die audioclue waar ze het over hebben? 2 dagen geleden ofzoquote:
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Urb het volgende:
Oh ze hebben een SST huishoudster gevonden volgens mij...![]()
#SST_Cynthia
[..]
Oh oke, die heb ik toen gemist. Dankquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die audioclue waar ze het over hebben? 2 dagen geleden ofzo
De redactie zal daar wel op inspelen en straks weer de tel. laten gaanquote:
Jullie hebben al eens geschaard?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.
Ja leuk, dan kan Lau haar bi zijn verder ontwikkelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of zij gooien pearlbitch erin, die kan toch alles beter.
Of ze zijn slim en weten dat het geen zin heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Zijn de dames nou zo bang voor Joanna? Niemand durft haar tegen te spreken terwijk ze liegt dat ze barst.
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Zijn de dames nou zo bang voor Joanna? Niemand durft haar tegen te spreken terwijk ze liegt dat ze barst.
Ik ook.. ben ook benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....
Ze laten haar in eigen sopje gaarkoken en wachten juiste moment af om pootje te lichten en haar te .... bezeiken. Gerard houdt al zijn plas op.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ik kots dat betweterige wijf echt uit. Vooral omdat het het opvalt dat ze bescherming heeft van het hokje.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Of ze zijn slim en weten dat het geen zin heeft.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots dat betweterige wijf echt uit. Vooral omdat het het opvalt dat ze bescherming heeft van het hokje.
De bazen van het hokje bedoel je? Neen, ik bedoel dat ze tegen Servio heeft gezegd dat ze niet op Servio heeft gestemd de vorige stemming en dat nu ontkende.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef waxmask het volgende:
Wat liegt ze dan...luister naar de Bazen....
een regelrechte ramp voor Barbie Pamela Anderson imitatiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Al dr lipglossen zijn op! Wat een ramp
Oh, dan belt ze toch gewoon even. Zo in the pocket want het hokje loves Joanna.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Al dr lipglossen zijn op! Wat een ramp
Was aant werk dus maar Maik heeft dus hoogst wss Gerard's geheim geraden eh?quote:Ook Maik drukt
14 maart om 16.07
Is de miljonair zijn geld kwijt?
Het is druk in de Kamer van de Waarheid. Na Monique drukt nu ook haar vriendje Maik op de rode knop. Het is na ruim vier weken in het Huis der Geheimen de eerste keer dat Maik een gok durft te wagen. Hij zet 2500 euro in op het geheim van Gerard. Heeft Maik het bij het juiste eind en haalt hij de kluisinhoud van Gerard binnen?
Mo, Maik nomineeren... ook bij Aafke lijkt het me strek dat ze Maik heeft genomineerd,,quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik denk:
Sharon: Philip en Guido
Mo: Maik en Servio
Laura: Philip en Servio
Joanne: Karim en Gerard
Aafke: Maik en Guido
Ze zijn wel allemaal op de mannen slaapkamer..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik denk helemaal niks want het heeft toch geen zin. Het hokje bepaalt.
Ik zie Geer en Alex maar hoor de dames?
Aaah arme jij, moet je hard werken..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat krijg je als mensen aan het werk zijn
Neen, dat krijg je als er niks gebeurt op de streams. OffTopic gedoe kan in de SC.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef superkokje het volgende:
dat krijg je als mensen aan het werk zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, dat krijg je als er niks gebeurt op de streams. OffTopic gedoe kan in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |