Mij wil je niet kennen of ik wil niet herkend worden, daar ben ik nog niet overuitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? stel je eens voor!
Kogelkoppen en discushappen ook niet te vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Jah, morgen zaklopen en speervangen in de show....
Ik vond Sharon die de kotsende dames probeerde onder de douche te sturen wel een grappig gezicht.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Van mij mogen deze mensen naar huis:
Aan servio erger ik me dood, dus die eerste om Maik en de laatste tijd Guido geef ik niet zo veel..
Bij de vrouwen:
Vind ik Joanne steeds irritanter worder en mag Sharon ook wel weg...
lekker hequote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef minzo het volgende:
Laaste 2 dagen heb ik servio eigenlijk bijna niet meer gezien na het feest
Yer doable...cording to pics....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mij wil je niet kennen of ik wil niet herkend worden, daar ben ik nog niet overuit![]()
Zo bang ben ik dat ik straks voor 2 maanden geen leven meer heb en weer alleen maar hier rondhang
DXoei doeiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Wilde net gaan posten maar moest zo lang wachten op een nieuw deel dat ik kwijt ben waarover.....Dus weer hiernaast.
Neeeeeeh....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
'k durref niet....
Hebben ze nu drank gekregen? Niet meegekregen.
Nounounou.. ze zitten gewoon te praten op de rooie bank!quote:
Hmm, dat zou idd een reden zijn om streams aan te slingeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Neeeeeeh....
Als ze drank krijgen bewegen ze....
Super je UIquote:
We waarschuwen wel als het de moeite kan wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat zou idd een reden zijn om streams aan te slingeren.
Ik ben Mazaru eeuwig dankbaar...niet dat ze het voor niks doet voordat jullie allemaal bij haar gaan zeuren....quote:
Ah! Heel fijn...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
We waarschuwen wel als het de moeite kan worden
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
Als jullie allemaal gaan zwaaien smeek ik om tijdelijk blauw!
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jequote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, ik doe het niet nee geen FOK!
en toch het was sterker dan mezelf
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah! Heel fijn...
Het...is....sterker...dan...ik...!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Welke je hebt er zoveelquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog die hele ranzige pica's van jemogen die in de Slowchat: [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! ??
Dat slaat op de zwaaiquote van mootie, niet op de reactie op jou, heb ze gescheidenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier liegt Jo, dat Tofs staat ingeschreven onder naam van haar moeder.
De enige gelegenheid waar ze in normale (noujaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff krijgen we weer die praat van Joanna!!!
Daar begon ik vanochtend tijdens de koffie mee.
En dan zo'n pauper naam Tofs...wtf....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Raar ook, een kledingzaak bij een platisch chirurgisch gebeuren.
Een man die oplet!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze geeft wel toe dat het een zooitje is daar.....
"Alles gaat door elkaar".....
beetje boel ja, hier ook , wat een mormel is datquote:
Het zijn WEL de enige momenten op de dag dat zij niet beledigd is of zich aangevallen voelt.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De enige gelegenheid waar ze in normale (nouja) zinnen praat. Wereldvreemde.
wtf echt deze reclame.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Raar ook, een kledingzaak bij een platisch chirurgisch gebeuren.
Oke klaar dus met Jo!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
beetje boel ja, hier ook , wat een mormel is dat
Ik ben best wel helemaal klaar met Jo vond haar in het begin al irritant maar toen had ze nog wel eens een leuke opmerking tussendoor maar die vind ik nu ook niet meer..quote:
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe klerenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als je je 'tieten' laat vergroten, mag je meteen een strakker truitje passen? Zo'n soort pand moet ik me erbij voorstellen?
Plus 1 extra voor je geheugen.quote:
Schoonheid = Botox....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
wat ze ook doet,. hoe ze die kliniek ook promoot, joanna stop ermee, ik ga er NIET naartoe !!!
schoonheid zit van binnen !!!
bij haar niet hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
wat ze ook doet,. hoe ze die kliniek ook promoot, joanna stop ermee, ik ga er NIET naartoe !!!
schoonheid zit van binnen !!!
Goeie samenvatting ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als je je 'tieten' laat vergroten, mag je meteen een strakker truitje passen? Zo'n soort pand moet ik me erbij voorstellen?
'Kijk, als u nou dit laat wegzuigen, kunt u deze jeans aan, en als u dan naar een cupje D gaat, is deze bikini echt eeeeeeeeeenig.'quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Of je nu op die tent van haar moeder of die van Jo zoekt, zodra je klikt kom je op internet meteen de zaak van de ander tegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe kleren
LOL Ik mag jou en je humor absoluut WEL!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Plus 1 extra voor je geheugen.
Dat zegt dus alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het zijn WEL de enige momenten op de dag dat zij niet beledigd is of zich aangevallen voelt.......
Het houdt een keer op!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben best wel helemaal klaar met Jo vond haar in het begin al irritant maar toen had ze nog wel eens een leuke opmerking tussendoor maar die vind ik nu ook niet meer..
Allemaal hetzelfde uiterlijk, jaaaaa dat willen wijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel hè: nieuwe tieten, nieuw (botox)hoofd, nieuwe kleren
welterusten dan hequote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
Wees gerust, zal je vast vertellen wat er gaat gebeuren.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |