trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
Waarom geeft Flip geen antwoord als Sharon vraagt of hij zijn opleiding CE heeft afgemaakt?
en we zwaaien je met zn allen weer vrolijk uit...slaap lekker !!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen, denk niet dat er nog iets interessants gaat gebeuren vanavond en moet morgen weer vroeg op!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat 'ie volgens mij niks heeft afgemaakt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....
+100000quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij kan het goedmaken door Jo af te maken....
Hij kan niet echt een sluitend verhaal maken, veel loze kreten, niks concreets.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.
Dit zijn de wel bekende zwaai uurtjes COS'en vol metquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[..]
en we zwaaien je met zn allen weer vrolijk uit...slaap lekker !!![]()
Ik zag net iemand weglopen. Wie was dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Philip is ook een slapjanus, dacht ik al. Lekker voor alles weglopen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef evaxsis het volgende:
j
[..]
Dit zijn de wel bekende zwaai uurtjes COS'en vol met![]()
Trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
mensen ik ga ook off....in de SC afscheid nemen
Euhm Guido moest naar de kvdw.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net iemand weglopen. Wie was dat?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
hij heeft die opleiding wel afgemaakt. Hij knikte echt overtuigend Ja, alsof hij wilde zeggen natuurlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lulde er wel heel opzichtig overheen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
truste!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Net of ooit iemand zich daar aan houdtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zwaaiuurtjes kunnen hier beleefd worden [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier!
Ze denkt dat ze hier uber-admin isquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
*Gaat achter mootie staan* Halve COS staat tegenwoordig vol met zwaaismileys. Irritant.
alles heeft een redenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
*Gaat achter mootie staan* Halve COS staat tegenwoordig vol met zwaaismileys. Irritant.
nee daarvoor moet je naar de scquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
blijft er nog iemand met messen over hier?
Hallo, ik zie je niet, ben je verstopt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
"Niets is wat het lijkt..."quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik haat zwaaireeksen, that's all.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hier uber-admin is
Oeh Geijl!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hier uber-admin is
quote:
Wie was het nu? Ik heb moeite om het bij te houden met al diequote:
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?quote:
Ehm..... FOKforum?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
beleefde mensen groeten elkaar en zeggen elkaar gedag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |