gokje:morgen tijdens de live show om half 8quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat we wel vandaag de uitslag krijgen!
Ze gaan er zelf vanuit dat ze weer pas morgen bekend worden gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat we wel vandaag de uitslag krijgen!
En zo bekijk ik het ook!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik Bongetje, maar Alphons heeft toch duidelijk gezegd dat het deze keer anders zou worden. Ach, ik vermaak me wel, maar geloof niks meer.
Dat is nu net de reden dat de kijkcijfers zwaar tegen vallen, Nederland weet nu wel dat alles nep is bij zulke programma'squote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah als je naar een real life soap wil kijken en er is niets real aan, dan is dat wel een reden om af te haken.
Ja het wachten is op de Live Meltdown Cam.....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo bekijk ik het ook!![]()
Hoeveel locks er ook zijn, mij maakt het niet uit, het is gewoon een leuke timekiller voor mij tussen het gamen/films kijken door 's avonds
nee, en dat is ook niet het geval (ze draaien immers al 4 weken toch?) en er zijn nog genoeg geheimen waar amper clues over zijn geweest dus die zullen ook niet snel allemaal geraden wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het voor het programma intressant is als binnen vier weken alle geheimen geraden zouden worden.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gokje:morgen tijdens de live show om half 8
Hij is te lief.. Nu Mo dat heeft gezegt voelt hij zich schuldig!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Tamaartje het volgende:
Karim die heeft dus wle doorgedrukt..
Hij zegt net tegen Mo.. Ik hoop zo dat ik het nu niet goed heb..
Nee het heeft iets met geld te maken ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef Ransjih het volgende:
is mo nu bang dat ze voor schut staat als het geheim van maik bekend wordt?
Zoveel? Ik dacht dat hij hoopte op 500.000.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef waxmask het volgende:
Alphons dacht ook 3 miljoen kijkers te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |