ze knuffelde alleen zijn huigje maar toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafke
Net alsof ze nog wist wat ze aan het doen was, ze is de helft van de avond kwijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafke
Welk oog? Het bruine oog?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
en elke keer maar met die vieze handen in dat oog....handen wassen ho maar
Ik meld me...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
laura heeft zin ietslekker, en dat zegt ze in bijzijn van karim en alex ???
Brrrrrr ik krijg steeds de rillingen van haar, met al haar ontstekingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
en elke keer maar met die vieze handen in dat oog....handen wassen ho maar
ik vond het al zolang duren!quote:
Vraagje tussen door....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
lezen graag, ze wil iets lekkers...
wat????quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vraagje tussen door....
Heb je wel eens foto's van onze PB?
Ha, je kent er ...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef BobHarris het volgende:
Wat een ontiechelijke sufkut die laura..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef BobHarris het volgende:
Wat een ontiechelijke sufkut die laura..
Zou ik niet trots op zijn knags.....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ken haar al zo lang joh, en zelfs in levende lijve.....
ook zien bewegen ja!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
oooow dat was sarcasme, shit dat herken ik nog steeds nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat ze het maar niet lezen....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou ik niet trots op zijn knags.....
komt wel goed schatjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oooow dat was sarcasme, shit dat herken ik nog steeds niet
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......quote:
sneller waarmee?????quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......
Ik ben hoe dan ook sneller
Meis, ik zat in de selectie maar dat leverde thuis een kot vol bonje op. Ik heb er toen maar van afgezien, maar ik vind het stiekem best wel jammer. Ik zou me best vermaakt hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is zo'n huis niks voor jou, dan was ik op zeker fan van jou!
nee , niet doen ! noooit opgevenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zou het echt, ik heb dat allang opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |