Welkom op FOK!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk zeikerd zeg.
Gelukkig zijn ze weer gestopt inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan zou het tenminste een uitdaging geweest zijn.
Dit is pas triest......
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Altijd dezelfde mutsen dus die het wel waarderen....
Jij begint me een beetje de strot uit te hangen. Concentreer je op SST en niet op de posters!!! (SORRY MODJE, KAN ER FF NIET MEER TEGEN)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Altijd dezelfde mutsen dus die het wel waarderen....
Houd anders gewoon op met reageren, de COS wordt zo erg vervuild.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk zeikerd zeg.
Scroll, scrollquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Houd anders gewoon op met reageren, de COS wordt zo erg vervuild.
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....quote:
Hij woont er bijna.. dan is het niet zo gekquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef mootie het volgende:
Jo denkt dat Flip de mol is, staat altijd klaar als de foon gaat.
Wees blij dat ze iets doen.. zie je liever slapende mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....
Yupquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.
Guido ligt dus weer in zijn gebruikelijke positiequote:
En toch, het is te gek voor woorden dat de regie met zulke kinderachtige opdrachten moet komen om die luiwammesen uit bed te houden. Er zit niks in die mensen zelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.
Ach, de meeste klagers blijven toch kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef mazaru het volgende:
Ben ik weer!
Ik ben net zo'n heen- en weerbootje vandaag.
[ afbeelding ]
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Staat gewoon tussen de video's op de website.. het filmpje waar Maaike de telefoon opneemt..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Ja klopt....ik ben er voor de sensatie...zoals die drank nachten en ruzies en gezeik enzo. Die zijn nou eenmaal wat zeldzamer, zeker in deze RLS...en dan maar COS geven over de frustraties....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ach, de meeste klagers blijven toch kijkenAls ik SST echt geen ruk aan vond verdeed ik mijn tijd er al helemaal niet mee, ik vind het wel leuk, ook die kinderachtige opdrachten
Kan iemand even een transcript tikken? Ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
wtf???quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?
Het is echt niet boeiend.. iets over een taxi nemen vanaf daar en hoe lang het inchecken duurt op het vliegveld en over foliequote:Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan iemand even een transcript tikken? Ben benieuwd
Hoogstaande opdrachten zal je niet krijgen,als je dat wilt horen of zien zit je hier denk ik verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vreemd filmpje inderdaad....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Nou die ga ik dan ook maar eens bekijken.quote:
Ik kan er geen woord van verstaan, wat is de strekking van het gebeuren?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlatenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
Wel een leuk idee van Karim..
Iemand (man) die een vrijstelling kan verdienen voor de nominaties
Of iemand die zeker genomineerd staat..
Kom net binnenwippen en ik zie deze CAP! Maik nog steeds in badjas?? Heeft mijn lief dan toch gelijk en zijn zijn kleren al in Nederland??quote:
Met een zekere nominatie niet toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlaten
oh.... een genomineerde, die bepaalde opdracht goed uitvoert zijn plek ruilen voor een van de vrouwen! Dat zou ik dus wel leuk vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, dan raakt de redactie de controle kwijt over wie het huis moet verlaten
ja..ik heb hem nog wel gezien...er stonden 2 dames handtassen op de grond in de woonkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Filmpje is overigens nu weer pleite? Ze lezen mee op Fok!?
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Roguee het volgende:
Zo weer ff teruggelezen. Veeg me op, de vogeltjes dans. Je kan dus via hyves en fb opdrachten doorgeven. Ik heb op hyves dus serieus : 'doe de vogeltjesdans' gelezen. Weten we dus ook weer waar dat niveau vandaan komt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, ze hadden eerder moeten opletten.. Niet dat het interessant was. Het ging over vliegen, inchecken, douane enz enz..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammer
het zou zomaar kunnen dat de regie hier gewoon meepost...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat worden
Was een heel lelijk damestasje, zou het nog niet eens kopen op een rommelmarkt voor 1 euro.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Filmpje is inderdaad alweer van de site.... jammer
Dat wereldidee van de vogeltjesdans heb ik hier ook al gelezen, paar dagen tot een week geleden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Regie durft niet naar fok te komen. Weten dat het programma dan een succes gaat worden
hahahaha, tis gewoon een luie viezerik, that's allquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom net binnenwippen en ik zie deze CAP! Maik nog steeds in badjas?? Heeft mijn lief dan toch gelijk en zijn zijn kleren al in Nederland??
Of ze kijken zelf ook gewoon op hun eigen site...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hij moet toch iets om zijn tietoperatie te verbergen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahaha, tis gewoon een luie viezerik, that's all
Maik heeft buiten als gesport anderhalf uur en is toen gaan douchen vandaar zijn ochtendjas.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahaha, tis gewoon een luie viezerik, that's all
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom net binnenwippen en ik zie deze CAP! Maik nog steeds in badjas?? Heeft mijn lief dan toch gelijk en zijn zijn kleren al in Nederland??
Lulverhaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Laura zou Gerard kleurenblind (kunnen) zijn, 'hij draagt alle felle t-shirts en lichte broeken zodat het bij elkaar past '.
Ik dacht bij de dames....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef DownToEarth het volgende:
stinkt naar poepies op de mannen slaapkamer?
Dat ouwe opahemdje waar Alex altijd in loopt, ziet ze zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef DownToEarth het volgende:
hahaha zelfs laura zegt iets over de kleding van maik
Is nu volgens mij weggehaald dan want ik zie hem niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:40 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Staat gewoon tussen de video's op de website.. het filmpje waar Maaike de telefoon opneemt..
das zekziequote:Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ouwe opahemdje waar Alex altijd in loopt, ziet ze zeker niet.
Klopt, was binnen 5 minuten al weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
Is nu volgens mij weggehaald dan want ik zie hem niet meer.
guido is niet zekzie. die loopt altijd in die afgedragen broekenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als die bajes tanktop van Guido zeker....
Nadat Mo het tegen hem had gezegd jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef Roguee het volgende:
Zo maikWat dacht je, laat ik ook eens een keer meedoen met het spel
hihiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
maik?????? op de knop of op de wc
Wat mijn opvalt is dat Guido heel vaak in zijn bed ligt. Philip altijd de eerste is bij de telefoon . En Laura alles doet voor het geld en om niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Papiergeld het volgende:
Zelfs Laura Guido en Flip merken op dat Maik z'n badjas wel heel veel draagt
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
maik?????? op de knop of op de wc
Nee dus uitgeslotenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef waxmask het volgende:
Op geer....zou hij echt dom zijn en voor kleurenblind drukken????
Mwah, volgens mij kan ze het geld allemaal niet zo hard schelen maar gaat het meer om de eer.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef waxmask het volgende:
Als Maik het goed heeft is hij nog dommer...Geer heeft bijna niks in kas...
zet je geluid eens aan danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
de stem zei toch duidelijk Philip......
Ok ik ga ff iets doen, want de streams zullen zo wel op zwart gaan. gaat iemand van jullie nog een streamverslagje van vanmiddag maken???quote:
Ieder nadeel hep ze voordeel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
Zou het super vinden als Geer zijn geheim wordt geraden, kan hij eindelijk doe valse nicht aanpakken. Ser vond Gerard een type doorzon figuur, kan Geer eindelijk zijn ei kwijt
zeg .... delegeer je altijd zo vriendelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ok ik ga ff iets doen, want de streams zullen zo wel op zwart gaan. gaat iemand van jullie nog een streamverslagje van vanmiddag maken???
Alvast mijn dank
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik dyshorisch...excuses
Ik zou het jammer vinden, maar ben ook wel benieuwd naar de verhalen die dan komenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
Zou het super vinden als Geer zijn geheim wordt geraden, kan hij eindelijk doe valse nicht aanpakken. Ser vond Gerard een type doorzon figuur, kan Geer eindelijk zijn ei kwijt
Dat is dan ook weer een beetje het gevolg van dat gepingpong met het geld door de opdrachten en de rode telefoon.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kan ze het geld allemaal niet zo hard schelen maar gaat het meer om de eer.
Inderdaad het zit niet in Gerard om het te doen maar dan lekker opscheppen wat hij allemaal heeft en over zijn zeilboot en vakanties. En dat hij een veel mooier huis heeft dan dat gebouw waar ze nu in zitten.quote:
hoop het wel, ben wel weer toe aan een streamlockquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of Maik door is gegaan....
Interlocken... horen daar niet die jaegeronderbroeken bij. Tegenwoordig mannenleggings genoemd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ouwe opahemdje waar Alex altijd in loopt, ziet ze zeker niet.
Guido en karim hebben ook vaak zo een hempje aan,
Flip en gerard.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef stormiot het volgende:
Hoorde Laura net zeggen dat ze de enige was die nog nooit gedrukt heeft.
Heeft Servio alleen op Guido gedrukt of vaker? Als het alleen op G is dan vind ik hem ook niet echt meetellen. Geheim was hem gegeven
Dat ze daar trots op is... Ik zeg SANCTIE!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef stormiot het volgende:
Hoorde Laura net zeggen dat ze de enige was die nog nooit gedrukt heeft.
Heeft Servio alleen op Guido gedrukt of vaker? Als het alleen op G is dan vind ik hem ook niet echt meetellen. Geheim was hem gegeven
ja toch he, ik dacht het ook te zien maar het was zo snel weer weg..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Laura heeft geen nagels, Alex zelf wel..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Zit op andere stream... leg uit....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
wat was uitlokking?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
"Fuk yu..I hope you die..."quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Sharon; "kom van dat dak af"..........
Lees dan haar verhaal maar over haar belevenis tijdens haar geheim..
En dan te bedenken dat haar kin en neus een aantal jaar geleden nog naar elkaar toewezen..quote:
of ze staat alleen op een podium te dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
Joanna pakt haar momentje weer even. Net als vanochtend. Ze ging aan tafel zitten voor het ontbijt en ging terug om haar make-up bij te werken en bed opmaken. Zo opvallend.
met alex praten terwijl hij geen zender droegquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat was uitlokking?
waarom zit ze nu alleen buiten btw?
Tsja, gewoon een standaard sjaggo hoofd.quote:
Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef MargrietV het volgende:
ik zie liever die mooie ogen van Gerard dan die schelvisogen van Joanna
hoofdprijs gewonnen ofzo denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef stormiot het volgende:
Maar iemand idee waarop die heeft gedrukt?
gewoon omdat het kan..quote:
Moord in planning?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Zixon het volgende:
Voor diegene die dat filmpje van net gemist hebben:
Geer is EINDBAAS.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!
ja en hoe lang het duurt om dat dan in te checkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Moord in planning?
Hoe ze het lijk weg krijgen?
I snap itquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan..
(maik heeft gedrukt voor gerard zijn geheim)
k opok word wel weer eens tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
Na de SL wordt het ook wel duidelijk.. zonde van de 1,50quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Papiergeld het volgende:
Ik hoor weer niemand over de Yellowbird? Waar zijn die diehards?
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
dan klopt het toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
zeker weten of .........quote:
Niet anders dan nu hoor, Geer is gewoon Geer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef DownToEarth het volgende:
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef delfse het volgende:
liever dat Servios geheim geraden wordt er is volgens mijn maar 1 cleu geweest en dat ging over hoeveel bingoballen heb je in het spel.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Ik denk het ook niet er bestaan maar weinig van die bingoqueens.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenwie denkt daar nou aan?
Het is duidelijk dat Flip, Stervio en Joanna's geheim nooit geraden gaat worden. Maar dat zegt niks over het verloop van het spel, hoop ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenwie denkt daar nou aan?
Wild e net hetzelfde zeggen maar bedacht me dat dit het normale gezicht van Maik wel eens zou kunnen zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Papiergeld het volgende:
Maik kijkt depri, geer vrolijk. Geheim van Geer niet geraden neem ik aan.
Toch heeft hij het wel gezegd gisterenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
Was dus een korte lockdown, had ook niet verwacht dat Maik het goed zou hebben geraden though.
Okej, jammer dat Maik daar dan niet bij gebleven wasquote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch heeft hij het wel gezegd gisteren
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Ireth het volgende:
Wrm zit Joanne daar te sippen? Wats kebeurt?
Me love it. Laat dat kindje van God maar barste. Geen ide trouwens waarom ze in haar uppie buiten zit.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
en niemand die ff bij joanne gaat kijken ,eigen schuld !!
Hoe krijg je t toch voor elkaar me altijd voor te zijn.quote:
en daarna de vogeltjes dans doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.
Het zal je vriendin zijn die doet alleen maar als ze dronken is soms aardig tegen hem om haar lust te bevredigen . Voor de rest kat ze hem veel af. Ze kan ook zeggen ik bak zo een eitje voor jou. Maar het is toch belachelijk vlak voor het avond eten je vol te eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
yup, en hij krijgt geen ei, is voor mo en guido zegt mo
Zware shag en zwarte koffiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet poepen en lukt niet, eetlepel olijfolie kan helpen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Hoe krijg je t toch voor elkaar me altijd voor te zijn.
Mijn onderschrift was "Joanna bidt voor een simpele missie" of iets dergelijks
Nope, voor Jo of Flip.quote:
yep, das een ordinaire slettebakquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal je vriendin zijn die doet alleen maar als ze dronken is soms aardig tegen hem om haar lust te bevredigen . Voor de rest kat ze hem veel af. Ze kan ook zeggen ik bak zo een eitje voor jou. Maar het is toch belachelijk vlak voor het avond eten je vol te eten.
Wel een hoogbegaafdequote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
yep, das een ordinaire slettebak
Klopt. Sirene dus SL.quote:
zei mama natuurlijk......zijquote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef hypos het volgende:
[..]
Willen wij niet horen zij mama ......Is mama gespleten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |