met het lijk uit baantjer?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
He meneer de Bok zit in de tuin
[ afbeelding ]
Begint wel een uitgemergeld koppie te krijgen.....quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook net echt idd...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
de beelden liegen niet Aafkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Aafke blijft ontkennen dat ze Gerard probeerde te zoenen. Ze is redelijk pissig op Gerard.
Ik denk dat Gadver Aafke al genoeg is....quote:
heej mijn echtgenootquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook net echt idd...![]()
[ afbeelding ]
En ik op haarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Aafke blijft ontkennen dat ze Gerard probeerde te zoenen. Ze is redelijk pissig op Gerard.
indd .quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef evaxsis het volgende:
Nou Aafke jij was sowieso fout om Gerard op zijn mond te pakken grapje of geen grapje.
Vooral niet jij met al die herpes wonden
Die weet toch niet meer wat er gebeurt is, veel te zatquote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Het was een vriendschappelijke zoen volgens Aafkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef mootie het volgende:
Can't blame him !quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef hypos het volgende:
Gerard schrok wel toen Aafke dat deed,hij trok zich helemaal terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |