dat zou te grappig zijn, hem dat vertellen en dan ook nog geld geven om te drukkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien van mo ,zij heeft misschien de littekens gezien of gevoeld
Waarom niet? Ze hebben fake boobies clue gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien van mo ,zij heeft misschien de littekens gezien of gevoeld
Ja dat is waarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goed
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
of ooit wel eens in het zwembad heb geplast.
Gifjes posten op FOK! <- Da's een goed geheim...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is heel moeilijk te raden. Maar dat zogenaamde geheim van Servio is echt te belachelijk om te raden.
Ik kan ook in dat huis gaan zitten, met als geheim dat ik vroeger op de padvinderij heb gezeten, of ooit wel eens in het zwembad heb geplast.
Maar wel warm, zodat ie wist dat hij in de buurt zat.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goed
Ik vind hem en glijer net als een slangquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja , dat zie ik al een paar weken...sneaky gast, overal verbonden maar die steeds weer schaden en nu dit weer...ik zou em niet meer vertrouwen...
Daarmee vind ik het wel goed gespeeld als hij het bewust doet. Dat wel!
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gifjes posten op FOK! <- Da's een goed geheim...
Nee, die iemand anders hield in dat ik niet precies weet wei. Hij had 3 opties volgens mij. Als ik het goed begreep Jo, Philip en Sharon. Maik is niet ter sprake gekomen toen Mo hem geld wilde geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Aha, thanks voor uitleg. Maar wtf betekend " iemand anders" beetje vaag...
Iedereen behalve Maik dus? Of alleen volgens Mo's regels?
Ik vind het wel relaxedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Bah, begint ie weer met pingelen op dat ding
Yup, krijgt hij vast een extra clue omdat hij warm is....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Urb het volgende:
Hij gokte bij Maik op plastisch chirurg dus oid?![]()
Dan mag jij er lekker van genietenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef marky het volgende:
Wat is Guido druk vandaag met de geheimen hij houd niet meer op.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
"Ik ben die-hard streamer van Now-Live....."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |