guido is niet zekzie. die loopt altijd in die afgedragen broekenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als die bajes tanktop van Guido zeker....
Nadat Mo het tegen hem had gezegd jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef Roguee het volgende:
Zo maikWat dacht je, laat ik ook eens een keer meedoen met het spel
hihiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
maik?????? op de knop of op de wc
Wat mijn opvalt is dat Guido heel vaak in zijn bed ligt. Philip altijd de eerste is bij de telefoon . En Laura alles doet voor het geld en om niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Papiergeld het volgende:
Zelfs Laura Guido en Flip merken op dat Maik z'n badjas wel heel veel draagt
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
maik?????? op de knop of op de wc
Nee dus uitgeslotenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef waxmask het volgende:
Op geer....zou hij echt dom zijn en voor kleurenblind drukken????
Mwah, volgens mij kan ze het geld allemaal niet zo hard schelen maar gaat het meer om de eer.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef waxmask het volgende:
Als Maik het goed heeft is hij nog dommer...Geer heeft bijna niks in kas...
zet je geluid eens aan danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
de stem zei toch duidelijk Philip......
Ok ik ga ff iets doen, want de streams zullen zo wel op zwart gaan. gaat iemand van jullie nog een streamverslagje van vanmiddag maken???quote:
Ieder nadeel hep ze voordeel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
Zou het super vinden als Geer zijn geheim wordt geraden, kan hij eindelijk doe valse nicht aanpakken. Ser vond Gerard een type doorzon figuur, kan Geer eindelijk zijn ei kwijt
zeg .... delegeer je altijd zo vriendelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ok ik ga ff iets doen, want de streams zullen zo wel op zwart gaan. gaat iemand van jullie nog een streamverslagje van vanmiddag maken???
Alvast mijn dank
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik dyshorisch...excuses
Ik zou het jammer vinden, maar ben ook wel benieuwd naar de verhalen die dan komenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
Zou het super vinden als Geer zijn geheim wordt geraden, kan hij eindelijk doe valse nicht aanpakken. Ser vond Gerard een type doorzon figuur, kan Geer eindelijk zijn ei kwijt
Dat is dan ook weer een beetje het gevolg van dat gepingpong met het geld door de opdrachten en de rode telefoon.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kan ze het geld allemaal niet zo hard schelen maar gaat het meer om de eer.
Inderdaad het zit niet in Gerard om het te doen maar dan lekker opscheppen wat hij allemaal heeft en over zijn zeilboot en vakanties. En dat hij een veel mooier huis heeft dan dat gebouw waar ze nu in zitten.quote:
hoop het wel, ben wel weer toe aan een streamlockquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of Maik door is gegaan....
Interlocken... horen daar niet die jaegeronderbroeken bij. Tegenwoordig mannenleggings genoemd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ouwe opahemdje waar Alex altijd in loopt, ziet ze zeker niet.
Guido en karim hebben ook vaak zo een hempje aan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |