quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah! Heel fijn...
Het...is....sterker...dan...ik...!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Welke je hebt er zoveelquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Dat slaat op de zwaaiquote van mootie, niet op de reactie op jou, heb ze gescheidenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
De enige gelegenheid waar ze in normale (noujaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff krijgen we weer die praat van Joanna!!!
Daar begon ik vanochtend tijdens de koffie mee.
En dan zo'n pauper naam Tofs...wtf....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Raar ook, een kledingzaak bij een platisch chirurgisch gebeuren.
Een man die oplet!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....
"Alles gaat door elkaar".....
beetje boel ja, hier ook , wat een mormel is datquote:
Het zijn WEL de enige momenten op de dag dat zij niet beledigd is of zich aangevallen voelt.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De enige gelegenheid waar ze in normale (nouja) zinnen praat. Wereldvreemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |