Het is duidelijk dat Flip, Stervio en Joanna's geheim nooit geraden gaat worden. Maar dat zegt niks over het verloop van het spel, hoop ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenwie denkt daar nou aan?
Wild e net hetzelfde zeggen maar bedacht me dat dit het normale gezicht van Maik wel eens zou kunnen zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Papiergeld het volgende:
Maik kijkt depri, geer vrolijk. Geheim van Geer niet geraden neem ik aan.
Toch heeft hij het wel gezegd gisterenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
Was dus een korte lockdown, had ook niet verwacht dat Maik het goed zou hebben geraden though.
Okej, jammer dat Maik daar dan niet bij gebleven wasquote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch heeft hij het wel gezegd gisteren
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Ireth het volgende:
Wrm zit Joanne daar te sippen? Wats kebeurt?
Me love it. Laat dat kindje van God maar barste. Geen ide trouwens waarom ze in haar uppie buiten zit.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
en niemand die ff bij joanne gaat kijken ,eigen schuld !!
Hoe krijg je t toch voor elkaar me altijd voor te zijn.quote:
en daarna de vogeltjes dans doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.
Het zal je vriendin zijn die doet alleen maar als ze dronken is soms aardig tegen hem om haar lust te bevredigen . Voor de rest kat ze hem veel af. Ze kan ook zeggen ik bak zo een eitje voor jou. Maar het is toch belachelijk vlak voor het avond eten je vol te eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
yup, en hij krijgt geen ei, is voor mo en guido zegt mo
Zware shag en zwarte koffiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Hoe krijg je t toch voor elkaar me altijd voor te zijn.
Mijn onderschrift was "Joanna bidt voor een simpele missie" of iets dergelijks
Nope, voor Jo of Flip.quote:
yep, das een ordinaire slettebakquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal je vriendin zijn die doet alleen maar als ze dronken is soms aardig tegen hem om haar lust te bevredigen . Voor de rest kat ze hem veel af. Ze kan ook zeggen ik bak zo een eitje voor jou. Maar het is toch belachelijk vlak voor het avond eten je vol te eten.
Wel een hoogbegaafdequote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
yep, das een ordinaire slettebak
Klopt. Sirene dus SL.quote:
zei mama natuurlijk......zijquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef hypos het volgende:
[..]
Willen wij niet horen zij mama ......Is mama gespleten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |