Flip en gerard.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef stormiot het volgende:
Hoorde Laura net zeggen dat ze de enige was die nog nooit gedrukt heeft.
Heeft Servio alleen op Guido gedrukt of vaker? Als het alleen op G is dan vind ik hem ook niet echt meetellen. Geheim was hem gegeven
Dat ze daar trots op is... Ik zeg SANCTIE!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef stormiot het volgende:
Hoorde Laura net zeggen dat ze de enige was die nog nooit gedrukt heeft.
Heeft Servio alleen op Guido gedrukt of vaker? Als het alleen op G is dan vind ik hem ook niet echt meetellen. Geheim was hem gegeven
ja toch he, ik dacht het ook te zien maar het was zo snel weer weg..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Laura heeft geen nagels, Alex zelf wel..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Zit op andere stream... leg uit....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
wat was uitlokking?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
"Fuk yu..I hope you die..."quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Sharon; "kom van dat dak af"..........
Lees dan haar verhaal maar over haar belevenis tijdens haar geheim..
En dan te bedenken dat haar kin en neus een aantal jaar geleden nog naar elkaar toewezen..quote:
of ze staat alleen op een podium te dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
Joanna pakt haar momentje weer even. Net als vanochtend. Ze ging aan tafel zitten voor het ontbijt en ging terug om haar make-up bij te werken en bed opmaken. Zo opvallend.
met alex praten terwijl hij geen zender droegquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat was uitlokking?
waarom zit ze nu alleen buiten btw?
Tsja, gewoon een standaard sjaggo hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |