ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef Papiergeld het volgende:
Maikt maakt even geen eten want hij mag in de KvdW bij Karim op komen draven
Ik ook niet.quote:
Dus dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
Niets is wat het lijkt, in het hokje maken ze uit wanneer een geheim wordt geraden.
Heel onverwachts drukt Karim op iemand anders, hij mag gewoon niet drukken op de persoon die hij in gedachten had.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik dacht Jo of Flip, maar zo zie je wel dat het hokje flink aan het sturen is.
En ze eten daar pas rond 8 uur s avondsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Papiergeld het volgende:
Sorry maar het is (voor zover zij weten) kwart voor 4 daar. Noem je dat je volproppen voor het avondeten?
philip zei dat maik de minst intelligente bewoner is, bij karim ging natuurlijk een lampje branden en gaat daar op door. domste jongetje van de klas of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef angeljacky het volgende:
Het was wel een idee die karim had, hij heeft deze keer eens niet met iemand besproken voor wie en welk idee hij in gedachten had.
Daar zou ik dan complete schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
Niets is wat het lijkt, in het hokje maken ze uit wanneer een geheim wordt geraden.
Heel onverwachts drukt Karim op iemand anders, hij mag gewoon niet drukken op de persoon die hij in gedachten had.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En ze eten daar pas rond 8 uur s avonds
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef schurk65 het volgende:
ze eten daar pas rond 9 uur ned tijd warm, dus valt mee met dat volproppen!
Lijkt me onzinquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Papiergeld het volgende:
Sorry maar het is (voor zover zij weten) kwart voor 4 daar. Noem je dat je volproppen voor het avondeten?
Dan drukt ie toch gewoon nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
quote:
Moeder Joanna (Diana Gabriëls Verweijen) zei:quote:
Wat moet je anders doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.
dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan drukt ie toch gewoon niet![]()
Hoezo paranoïde..
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dus wat is het nou dat hij denkt te weten?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan drukt ie toch gewoon niet![]()
Hoezo paranoïde..
Zoals reeds gezegd is dit ongeveer 4 uur voor het avondeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.
Dat zei hij niet, hij wilde eerst op iemand anders drukken en dat durfde hij nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.
Edit
Ik hoor nu dat hij niet durfde door te drukken
Ja, dat zei mama. Ze sprak over we,--------MPS misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
[..]
[..]
Moeder Joanna (Diana Gabriëls Verweijen) zei:
missen willen we niet
nee willen we niet
Hmz, Zal wel door de fouten in het programma komen, streamlocks en dat een scene overnieuw moest gedaan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.
Edit
Ik hoor nu dat hij niet durfde door te drukken
jij kijkt ook nog steeds ?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
Er zijn er hier dus echt nog die geloven dat in SecretStory alles eerlijk verloopt. Dit prograramma is net zo gescript als de laatste maanden van DGK. Maar goed droom lekker verder
Scriptschrijvers kunnen wel wat beter dan dit hoor..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
Er zijn er hier dus echt nog die geloven dat in SecretStory alles eerlijk verloopt. Dit prograramma is net zo gescript als de laatste maanden van DGK. Maar goed droom lekker verder
Hij wilde drukken voor Jo of Flip. Dit even in de herhaling. Het hokje bepaald, zover is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Krambo het volgende:
Dat zei hij niet, hij wilde eerst op iemand anders drukken en dat durfde hij nietdus heeft hij op Maik gedrukt.
Bijna élk programma is gescriptquote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
+1.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
En denk ik dat de eerste editie van Big Brother puurder was.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna élk programma is gescriptAlleen nu we streams hebben heb je zoiets sneller door
WIDM bijv of Expeditie Robinson om maar wat te noemen
ik geloof niet dat alles helemaal eerlijk verloopt maar ik geloof ook niet dat ze tegen karim zeggen dat ie niet op iemand mag drukken omdat dat geheim nog niet geraden mag wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
Met zo'n slecht script kan je beter geen script doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
Dat weet ik Bongetje, maar Alphons heeft toch duidelijk gezegd dat het deze keer anders zou worden. Ach, ik vermaak me wel, maar geloof niks meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Bijna élk programma is gescriptAlleen nu we streams hebben heb je zoiets sneller door
WIDM bijv of Expeditie Robinson om maar wat te noemen
Mwah als je naar een real life soap wil kijken en er is niets real aan, dan is dat wel een reden om af te haken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Kijken en geloven dat het echt is zijn twee verschillen de dingen hoor.
Ik hoop dat we wel vandaag de uitslag krijgen!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer beginnen de nominaties, kwart voor vijf toch?
Huilen!
Denk je nou echt dat het voor het programma intressant is als binnen vier weken alle geheimen geraden zouden worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik geloof niet dat alles helemaal eerlijk verloopt maar ik geloof ook niet dat ze tegen karim zeggen dat ie niet op iemand mag drukken omdat dat geheim nog niet geraden mag worden
Alphons dacht ook 3 miljoen kijkers te trekkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik Bongetje, maar Alphons heeft toch duidelijk gezegd dat het deze keer anders zou worden. Ach, ik vermaak me wel, maar geloof niks meer.
gokje:morgen tijdens de live show om half 8quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat we wel vandaag de uitslag krijgen!
Ze gaan er zelf vanuit dat ze weer pas morgen bekend worden gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat we wel vandaag de uitslag krijgen!
En zo bekijk ik het ook!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik Bongetje, maar Alphons heeft toch duidelijk gezegd dat het deze keer anders zou worden. Ach, ik vermaak me wel, maar geloof niks meer.
Dat is nu net de reden dat de kijkcijfers zwaar tegen vallen, Nederland weet nu wel dat alles nep is bij zulke programma'squote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah als je naar een real life soap wil kijken en er is niets real aan, dan is dat wel een reden om af te haken.
Ja het wachten is op de Live Meltdown Cam.....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo bekijk ik het ook!![]()
Hoeveel locks er ook zijn, mij maakt het niet uit, het is gewoon een leuke timekiller voor mij tussen het gamen/films kijken door 's avonds
nee, en dat is ook niet het geval (ze draaien immers al 4 weken toch?) en er zijn nog genoeg geheimen waar amper clues over zijn geweest dus die zullen ook niet snel allemaal geraden wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het voor het programma intressant is als binnen vier weken alle geheimen geraden zouden worden.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gokje:morgen tijdens de live show om half 8
Hij is te lief.. Nu Mo dat heeft gezegt voelt hij zich schuldig!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Tamaartje het volgende:
Karim die heeft dus wle doorgedrukt..
Hij zegt net tegen Mo.. Ik hoop zo dat ik het nu niet goed heb..
Nee het heeft iets met geld te maken ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef Ransjih het volgende:
is mo nu bang dat ze voor schut staat als het geheim van maik bekend wordt?
Zoveel? Ik dacht dat hij hoopte op 500.000.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef waxmask het volgende:
Alphons dacht ook 3 miljoen kijkers te trekken
Volgens mij heeft hij gedrukt op dat Maik plastisch chirurg is ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Krambo het volgende:
Het zou wel wat zijn als karim het goed heeft
Je zou het bijna denken, maar het word toch wel bekend sooner or later.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef Ransjih het volgende:
is mo nu bang dat ze voor schut staat als het geheim van maik bekend wordt?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mensen ,iedereen weet alles al ,we zitten naar 1 groot toneelstuk te kijken .Niets is wat het lijkt (wijze woorden van Huub !)
Je wordt al aardig een SLrammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik val weer op het verkeerde moment in
alphons dacht 500 duizend idd, was een of andere andere muts die 3 miljoen voorspeldequote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel? Ik dacht dat hij hoopte op 500.000.
SL voor de zoveelste keer. Ik ben er weg van.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alphons dacht 500 duizend idd, was een of andere andere muts die 3 miljoen voorspelde
Het is toch op een kanaal die je normaal ook al hebt, je betaald dus niets extra'squote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef Cira_Dex het volgende:
als net5 zou kijken naar fora en de opbouwende kritiek... dan hadden ze allang moeten snappen dat ze die streams er niet uit moeten gooien.. zeker niet van tv, daar betalen mensen immers voor.
dat is zijn naam hier op fok toch????quote:
Dat is wel het juiste verhaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef stormiot het volgende:
Wat ik begrijp uit het Karim-Mo verhaal is het volgende:
Mo heeft op Karim gedrukt voor een wilde gok omdat hij geld nodig had. Hij zou drukken op Sharon of iemand anders. Dus Mo heeft hem zeg maar geld geleend.
Hij heeft op het laatst zich bedacht en gedrukt voor Maik
Dit wist Mo niet en dat vind ze niet zo leuk van Karim.
Kan ik me wel iets bij voorstellen
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Stink-ui het volgende:
begin het programma steeds minder te waarderen
Aha, thanks voor uitleg. Maar wtf betekend " iemand anders" beetje vaag...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef stormiot het volgende:
Mo heeft op Karim gedrukt voor een wilde gok omdat hij geld nodig had. Hij zou drukken op Sharon of iemand anders. Dus Mo heeft hem zeg maar geld geleend.
Net5 is bezig met een eigenkuil aan het graven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Stink-ui het volgende:
begin het programma steeds minder te waarderen
Het duurt even voor ze zijn uitgelachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Stink-ui het volgende:
het is zowiezo geraden, sl is wel erg lang
Ja , dat zie ik al een paar weken...sneaky gast, overal verbonden maar die steeds weer schaden en nu dit weer...ik zou em niet meer vertrouwen...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef hypos het volgende:
Karim doet me telkens aan een slang denken,op de een of andere manier komt hij bij mij niet goed over ondanks zijn aardig zijn.
ja want als het goed geraden wordt, is de kans groter dat Maik genomineerd wordt zei ze er bij. Dan had ze hem liever morgen pas dat geld 'gegeven'.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef stormiot het volgende:
Heeft Maik een slappe? Moet ie straks weer aan de eieren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het duurt even voor ze zijn uitgelachen.
wat weet Karim van de boobjob van Maik?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
De SL duurt idd erg lang, maybe kan het idd geraden zijn
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij druktequote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
De SL duurt idd erg lang, maybe kan het idd geraden zijn
is wel humor...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij drukte
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat weet Karim van de boobjob van Maik?
Misschien heeft Karim de info van een van de medebewoners gekregen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij drukte
dan raad je et dus nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Zal Karim misschien gezegd hebben dat Maik een platische chirurgie ingreep heeft gehad oid.
Dan is het namelijk wel goed... of moeten ze echt zeggen dat het een borstverkleining is
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Zal Karim misschien gezegd hebben dat Maik een platische chirurgie ingreep heeft gehad oid.
Dan is het namelijk wel goed... of moeten ze echt zeggen dat het een borstverkleining is
Ja, dat is heel moeilijk te raden. Maar dat zogenaamde geheim van Servio is echt te belachelijk om te raden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zou te grappig zijn, hem dat vertellen en dan ook nog geld geven om te drukkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien van mo ,zij heeft misschien de littekens gezien of gevoeld
Waarom niet? Ze hebben fake boobies clue gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien van mo ,zij heeft misschien de littekens gezien of gevoeld
Ja dat is waarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goed
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
of ooit wel eens in het zwembad heb geplast.
Gifjes posten op FOK! <- Da's een goed geheim...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is heel moeilijk te raden. Maar dat zogenaamde geheim van Servio is echt te belachelijk om te raden.
Ik kan ook in dat huis gaan zitten, met als geheim dat ik vroeger op de padvinderij heb gezeten, of ooit wel eens in het zwembad heb geplast.
Maar wel warm, zodat ie wist dat hij in de buurt zat.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goed
Ik vind hem en glijer net als een slangquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja , dat zie ik al een paar weken...sneaky gast, overal verbonden maar die steeds weer schaden en nu dit weer...ik zou em niet meer vertrouwen...
Daarmee vind ik het wel goed gespeeld als hij het bewust doet. Dat wel!
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gifjes posten op FOK! <- Da's een goed geheim...
Nee, die iemand anders hield in dat ik niet precies weet wei. Hij had 3 opties volgens mij. Als ik het goed begreep Jo, Philip en Sharon. Maik is niet ter sprake gekomen toen Mo hem geld wilde geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Aha, thanks voor uitleg. Maar wtf betekend " iemand anders" beetje vaag...
Iedereen behalve Maik dus? Of alleen volgens Mo's regels?
Ik vind het wel relaxedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Bah, begint ie weer met pingelen op dat ding
Yup, krijgt hij vast een extra clue omdat hij warm is....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Urb het volgende:
Hij gokte bij Maik op plastisch chirurg dus oid?![]()
Dan mag jij er lekker van genietenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef marky het volgende:
Wat is Guido druk vandaag met de geheimen hij houd niet meer op.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
"Ik ben die-hard streamer van Now-Live....."
Toen zei iemand zelfs nog: Maik heb je vroeger tieten gehad? Maik lachte toen schaapachtig.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben fake boobies clue gehad.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gifjes posten op FOK! <- Da's een goed geheim...
quote:Dinsdag 29 maart heb k een belangrijke auditie! Uit vele mensen uitgekozen voor de 1e selectie!! Spannenddd! #sstnl about 18 hours ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
Oh ze hebben een SST huishoudster gevonden volgens mij...![]()
#SST_Cynthia
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
#SST_Cynthia
[..]
Ze denken alleen dat het muziekje er ook iets mee te maken heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
Flip zit weer goed met zijn angst kreet!
Hij is echt slim..
Jah maar dat vind ik ook wel een beetje een fout van de productie..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze denken alleen dat het muziekje er ook iets mee te maken heeft
Die gaat opzeker nog wel rinkelenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Wie zitten er weer als aasgieren bij de telefoon?
[ afbeelding ]
Ja vond ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah maar dat vind ik ook wel een beetje een fout van de productie..
Waarschijnlijk moest het van Q-music voor "de gratis reclame" ?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah maar dat vind ik ook wel een beetje een fout van de productie..
die audioclue waar ze het over hebben? 2 dagen geleden ofzoquote:
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
#SST_Cynthia
[..]
Oh oke, die heb ik toen gemist. Dankquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die audioclue waar ze het over hebben? 2 dagen geleden ofzo
De redactie zal daar wel op inspelen en straks weer de tel. laten gaanquote:
Jullie hebben al eens geschaard?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.
Ja leuk, dan kan Lau haar bi zijn verder ontwikkelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.
Of ze zijn slim en weten dat het geen zin heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Zijn de dames nou zo bang voor Joanna? Niemand durft haar tegen te spreken terwijk ze liegt dat ze barst.
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Zijn de dames nou zo bang voor Joanna? Niemand durft haar tegen te spreken terwijk ze liegt dat ze barst.
Ik ook.. ben ook benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....
Ze laten haar in eigen sopje gaarkoken en wachten juiste moment af om pootje te lichten en haar te .... bezeiken. Gerard houdt al zijn plas op.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ik kots dat betweterige wijf echt uit. Vooral omdat het het opvalt dat ze bescherming heeft van het hokje.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Of ze zijn slim en weten dat het geen zin heeft.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots dat betweterige wijf echt uit. Vooral omdat het het opvalt dat ze bescherming heeft van het hokje.
De bazen van het hokje bedoel je? Neen, ik bedoel dat ze tegen Servio heeft gezegd dat ze niet op Servio heeft gestemd de vorige stemming en dat nu ontkende.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef waxmask het volgende:
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....
een regelrechte ramp voor Barbie Pamela Anderson imitatiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Al dr lipglossen zijn op! Wat een ramp
Oh, dan belt ze toch gewoon even. Zo in the pocket want het hokje loves Joanna.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Al dr lipglossen zijn op! Wat een ramp
Was aant werk dus maar Maik heeft dus hoogst wss Gerard's geheim geraden eh?quote:Ook Maik drukt
14 maart om 16.07
Is de miljonair zijn geld kwijt?
Het is druk in de Kamer van de Waarheid. Na Monique drukt nu ook haar vriendje Maik op de rode knop. Het is na ruim vier weken in het Huis der Geheimen de eerste keer dat Maik een gok durft te wagen. Hij zet 2500 euro in op het geheim van Gerard. Heeft Maik het bij het juiste eind en haalt hij de kluisinhoud van Gerard binnen?
Mo, Maik nomineeren... ook bij Aafke lijkt het me strek dat ze Maik heeft genomineerd,,quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik denk:
Sharon: Philip en Guido
Mo: Maik en Servio
Laura: Philip en Servio
Joanne: Karim en Gerard
Aafke: Maik en Guido
Ze zijn wel allemaal op de mannen slaapkamer..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik denk helemaal niks want het heeft toch geen zin. Het hokje bepaalt.
Ik zie Geer en Alex maar hoor de dames?
Aaah arme jij, moet je hard werken..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat krijg je als mensen aan het werk zijn
Neen, dat krijg je als er niks gebeurt op de streams. OffTopic gedoe kan in de SC.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef superkokje het volgende:
dat krijg je als mensen aan het werk zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat krijg je als er niks gebeurt op de streams. OffTopic gedoe kan in de SC.
Zwaar irritant inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze iemand een missie geven om guido hard te slaan elke keer dat hij kak zegt a.u.b.
inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Is dat nieuw dat KAK van Guido? Ik word er wat misselijk van.
Maar veel beter dan het andere woord wat hij anders zou zeggen, betrapt mezelf er ook op dat ik het doe tbh.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze iemand een missie geven om guido hard te slaan elke keer dat hij kak zegt a.u.b.
Hij zegt het al een tijdje, maar inderdaad heel irritantquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
dat is wel vooruitgang dan inderdaad, maar ik vind het tijd voor de volgende stapquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Zixon het volgende:
[..]
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...
Joan is echt de laatste die daar iets van zou moeten zeggen, met d'r tering-tyfus mongool etc.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Zixon het volgende:
[..]
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...
Ja, ze zei ook tegen hem, "zeg dan tering of tyfus of zo"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan is echt de laatste die daar iets van zou moeten zeggen, met d'r tering-tyfus mongool etc.![]()
Maar idd dat woord dus. Liever kak dan.
Toen wist je het al, maar om eerlijk te zijn niet een heel moeilijk gokje.. was te verwachten...quote:
Nee morgen pas tijdens de Daily show..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef anniccck het volgende:
Hallo allemaalIs er al bekend wie de genomineerden zijn?
Tsja, en dat zal wel zo blijven voortaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Niki.P het volgende:
Morgen avond weer, tijdens de Daily show dus..
zal zeker niet kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, en dat zal wel zo blijven voortaan.![]()
Ze hebben nu ook al genoeg materiaal om een 3 uur-durende uitzending te vullen.![]()
Oké, bedanktquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee morgen pas tijdens de Daily show..
En een aantal keer de telefoon, vind het nog best veel voor op een maandag eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
weinig gebeurd vandaag (weet dat er 2x gedrukt is en genomineerd)
en de telefoon is een paar keer gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
En de telefoon is een paar keer afgegaan..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
ohja, had ik ook gelezen, en flip die maik de minst slimme vond ofzoiets?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
en de telefoon is een paar keer gegaanvogeltjesdans enz
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ohja, had ik ook gelezen, en flip die maik de minst slimme vond ofzoiets?
Hij heeft vandaag een gesprek gehad met Laura, waar duidelijk uit bleek dat hij niet gekriebelt wilde worden...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Guido ligt al een half uur te wiebelen en te draaien maar niemand komt hem kriebelen
uh, vertel, dat heb ik dus gemistquote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag een gesprek gehad met Laura, waar duidelijk uit bleek dat hij niet gekriebelt wilde worden...
snap niet dat zij dat niet door heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Aaf, je moet je ogen gewoon niet opmaken. Die bacterie zit nu ook in je mascara. Gebed zonder end.
+1quote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef HappyH het volgende:
Ik kom even kijken en het gros ligt al weer op zijn/haar bed.
Beetje peper in hun reet kan geen kwaad.
Dat hij bang was dat zijn vriendin het verkeerd op vatte:quote:
Ze hebben ook nog in een kring in lotushouding moeten zitten..Niets zeggen en niet lachen was de opdracht. En elkaar aankijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
Ik vraag me af in hoeverre dit met het feit te maken heeft dat Guido Alex niet mag.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat hij bang was dat zijn vriendin het verkeerd op vatte:
http://www.secretstory.nl/videos/796/Trouble+in+paradise
Hier een filmpje
bedankt!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/796/Trouble+in+paradise
Hier een filmpje
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]