quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Stink-ui het volgende:
begin het programma steeds minder te waarderen
Aha, thanks voor uitleg. Maar wtf betekend " iemand anders" beetje vaag...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef stormiot het volgende:
Wat ik begrijp uit het Karim-Mo verhaal is het volgende:
Mo heeft op Karim gedrukt voor een wilde gok omdat hij geld nodig had. Hij zou drukken op Sharon of iemand anders. Dus Mo heeft hem zeg maar geld geleend.
Hij heeft op het laatst zich bedacht en gedrukt voor Maik
Dit wist Mo niet en dat vind ze niet zo leuk van Karim.
Kan ik me wel iets bij voorstellen
Net5 is bezig met een eigenkuil aan het graven.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Stink-ui het volgende:
begin het programma steeds minder te waarderen
Het duurt even voor ze zijn uitgelachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Stink-ui het volgende:
het is zowiezo geraden, sl is wel erg lang
Ja , dat zie ik al een paar weken...sneaky gast, overal verbonden maar die steeds weer schaden en nu dit weer...ik zou em niet meer vertrouwen...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef hypos het volgende:
Karim doet me telkens aan een slang denken,op de een of andere manier komt hij bij mij niet goed over ondanks zijn aardig zijn.
ja want als het goed geraden wordt, is de kans groter dat Maik genomineerd wordt zei ze er bij. Dan had ze hem liever morgen pas dat geld 'gegeven'.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef stormiot het volgende:
Wat ik begrijp uit het Karim-Mo verhaal is het volgende:
Mo heeft op Karim gedrukt voor een wilde gok omdat hij geld nodig had. Hij zou drukken op Sharon of iemand anders. Dus Mo heeft hem zeg maar geld geleend.
Hij heeft op het laatst zich bedacht en gedrukt voor Maik
Dit wist Mo niet en dat vind ze niet zo leuk van Karim.
Kan ik me wel iets bij voorstellen
Heeft Maik een slappe? Moet ie straks weer aan de eieren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het duurt even voor ze zijn uitgelachen.
wat weet Karim van de boobjob van Maik?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
De SL duurt idd erg lang, maybe kan het idd geraden zijn
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij druktequote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
De SL duurt idd erg lang, maybe kan het idd geraden zijn
is wel humor...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij drukte
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat weet Karim van de boobjob van Maik?
Misschien heeft Karim de info van een van de medebewoners gekregen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige manier waarop hij het geheim van maik geraden kan hebben is als de stem dat eerst nog even verteld heeft aan karim voor hij drukte
dan raad je et dus nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Zal Karim misschien gezegd hebben dat Maik een platische chirurgie ingreep heeft gehad oid.
Dan is het namelijk wel goed... of moeten ze echt zeggen dat het een borstverkleining is
Denk het wel, bij Alex was ''van adel'' ook niet goedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Zal Karim misschien gezegd hebben dat Maik een platische chirurgie ingreep heeft gehad oid.
Dan is het namelijk wel goed... of moeten ze echt zeggen dat het een borstverkleining is
Ja, dat is heel moeilijk te raden. Maar dat zogenaamde geheim van Servio is echt te belachelijk om te raden.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |