Dan haar Porsche?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze mag mijn adres zelfs hebben.......
Ik ben hoe dan ook sneller
Bij mij werkt ie gewoon in ffquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, spixtv.nl werkt ook niet in IE ???
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar isquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meis, ik zat in de selectie maar dat leverde thuis een kot vol bonje op. Ik heb er toen maar van afgezien, maar ik vind het stiekem best wel jammer. Ik zou me best vermaakt hebben
Grappig net in IE gestart met /browsers en dat werkt wel (dus na jouw screenshot)quote:
je zakt op mijn lijstje nuquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar is![]()
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om niet te gaan want dat is het toch niet waard.
Zoja wel jammer voor ons FOK!'ers we hadden je naar de eindstreep gebracht
Echt ik doe mijn best en zie weer heb ik het niet doorquote:
In safari welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, spixtv.nl werkt ook niet in IE ???
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zeg me dat het niet waar is![]()
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om niet te gaan want dat is het toch niet waard.
Zoja wel jammer voor ons FOK!'ers we hadden je naar de eindstreep gebracht
Ja zo werkt hij bij mij ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappig net in IE gestart met /browsers en dat werkt wel (dus na jouw screenshot)
Met wat kan ik me weer omhoog dingese, lol grapjequote:
quote:
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC isquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: Donderdag probeer ik via www.spixtv.nl/live.php 'Net 5' in goede hoge kwaliteit door te streamen![]()
Zowel de liveshow als de normale uitzending
Hahaha stom van je, je had haar moeten verbieden te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik ben San nu al aan het bewerken om in SST2 te gaan (als dat er komt), maar het feestje van zaterdag heeft mijn kansen daarop niet echt goed gedaan..
klinkt positiefquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Overigens: Donderdag probeer ik via www.spixtv.nl/live.php 'Net 5' in goede hoge kwaliteit door te streamen![]()
onder het berichtenscherm op de smilie drukken......'quote:
Onderaan je post naast [invoeren] op de smiley klikkenquote:
vorige week al ruim 90 kijkers tegelijk zo ongeveer, 1 uur lang achter elkaar ... dus tijd om wat beters op te zetten!quote:
Nice! Een splitscreen met 1 tv en een 'gewone stream' zou dan helemaal ideaal zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Tnx!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onderaan je post naast [invoeren] op de smiley klikken
Zit ik in nl.culinair of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC ison topic graag
Moet jij zeggen Boms of was dat ook weer sarcasmequote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis nu iemand die jou gaat vertellen waar de SC ison topic graag
Waren vanavond weer verzoeken in de SST daily draadje, dus de markt is er (Als Net5 nu wist hoe ze die moest aanboren)quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vorige week al ruim 90 kijkers tegelijk zo ongeveer, 1 uur lang achter elkaar ... dus tijd om wat beters op te zetten!
Superquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee hoor, gewoon een 'subtiel' attackje naar mij toe.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Boms of was dat ook weer sarcasme
Da's ook een optie.. Ik zie de taferelen al voor me dat ze net als Rob bij BB6 voor het huis staat om me eruit te halenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha stom van je, je had haar moeten verbieden te kijken
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
Gui het is elf uur ik ga slapen moet mijn rust pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |