet lezen....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou ik niet trots op zijn knags.....
komt wel goed schatjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oooow dat was sarcasme, shit dat herken ik nog steeds niet
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......quote:
sneller waarmee?????quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......
Ik ben hoe dan ook sneller
Meis, ik zat in de selectie maar dat leverde thuis een kot vol bonje op. Ik heb er toen maar van afgezien, maar ik vind het stiekem best wel jammer. Ik zou me best vermaakt hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is zo'n huis niks voor jou, dan was ik op zeker fan van jou!
nee , niet doen ! noooit opgevenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zou het echt, ik heb dat allang opgegeven
Dan haar Porsche?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......
Ik ben hoe dan ook sneller
Bij mij werkt ie gewoon in ffquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, spixtv.nl werkt ook niet in IE ???
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar isquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meis, ik zat in de selectie maar dat leverde thuis een kot vol bonje op. Ik heb er toen maar van afgezien, maar ik vind het stiekem best wel jammer. Ik zou me best vermaakt hebben
Grappig net in IE gestart met /browsers en dat werkt wel (dus na jouw screenshot)quote:
je zakt op mijn lijstje nuquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar is![]()
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om niet te gaan want dat is het toch niet waard.
Zoja wel jammer voor ons FOK!'ers we hadden je naar de eindstreep gebracht
Echt ik doe mijn best en zie weer heb ik het niet doorquote:
In safari welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, spixtv.nl werkt ook niet in IE ???
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar is![]()
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om niet te gaan want dat is het toch niet waard.
Zoja wel jammer voor ons FOK!'ers we hadden je naar de eindstreep gebracht
Ja zo werkt hij bij mij ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappig net in IE gestart met /browsers en dat werkt wel (dus na jouw screenshot)
Met wat kan ik me weer omhoog dingese, lol grapjequote:
quote:
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC isquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: Donderdag probeer ik via www.spixtv.nl/live.php 'Net 5' in goede hoge kwaliteit door te streamen![]()
Zowel de liveshow als de normale uitzending
Hahaha stom van je, je had haar moeten verbieden te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..
klinkt positiefquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: Donderdag probeer ik via www.spixtv.nl/live.php 'Net 5' in goede hoge kwaliteit door te streamen![]()
onder het berichtenscherm op de smilie drukken......'quote:
Onderaan je post naast [invoeren] op de smiley klikkenquote:
vorige week al ruim 90 kijkers tegelijk zo ongeveer, 1 uur lang achter elkaar ... dus tijd om wat beters op te zetten!quote:
Nice! Een splitscreen met 1 tv en een 'gewone stream' zou dan helemaal ideaal zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Tnx!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onderaan je post naast [invoeren] op de smiley klikken
Zit ik in nl.culinair of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC ison topic graag
Moet jij zeggen Boms of was dat ook weer sarcasmequote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC ison topic graag
Waren vanavond weer verzoeken in de SST daily draadje, dus de markt is er (Als Net5 nu wist hoe ze die moest aanboren)quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vorige week al ruim 90 kijkers tegelijk zo ongeveer, 1 uur lang achter elkaar ... dus tijd om wat beters op te zetten!
Superquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee hoor, gewoon een 'subtiel' attackje naar mij toe.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Boms of was dat ook weer sarcasme
Da's ook een optie.. Ik zie de taferelen al voor me dat ze net als Rob bij BB6 voor het huis staat om me eruit te halenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha stom van je, je had haar moeten verbieden te kijken
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
Gui het is elf uur ik ga slapen moet mijn rust pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |