En ze eten daar pas rond 8 uur s avondsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Papiergeld het volgende:
Sorry maar het is (voor zover zij weten) kwart voor 4 daar. Noem je dat je volproppen voor het avondeten?
philip zei dat maik de minst intelligente bewoner is, bij karim ging natuurlijk een lampje branden en gaat daar op door. domste jongetje van de klas of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef angeljacky het volgende:
Het was wel een idee die karim had, hij heeft deze keer eens niet met iemand besproken voor wie en welk idee hij in gedachten had.
Daar zou ik dan complete schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
Niets is wat het lijkt, in het hokje maken ze uit wanneer een geheim wordt geraden.
Heel onverwachts drukt Karim op iemand anders, hij mag gewoon niet drukken op de persoon die hij in gedachten had.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En ze eten daar pas rond 8 uur s avonds
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef schurk65 het volgende:
ze eten daar pas rond 9 uur ned tijd warm, dus valt mee met dat volproppen!
Lijkt me onzinquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
Niets is wat het lijkt, in het hokje maken ze uit wanneer een geheim wordt geraden.
Heel onverwachts drukt Karim op iemand anders, hij mag gewoon niet drukken op de persoon die hij in gedachten had.
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Papiergeld het volgende:
Sorry maar het is (voor zover zij weten) kwart voor 4 daar. Noem je dat je volproppen voor het avondeten?
Dan drukt ie toch gewoon nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:30 schreef Flashbox het volgende:
quote:
Moeder Joanna (Diana Gabriëls Verweijen) zei:quote:
Wat moet je anders doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.
dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan drukt ie toch gewoon niet![]()
Hoezo paranoïde..
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
Dus wat is het nou dat hij denkt te weten?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan drukt ie toch gewoon niet![]()
Hoezo paranoïde..
Zoals reeds gezegd is dit ongeveer 4 uur voor het avondeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Ga jij voor het avond eten nog allerlei dingen eten? Ze moeten hetzelf weten het viel me gewoon op ze lopen de hele dag te eten of liggen de hele dag op bed.
Dat zei hij niet, hij wilde eerst op iemand anders drukken en dat durfde hij nietquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.
Edit
Ik hoor nu dat hij niet durfde door te drukken
Ja, dat zei mama. Ze sprak over we,--------MPS misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
[..]
[..]
Moeder Joanna (Diana Gabriëls Verweijen) zei:
missen willen we niet
nee willen we niet
Hmz, Zal wel door de fouten in het programma komen, streamlocks en dat een scene overnieuw moest gedaan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, hij zei vanmiddag wel toen hij eerst op Geer wilde drukken en toen hij dat weer niet wilde had hij iets bij iemand anders.
Edit
Ik hoor nu dat hij niet durfde door te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |