Yep, maar om daar nou zwaaireeksen voor te laten ontstaan is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?
Klopt, maat het is zo aanstekelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, maar om daar nou zwaaireeksen voor te laten ontstaan is een heel ander verhaal.
drommels drommelsquote:
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klopt, maat het is zo aanstekelijk
is toch raar? je hebt hier getiept , dan ga je weg, ff naar het andere topic om gedag te zeggen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.
Wat ik veel irritanter vind is dat die link nog vaker voorbij komt dan de zwaai popjes....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
[SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! Zwaai je een ongeluk hier.
hier schultenbrau, ik ben doorzonquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
Aafke is altijd heel depressief als ze alleen woont.
Mo heeft dat natuurlijk ook.
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat ik veel irritanter vind is dat die link nog vaker voorbij komt dan de zwaai popjes....
Bye bye, zwaai zwaai!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Wilde net gaan posten maar moest zo lang wachten op een nieuw deel dat ik kwijt ben waarover.....Dus weer hiernaast.
Dus ben jij de vervuiler?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.
Ja daar schijn je inderdaad wat last van te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, jammer dat mensen het niet iets sneller oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |