Zwaar irritant inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze iemand een missie geven om guido hard te slaan elke keer dat hij kak zegt a.u.b.
inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Is dat nieuw dat KAK van Guido? Ik word er wat misselijk van.
Maar veel beter dan het andere woord wat hij anders zou zeggen, betrapt mezelf er ook op dat ik het doe tbh.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze iemand een missie geven om guido hard te slaan elke keer dat hij kak zegt a.u.b.
Hij zegt het al een tijdje, maar inderdaad heel irritantquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
dat is wel vooruitgang dan inderdaad, maar ik vind het tijd voor de volgende stapquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Zixon het volgende:
[..]
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...
Joan is echt de laatste die daar iets van zou moeten zeggen, met d'r tering-tyfus mongool etc.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Zixon het volgende:
[..]
Eerst zei hij altijd kanker, maar nadat Joanne daar wat van zei zegt tie nu KAK...
Ja, ze zei ook tegen hem, "zeg dan tering of tyfus of zo"quote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan is echt de laatste die daar iets van zou moeten zeggen, met d'r tering-tyfus mongool etc.![]()
Maar idd dat woord dus. Liever kak dan.
Toen wist je het al, maar om eerlijk te zijn niet een heel moeilijk gokje.. was te verwachten...quote:
Nee morgen pas tijdens de Daily show..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef anniccck het volgende:
Hallo allemaalIs er al bekend wie de genomineerden zijn?
Tsja, en dat zal wel zo blijven voortaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Niki.P het volgende:
Morgen avond weer, tijdens de Daily show dus..
zal zeker niet kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, en dat zal wel zo blijven voortaan.![]()
Ze hebben nu ook al genoeg materiaal om een 3 uur-durende uitzending te vullen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |