Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef MargrietV het volgende:
ik zie liever die mooie ogen van Gerard dan die schelvisogen van Joanna
hoofdprijs gewonnen ofzo denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef stormiot het volgende:
Maar iemand idee waarop die heeft gedrukt?
gewoon omdat het kan..quote:
Moord in planning?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Zixon het volgende:
Voor diegene die dat filmpje van net gemist hebben:
Geer is EINDBAAS.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!
ja en hoe lang het duurt om dat dan in te checkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Moord in planning?
Hoe ze het lijk weg krijgen?
I snap itquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan..
(maik heeft gedrukt voor gerard zijn geheim)
k opok word wel weer eens tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
Na de SL wordt het ook wel duidelijk.. zonde van de 1,50quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Papiergeld het volgende:
Ik hoor weer niemand over de Yellowbird? Waar zijn die diehards?
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
dan klopt het toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
zeker weten of .........quote:
Niet anders dan nu hoor, Geer is gewoon Geer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef DownToEarth het volgende:
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef delfse het volgende:
liever dat Servios geheim geraden wordt er is volgens mijn maar 1 cleu geweest en dat ging over hoeveel bingoballen heb je in het spel.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Ik denk het ook niet er bestaan maar weinig van die bingoqueens.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenwie denkt daar nou aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |