Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.quote:
Daar ging m'n waterquote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
gelukkig wel, met die salarissenquote:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijden
Hoe wil je inhaal verboden flexibel indelen?
Zo één?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
Gatverdamme..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Liever deze:quote:
kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
Amateur.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
newsflash, dat dachten ze altijd al, aangezien dat in Dld en Frankrijk de limiet is, zijn de begrenzers er ook op afgesteld. Dus rijden ze dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..
Heerlijk in een salade hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Werkgever bellenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijk.
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.Het gegeven dat chauffeurs er de schijt aan hebben, zegt vooral iets over het gebrek aan handhaving. Blijkbaar is de pakkans klein, dus loont het om de regels te overtreden. Dat los je niet op met het aanpassen van de regels. Aanpassen leidt namelijk niet tot meer handhaving.
Ontbijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Polen FTW!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Veel Duits, Franse, Poolse en Belgische chauffeurs hebben er schijt aan idd..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Ik vind het niet tofquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amateur.
Hier in 1 avond 3 vogels en een rat.
Blijkbaar niet, want nu worden regels ook overtreden. Handhaving, zoals Air zegt, lijkt mij beter dan er weer een hele rits aan regels en richtlijnen doorheen jassen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etcquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel Duits, Franse, Poolse en Belgische chauffeurs hebben er schijt aan idd..
Voor de lunch ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Polen FTW!
Die zitten ook altijd met 3 liter wodka op achter het stuur.
Zal ik de brokken voor je bewaren jong?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.Het gegeven dat chauffeurs er de schijt aan hebben, zegt vooral iets over het gebrek aan handhaving. Blijkbaar is de pakkans klein, dus loont het om de regels te overtreden. Dat los je niet op met het aanpassen van de regels. Aanpassen leidt namelijk niet tot meer handhaving.
quote:Consequences dictate our course of action and it doesn't matter what's right. It's only wrong if you get caught.
zulke handhaving zou meer geautomatiseerd moeten worden, dat gaat nog wel komenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want nu worden regels ook overtreden. Handhaving, zoals Air zegt, lijkt mij beter dan er weer een hele rits aan regels en richtlijnen doorheen jassen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etc.
We zijn echt het lachertje in Europa voor criminelen en ander tuig.
dat verdrag is er welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etc.
Ik geloof er geen reet van. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld het ophogen van de snelheidslimiet tot 130 k/mu gaat leiden tot acceptatie? Over twee maanden is iedereen daar aan gewend en dan vindt men dat 140 ook wel kan, of 150. En zo komen we al aardig in de buurt van jouw voorstel dat 160 ook makkelijk kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Dat lijkt mij idd ook. Vooral omdat je pas gepakt gaat worden bij 139 of zo, gaat iedereen voor het gemak 140 rijden. Hoppa, 20 km/h erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld het ophogen van de snelheidslimiet tot 130 k/mu gaat leiden tot acceptatie? Over twee maanden is iedereen daar aan gewend en dan vindt men dat 140 ook wel kan, of 150. En zo komen we al aardig in de buurt van jouw voorstel dat 160 ook makkelijk kan.
Vanavond heb je een date met een koe die je een happy end heeft beloofd?quote:
Er zijn al heel veel mensen die op het randje van de maximale snelheidsovertreding rijden, 170 km/h. Die gaan dus gewoon 180 rijden.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd ook. Vooral omdat je pas gepakt gaat worden bij 139 of zo, gaat iedereen voor het gemak 140 rijden. Hoppa, 20 km/h erbij
In Japan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu heeft iedereen het over de snelweg. Maar waar vallen nu werkelijk de meeste doden en gewonden?
En dat is alleen leuk voor andere. Want zodra jezelf automatisch boetes krijgt schreeuwt iedereen moord en brand over privacy.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke handhaving zou meer geautomatiseerd moeten worden, dat gaat nog wel komen
In het huishouden. Dus laten we het huishouden verbieden.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu heeft iedereen het over de snelweg. Maar waar vallen nu werkelijk de meeste doden en gewonden?
Slikken, opboeren en herkauwenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond heb je een date met een koe die je een happy end heeft beloofd?
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het huishouden. Dus laten we het huishouden verbieden.
Oh ja, die apen heb je ook nog ja... Nog net 't rijbewijs niet kwijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen die op het randje van de maximale snelheidsovertreding rijden, 170 km/h. Die gaan dus gewoon 180 rijden.
Afschaffen dus dat land!quote:
MissB was toch van de steak? een Blowjob kan ze vast ook welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond heb je een date met een koe die je een happy end heeft beloofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Waarom wachten? Zeg je baan op en emigreer!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil in een volgend leven een poolse vrachtwagenchauffer worden.
Dat is toch leuk, al die gezellige Roemenen die onze gammele pin-apparatuur skimmen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit leven is het te hoog gegrepen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom wachten? Zeg je baan op en emigreer!
Dat regeltje accepteren ze dus wel. Ik zie een mogelijkheid tot aanscherping van effectief boetebeleid.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, die apen heb je ook nog ja... Nog net 't rijbewijs niet kwijt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissB was toch van de steak? een Blowjob kan ze vast ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, allebei vleesch he.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Allemaal tegen de muur!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die apen heb je ook nog ja... Nog net 't rijbewijs niet kwijt.
Lijkt mij ook. Meer dan 20 km te hard? Rijbewijs kwijtquote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat regeltje accepteren ze dus wel. Ik zie een mogelijkheid tot aanscherping van effectief boetebeleid.
quote:
ze waren al gestopt met t jagen op walvissenquote:
Pas bij 20? Gewoon bij 5 kilometer te hard al doen. Meteen het fileprobleem ook opgelost.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Lijkt mij ook. Meer dan 20 km te hard? Rijbewijs kwijt
Alsof die walvissen dat ook maar iets kan schelenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is allemaal wetenschappelijk onderzoek.
Hoppa!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas bij 20? Gewoon bij 5 kilometer te hard al doen. Meteen het fileprobleem ook opgelost.
CHICKEN AND THE COWWWW!!?!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze waren al gestopt met t jagen op walvissen
En terecht.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
Dan zou ik dagelijks mn rijbewijs kwijtraken
Japanners die niet op walvissen jagen? Kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of gewoon heel veel mensen zonder verzekering. Dan zijn we bijna amerika.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas bij 20? Gewoon bij 5 kilometer te hard al doen. Meteen het fileprobleem ook opgelost.
Ze hebben nu wel wat beters te doen ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je daarmee eigenlijk mee zeggen dat je de regels toch niet accepteert, hoe flexibel ze ook zijn? Goh, verrassend.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
Dan zou ik dagelijks mn rijbewijs kwijtraken
Vergeet de jaarlijkse slachting van de dolfijnen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Japanners die niet op walvissen jagen? Kan het me niet voorstellen.
Het is wel de makkelijkste manier om aan eten te komen nu de supermarkten leeg zijn.quote:
Best lastig uitvaren met je boot 20 km landinwaarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste manier om aan eten te komen nu de supermarkten leeg zijn.
't Zijn slimme jongens die Japanners. Die verzinnen er vast wel wat op.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
Best lastig uitvaren met je boot 20 km landinwaarts.
Gewoon duwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Importeren vanuit IJslandquote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Zijn slimme jongens die Japanners. Die verzinnen er vast wel wat op.
Dat eten spoelt toch gewoon aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste manier om aan eten te komen nu de supermarkten leeg zijn.
Hoe vers wil je je Sashimi hebben?quote:
Ieder nadeel heeft z'n voordeelquote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe vers wil je je Sashimi hebben?.
Die aardbeving en tsunami zijn vast een complot van die lui van Sea Shepherd. Believe!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En volgens Godt was 't z'n Japanse love interest. Wat is het nu?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die aardbeving en tsunami zijn vast een complot van die lui van Sea Shepherd. Believe!
Nicequote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
http://www.abc.net.au/new(...)2011/beforeafter.htm
"Mooie" site met voor en na foto's
Indrukwekkend. Wat een verwoestingen he.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren met een open mond naar weer nieuwe kwaliteitsbeelden te kijken van een van de tsunami's.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Wat een verwoestingen he.
je zat squirting filmpjes te kijken op Redtube?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met een open mond naar weer nieuwe kwaliteitsbeelden te kijken van een van de tsunami's.
Je bent niets gewend snap ikquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zat squirting filmpjes te kijken op Redtube?
Ja, echt idioot gewoon... Brandende huizen die meegevoerd worden op de stroom.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met een open mond naar weer nieuwe kwaliteitsbeelden te kijken van een van de tsunami's.
Dat kan maar één ding betekenen: Godt is verliefd op Paul Watson.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En volgens Godt was 't z'n Japanse love interest. Wat is het nu?
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren al even met Google Streetview te kijken in een paar van die dorpjes die nu volledig weggevaagd zijn, bizar idee hoor...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd "mooi gedaan". Dat geeft de impact (nou ja, niet de emotionele) erg goed weer
Ja bij sommige van die foto's zie je echt NIETS meer van een heel dorpquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al even met Google Streetview te kijken in een paar van die dorpjes die nu volledig weggevaagd zijn, bizar idee hoor...
Is dat die film met Matt Damon?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens zaterdag naar de film HEREAFTER geweest die begint met een tsunami.Was wel ff vreemd om te bedenken: ja, dit zie je nu ieder uur op het nieuws, maar dan echt.
Film is trouwens geen aanrader, maar dat terzijde.
Ja die ja. Van Clint Eastwood.quote:
Ja, ik had er al slechte dingen over gehoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens zaterdag naar de film HEREAFTER geweest die begint met een tsunami.Was wel ff vreemd om te bedenken: ja, dit zie je nu ieder uur op het nieuws, maar dan echt.
Ik hoorde er idd al weinig goeds over. Maar, hij is dus niet wat. Wel jammer, Clint heeft een aantal pareltjes afgeleverd.quote:
Krijgt nog wel een 6.9 op IMDB.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeker wel. Maar deze .... mja... het had mooi kunnen zijn, maar na 1,5 uur zit je echt van "Gaat dit nog wel ergens heen?". Je merkte ook dat de zaal onrustig begon te worden. En de ontknoping was daarna zo gekunsteld dat ik zoiets had van "Had daar dan de eerste 1,5 uur langzaam voor gebruikt ipv nu ineens nog in de laatste 15 min".quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde er idd al weinig goeds over. Maar, hij is dus niet wat. Wel jammer, Clint heeft een aantal pareltjes afgeleverd.
Oke... Geen film die ik in de bios ga bekijken, als ik dit zo hoor. Ik heb echt een hekel aan trage filmsquote:Op maandag 14 maart 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Maar deze .... mja... het had mooi kunnen zijn, maar na 1,5 uur zit je echt van "Gaat dit nog wel ergens heen?". Je merkte ook dat de zaal onrustig begon te worden. En de ontknoping was daarna zo gekunsteld dat ik zoiets had van "Had daar dan de eerste 1,5 uur langzaam voor gebruikt ipv nu ineens nog in de laatste 15 min".
Bovendien was dat kind-acteurtje echt zooooooooooooooo vreselijk slecht
Sjakie was van de bonenstaak toch? die andere was Charley toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Geen film die ik in de bios ga bekijken, als ik dit zo hoor. Ik heb echt een hekel aan trage films
Misschien dat ik 'm ooit op dvd koop.
Ik heb zaterdag August Rush gekeken. Ondanks dat dit natuurlijk een ultime cliché film is, was hij toch vermakelijk. Robin Williams speelt ook echt goed als idiote straatartiestIk kwam er maar niet achter wie het jochie was die August speelde, maar dat was Sjakie, van Sjakie en de Chocolade fabriek
Sjakie in de Chocoladefabriek in NL, Charlie and the Chocolatfactory in het EN. Dacht ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjakie was van de bonenstaak toch? die andere was Charley toch?
Sjakie is de Nederlandstalige variant op Charlie.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjakie is de Nederlandse naam helderlicht.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjakie in de Chocoladefabriek in NL, Charlie and the Chocolatfactory in het EN. Dacht ik.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Sjakie is de Nederlandstalige variant op Charlie.
Net als dat ze bij Harry Potter de personages allemaal Nederlandse hebben gegeven. Ook wel te begrijpen, maar goed
Leren die koters tegenwoordig geen Engels meer?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sjakie is de Nederlandse naam helderlicht.
Niet allemaal, maar dat is natuurlijk mierenneukenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Sjakie is de Nederlandstalige variant op Charlie.
Net als dat ze bij Harry Potter de personages allemaal Nederlandse hebben gegeven. Ook wel te begrijpen, maar goed
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leren die koters tegenwoordig geen Engels meer?
Nee, dat doen ze helaas niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vroeger deed men niet aan Nederlandse vertalingen, laat staan namen vernederlandsen..quote:
Precies dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze helaas niet.
Ik snap niet waarom tegenwoordig alle tekenfilms zijn nagesynchoniseerd, ik heb daar engels van geleerd.
En dat infantiele "gevertaal" in Harry Potter is echt gewoon zielig.
Valt idd nog mee dat ze Harry Potter zelf niet een andere naam hebben gegevenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar dat is natuurlijk mierenneuken
Al bestaat de vertaling van dat verhaal natuurlijk al voordat men van engels gehoord had in NLquote:
Henry Potwerkerquote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Valt idd nog mee dat ze Harry Potter zelf niet een andere naam hebben gegeven
Tegenwoordig?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is ziek dat sommige films hier eerst in NL vertaling te zien zijn en iets later pas de OV..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al bestaat de vertaling van dat verhaal natuurlijk al voordat men van engels gehoord had in NL.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom tegenwoordig alle tekenfilms zijn nagesynchoniseerd, ik heb daar engels van geleerd.
"merkloos"quote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
http://computer-software.(...)9-te-koop-i-pad.html
Ik zou het doen!
Ziek is ook weer overdrevenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is ziek dat sommige films hier eerst in NL vertaling te zien zijn en iets later pas de OV..
Geen geld! Ik bied 5.000.000 euro!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
http://computer-software.(...)9-te-koop-i-pad.html
Ik zou het doen!
Ach, ondertiteling is ook niet altijd je-van-het hoor.. Ik zat als jonge Jofu vaak genoeg de ondertiteling te verbeteren, tot ergenis van m'n ouders aan toequote:Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziek is ook weer overdreven. Maar ik vind het gewoon not-done, zodra een film een leeftijdskeuring heeft waarop kinderen kunnen lezen moet je een film niet meer vertalen. Gewoon slecht voor de ontwikkeling van je hele bevolking.
"Koop geen MP3-speler maar ga voor deze MP9-speler!!!!! DOE HET NU!!!!!11!!!!! NU MET 99 MEGAPIXEL CAMERA ER BIJ!!!!"quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kansloze reclames. Nu met MP4 touch!
Ik vind het waardeloos, zeker wat ik hier op FOK! zie qua engels.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
Toch gek dan dat de gemiddelde 3 jarige tegenwoordig een stuk beter in engels is in vergelijking met 20/30 jaar geleden.
Of toch niet. Door alle engelse les op zeer jonge leeftijd, tv programma's die zijn gemaakt om talen te leren zoals Dora THE explorer.
Het Nederlandse niveau van Engels blijft tot op de dag van vandaag buitengewoon goed.
[..]
Op het VMBO leer je ook geen engels.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos, zeker wat ik hier op FOK! zie qua engels.
your/you're
they're/there
etc, ze snappen er geen moer van allemaal, kijk maar eens in PUB waar heel veel van die gassies stoer lopen te doen met engels.
Ik heb er ook 1 thuis, overgenomen voor bijna niets, wat een kutdingquote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Q. het volgende:
Een reisgenoot van mij had in China ook zo'n ei-pad gekocht, na een paar dagen was ie kapot.!
Ik koop wel een keer een echte.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben? Kan er hier wel een paar vinden voor minder.
Neeehee, het is geen Apple dus het is beter. Jij snapt er ook niets van.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 thuis, overgenomen voor bijna niets, wat een kutding.
Maar ja, geheel consistent, qua Nederlands is het dan ook soms rampzaligquote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
your/you're
they're/there
etc, ze snappen er geen moer van allemaal, kijk maar eens in PUB waar heel veel van die gassies stoer lopen te doen met engels.
Volgens Godt hoeft dat dus ook niet, ze leren het wel op TVquote:
Yoe no he is rigt!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens Godt hoeft dat dus ook niet, ze leren het wel op TV. Van wie? TMF-engels? Ja, daar kom je ver mee, vernegerslangde-bagger
.
Die fouten worden ook door zogenaamde native speakers gemaakt. Ik snap je punt wel, maar Engelssprekenden doen dat net zo goed foutquote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
your/you're
they're/there
"Juh snapd tog wat ik buhdoel?"quote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ja, geheel consistent, qua Nederlands is het dan ook soms rampzalig
'me moeder' 'jou moeder'
Vandaar dat taalnazi's zich hier ook goed thuisvoelen
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
your/you're
they're/there
OK, deels eens, maar too en to gaat ook nooit goed, en dan de eeuwige vernederlandste zinsopbouw, gewoon letterlijk elk woord vertalen en achter elkaar zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die fouten worden ook door zogenaamde native speakers gemaakt. Ik snap je punt wel, maar Engelssprekenden doen dat net zo goed fout
Er zijn wel meer namen niet vertaald, vooral voornamen niet. Achternamen bijna allemaal wel idd, op die van Hagrid en Chang na.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Valt idd nog mee dat ze Harry Potter zelf niet een andere naam hebben gegeven
You can't always get your sin, HWquote:Op maandag 14 maart 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, deels eens, maar too en to gaat ook nooit goed, en dan de eeuwige vernederlandste zinsopbouw, gewoon letterlijk elk woord vertalen en achter elkaar zetten.
Nee, het niveau is lang niet zo hoog als we zelf denken over Nederlanders qua Engels.
I thank you from the bottom of my heart, and my wife's bottom! And give my compliments to your cock!quote:
Dank je voor de toelichting mevrouw Griffel.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer namen niet vertaald, vooral voornamen niet. Achternamen bijna allemaal wel idd, op die van Hagrid en Chang na.
Dat jij de namen kent baart me meer zorgen dan dat Samzz ze kent..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dank je voor de toelichting mevrouw Griffel.
Eigenlijk juist niet.... De Engelse namen zijn altijd beter, maar die kan je in Nederlands niet altijd vertalen omdat verwijzingen naar de geschiedenis dan niet uit de verf komen. Wiebe heeft echt een gigantisch goede klus geklaard.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, denk een beetje om je bloeddrukquote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij de namen kent baart me meer zorgen dan dat Samzz ze kent..
Ga het nou niet willekeurig om zitten draaien.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens Godt hoeft dat dus ook niet, ze leren het wel op TV. Van wie? TMF-engels? Ja, daar kom je ver mee, vernegerslangde-bagger
.
Ik denk dat je het ook meer af moet zetten tegen andere landen. Ik denk inderdaad dat Nederlanders wel goed uit de voeten kunnen met Engels. Dat het verre van correct is doet er niet toe, we kunnen in elk geval beter zinnen produceren dan Duitsers of Fransen. Om over het voormalig Oostblok nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, deels eens, maar too en to gaat ook nooit goed, en dan de eeuwige vernederlandste zinsopbouw, gewoon letterlijk elk woord vertalen en achter elkaar zetten.
Nee, het niveau is lang niet zo hoog als we zelf denken over Nederlanders qua Engels.
No problem at allquote:Op maandag 14 maart 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dank je voor de toelichting mevrouw Griffel.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga het nou niet willekeurig om zitten draaien.
Jullie/jij wil beweren (ongefundeerd) dat het Engels achteruit gaat om dat we iets meer nasynchroniseren, iets wat nog geen eens juist is alleen het totale volume is toegenomen, en omdat je iets ziet op fok.
Ik begin mijn argument dat we nig steeds heel goed Engels onderwijs hebben. En tv om jullie argument aan te halen.
In vergelijking met andere Europese landen durf ik ook wel te stellen dat we heel goed Engels spreken. Hoe de hedendaagse jeugd Engels praat ten opzichte van vroeger, weet ik niet echt. Vroeger had je natuurlijk nog geen internet en was het een stuk minder zichtbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga het nou niet willekeurig om zitten draaien.
Jullie/jij wil beweren (ongefundeerd) dat het Engels achteruit gaat om dat we iets meer nasynchroniseren, iets wat nog geen eens juist is alleen het totale volume is toegenomen, en omdat je iets ziet op fok.
Ik begin mijn argument dat we nig steeds heel goed Engels onderwijs hebben. En tv om jullie argument aan te halen.
Niet alleen in vergelijking met Europa. In vergelijking met alle non native speakers zowel wat spraak en tekst betreft met kop en schouders.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
In vergelijking met andere Europese landen durf ik ook wel te stellen dat we heel goed Engels spreken. Hoe de hedendaagse jeugd Engels praat ten opzichte van vroeger, weet ik niet echt. Vroeger had je natuurlijk nog geen internet en het was een stuk minder zichtbaar.
Klopt. Juist omdat wij vaak moeiteloos zonder accent Engels spreken, komt het goed uit de verf.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet alleen in vergelijking met Europa. In vergelijking met alle non native speakers zowel wat spraak en tekst betreft met kop en schouders.
Zelfs onze lager opgeleide mensen kunnen prima Engels waarmee ze op vakantie kunnen, een boek kunnen lezen en Engelse films en televisie kunnen kijken. Dat is vrij uniek en uitzonderlijk.
Maar wel te verklaren. We zijn sowieso als Nederland uniek dat we bijv. niet nasynchroniseren. Dat gebeurt in maar weinig landen. Ten eerste hebben we niet die nationale trots dat we zo aan onze taal hechten, maar ten tweede is het ook verstandig om pro-Engels te zijn, aangezien je met Nederlands in de wereld nou niet zo ver komt.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet alleen in vergelijking met Europa. In vergelijking met alle non native speakers zowel wat spraak en tekst betreft met kop en schouders.
Zelfs onze lager opgeleide mensen kunnen prima Engels waarmee ze op vakantie kunnen, een boek kunnen lezen en Engelse films en televisie kunnen kijken. Dat is vrij uniek en uitzonderlijk.
Als je met wij, ons jongere generaties bedoelt, eensquote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Juist omdat wij vaak moeiteloos zonder accent Engels spreken, komt het goed uit de verf.
Ja, de jongere generatie. Maar daar hebben we het toch ook over?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Als je met wij, ons jongere generaties bedoelt, eens
Als je soms wat oudere mensen Engels hoort praten
Inmiddels meer over het algemeenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de jongere generatie. Maar daar hebben we het toch ook over?
Boven een bepaalde leeftijd is het idd ook drama, neem Balkenende bijv..quote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Als je met wij, ons jongere generaties bedoelt, eens
Als je soms wat oudere mensen Engels hoort praten
Zonder accent?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Juist omdat wij vaak moeiteloos zonder accent Engels spreken, komt het goed uit de verf.
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen... Maar dat is logisch. Ik heb ook niet het idee dat het Engels hier slechter wordt, het Nederlands zelf daarentegen...
Vergeleken met Duitsers, Italianen, Fransen en Spanjaarden, spreken Nederlanders over het algemeen genomen accentloos.quote:
nee, ze spreken niet met een voor jou overduidelijk Spaans/Frans etc accent, het Nederlandse accent is net zo erg opzich, alleen valt het jou minder op denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitsers, Italianen, Fransen en Spanjaarden, spreken Nederlanders over het algemeen genomen accentloos.
No wayquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitsers, Italianen, Fransen en Spanjaarden, spreken Nederlanders over het algemeen genomen accentloos.
Ik pik ze er toch meestal makkelijk uit, en dat zijn echt niet alleen ouderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen... Maar dat is logisch. Ik heb ook niet het idee dat het Engels hier slechter wordt, het Nederlands zelf daarentegen...
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boven een bepaalde leeftijd is het idd ook drama, neem Balkenende bijv..
En willen alle nederlanders eens nokken met "heh?" aan het einde van de zin?
That was a nice movie heh?
And then we went to the park heh?
Als er 1 manier is om Nederlanders eruit te pikken, hoe accentloos ze ook spreken.
Nee, het valt wel op als je erop gaat letten. Maar het valt mij in tegenstelling tot Spanjaarden/Fransen meer mee. Vooral de uitspraak is veel netter bij Nederlanders. Dit is tenminste wat mij opvalt. Duitsers bijvoorbeeld, spreken the bijna standaard uit als dze, dat heb ik een Nederlander nooit horen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ze spreken niet met een voor jou overduidelijk Spaans/Frans etc accent, het Nederlandse accent is net zo erg opzich, alleen valt het jou minder op denk ik.
Jeweetzelluf, dat soort low-lifes heb je in elke taalquote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
En een hele groep Amerikanen zet het woordje like willekeurig in een zin na elke 5 woorden. Ook niet correct en zelfs vrij irritant. Ieren kunnen niet eens een th uitspreken. Three is dus een tee.
[..]
Nederlanders hebben ook moeite met de "th" hoor. Ze bus is cumming!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het valt wel op als je erop gaat letten. Maar het valt mij in tegenstelling tot Spanjaarden/Fransen meer mee. Vooral de uitspraak is veel netter bij Nederlanders. Dit is tenminste wat mij opvalt. Duitsers bijvoorbeeld, spreken the bijna standaard uit als dze, dat heb ik een Nederlander nooit horen doen.
Volgens mij ligt dat vooral aan de mensen waarmee je in contact komt. De Scandinaviërs bij mij op school, spreken vergeleken met mijn uitspraak slechter Engels. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor een hele bevolking.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, dat soort low-lifes heb je in elke taal.
Ik vind het gewoon een beetje overtrokken, dat idee dat Nederlanders ZO goed in Engels zijn, ook al is het beter dan in een ander land, ik vind het niveau redelijk, niet meer.
Voornamelijk in Scandinavie is het niveau zeker gelijkwaardig zoniet hoger dan hier...
Heb ik serieus nog nooit gehoord...quote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlanders hebben ook moeite met de "th" hoor. Ze bus is cumming!
En waar ter wereld hebben ze het over een swieter, een stiekhouse en een cuffer (cover)?
niet? Dat swieter hoor ik nu nog regelmatig, zelfs op TVquote:Op maandag 14 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik serieus nog nooit gehoord...
Is the bus cumming ja?
Ik kijk eigenlijk nooit programma's waarin Nederlanders Engels pratenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet? Dat swieter hoor ik nu nog regelmatig, zelfs op TV.
yes, the bus is cumming fast now, heh?
ja, daar hoor je het weinig, al was er pas een item over Nederland en onze drijvende huizen, daar was een architect aan het woord, tenenkrommendquote:Op maandag 14 maart 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit programma's waarin Nederlanders Engels pratenIk kijk sowieso bijna alleen maar Nat. Geo, Discovery en Animal Planet en zo
Ik ben benieuwd hoe het cum van een bus eruit ziet
Ligt eraan uit welk reservoir het komt.. Blauwig (Diesel) Groenig (Koelvloestof) of Bruinig (Motorolie) Rooiig (Versnellingsbakolie)quote:Op maandag 14 maart 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit programma's waarin Nederlanders Engels pratenIk kijk sowieso bijna alleen maar Nat. Geo, Discovery en Animal Planet en zo
Ik ben benieuwd hoe het cum van een bus eruit ziet
Als ze nu koffer zouden zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar hoor je het weinig, al was er pas een item over Nederland en onze drijvende huizen, daar was een architect aan het woord, tenenkrommend.
Ja, ik ook.
En de ergste, die echt is doorgeramd hier is dus "kuffer" als ze het over een cover hebben door een artiest, echt waar dat vandaan komt.
Matthijs van Nieuwkerk is er erg sterk in bijv.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze nu koffer zouden zeggenMaar echt, ik heb nog nooit iemand horen praten over een "kuffer"
Geen idee.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk is er erg sterk in bijv.
Ik ook weinig, links geneuzel, maar hij zegt het dusquote:Op maandag 14 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee.Ik kijk nooit naar hem op tv.
Echt alleen op FOK!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:52 schreef EAH5450 het volgende:
Tsunami spoelt het land weer schoon
Misschien omdat de bewoners van dat afgelegen eiland aan de andere kant van de wereld misogynisten én racisten zijn? Het enige goede aan dat land is dat het aan de andere kant van de wereld ligt. W
e hebben het hier over het meest verdorven stukje der aarde daar waar ze hun ouders gewoon laten rotten in een appartementje om hun uitkering op te kunnen strijken, daar waar vrouwen niet in eenzelfde coupé kunnen zitten zonder in hun kont of tieten gegrepen te worden, waar er winkels zijn met uithangbordjes waar op bijvoorbeeld op staat verboden voor "Koreanen", waar ze China, Amerika en praktisch alles wat niet Japans is haten, daar waar ze spelletjes hebben die als doel hebben vrouwen te verkrachten, waar ze tekenfilms maken waarin kinderen misbruikt worden . . . Nihon is geweldig!
Waarom ik zo woest ben...
Mijn anime komt niet uit vanwege een beetje water
Wat een pareltje. Maar die vent van haar vindt het blijkbaar ook allemaal wel best.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel mooi
Hoe neem je zo'n beslissing?
Wat een wijf.
Binnenkort in Singles!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
Deze vind ik ook wel mooi
Hoe neem je zo'n beslissing?
Wat een wijf.
Ja, want zie haar eens moeite doen om er iets van te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een pareltje. Maar die vent van haar vindt het blijkbaar ook allemaal wel best.
Ik bedoel, waarom zeurt die vent niet meer aan haar hoofd? Ik zou hem allang gesmeerd zijn. Volgens mij vinden ze het allebei wel makkelijk zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want zie haar eens moeite doen om er iets van te maken.
Ja wat wil je nou? Ze maakt toch een topic aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want zie haar eens moeite doen om er iets van te maken.
Zou skippy d'r al hebben ge'PM'd?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Godtje het volgende:
Ja wat wil je nou? Ze maakt toch een topic aan?
Zodat andere R&P'ers kunnen zien dat het met hen nog niet zo heel erg is gesteld in vergelijking met hem.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Natuurlijk. Waarom die jongen nog mag posten is me echt een raadsel.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik vind nog stukjes duif in de gang
Stomme Lolaquote:
Twee kinderen is twee keer sex.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
Oj, als ik haar was geweest had ik echt niet zo lang gewacht... Geen seks, wtf?
Op een vijfjarig huwelijk. Wat een jackpotquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een vijfjarig huwelijk. Wat een jackpot
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
Dan nog, blijkbaar geen seks meer na de geboorte. Ik zou gillend gek worden denk ikEn dan eens niet door de kledders
De kledders zijn een positie gestegen op de acceptatielijst. Kwestie van tijd voor ze bovenaan staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Hebben we nu iets gevonden wat jij nóg erger vindt dan kledders?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kledders zijn een positie gestegen op de acceptatielijst. Kwestie van tijd voor ze bovenaan staan.
Ik denk hetquote:Op maandag 14 maart 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we nu iets gevonden wat jij nóg erger vindt dan kledders?
Wel ironisch, aangezien het toch de beste remedie is tegen kleddersquote:
Ja idd.. Maar had ze dat lang dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Een vriendin van me had na haar kids zelf geen behoefte aan sex, omdat ze zich een tijd lang meer moeder dan vrouw voelde en daar helemaal in op ging. Bij mannen hoor je het ook wel vaker. Denk dat je daar in een stabiele relatie gewoon over moet pkunnen praten en elkaar geen ultimatum moet stellen of zo, maar er samen aan werken.
Een vrouw die niet geeft is geen vrouw en moet opbokkenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Een vriendin van me had na haar kids zelf geen behoefte aan sex, omdat ze zich een tijd lang meer moeder dan vrouw voelde en daar helemaal in op ging. Bij mannen hoor je het ook wel vaker. Denk dat je daar in een stabiele relatie gewoon over moet pkunnen praten en elkaar geen ultimatum moet stellen of zo, maar er samen aan werken.
Och, die zijn op meer mogelijke manieren te voorkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel ironisch, aangezien het toch de beste remedie is tegen kledders
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw die niet geeft is geen vrouw en moet opbokken
Je wil toch niet beweren dat je ergens tijd en moeite in moet gaan investeren zonder dat je er een goeie beurt voor terugkrijgt?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Zij verzaakt in haar vrouwelijke taken en dan moet hij maar als een halfzachte hippie zich in haar verdiepen? Wie zit zich nou aan te stellen? Zij toch, dan moet dus ook zij er iets aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.
En hoe lang duurt het voor jou voor dat 'gegeven moment' is bereikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.
Weet ik veel, ik heb nog nooit een kledder uitgepoept.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voor jou voor dat 'gegeven moment' is bereikt?
Nou ja, of dat vanzelf gebeurt weet ik niet. Bij haar duurde het een jaar en hebben ze toen bewust gewerkt aan die zin weer terugkrijgen. Hij heeft haar weer een beetje opnieuw versierd en zij heeft bewust weer meer aandacht aan haar uiterlijk en hem besteedt. Soms moet je gewoon ergens aan werken of er in ieder geval over praten.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.
Een jaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, of dat vanzelf gebeurt weet ik niet. Bij haar duurde het een jaar en hebben ze toen bewust gewerkt aan die zin weer terugkrijgen. Hij heeft haar weer een beetje opnieuw versierd en zij heeft bewust weer meer aandacht aan haar uiterlijk en hem besteedt. Soms moet je gewoon ergens aan werken of er in ieder geval over praten.
Als je geen zin hebt, duurt een jaar natuurlijk niet lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jaar?Damn... dat vind ik wel heel lang. Maar goed, iedereen zal daar anders mee omgaan.
Ja kut he, volwassen levens enzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jaar?Damn... dat vind ik wel heel lang. Maar goed, iedereen zal daar anders mee omgaan.
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
Weet ik veel, ik heb nog nooit een kledder uitgepoept.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut he, volwassen levens enzo.
Duh!quote:
Daarom zeg ik ook 'vind ik'quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt, duurt een jaar natuurlijk niet lang.
Al zal de man daar anders over denken
Ben ik ook niet bekend mee. Dus ik heb geen idee. Ik heb nog nooit langer dan een week geen zin gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.
Ze kan hem niet nat krijgen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.quote:
Zie de PI, zie de PIquote:Op maandag 14 maart 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat ook wat verdwaasd naar die post te kijken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.
-edit-quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.
Sammznami!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan een feit moeilijk ontkennen
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?quote:
Jah, weleens vaker last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
mag ik jouw waterkering zijn?quote:
Wie voldoet aan dat profiel dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
Ik voel me hier niet thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
En immer vrijgezel. Toeval?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Evie komt een heel eindquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie voldoet aan dat profiel dan?Ik iig niet
Maar jij bent gewoon lekker grof somsquote:
Crosspost uit het Japantopic:quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Gratis irrigatie van de gewassenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.
ja, planten doen het goed in zilt waterquote:
In mijn ogen, bij haar 4quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee punten kloppen voor mij tot nu toe
Volgens mij maait samzz te regelmatig, dr groeit niks.quote:
De hummers van binnen en buiten gesopt!quote:
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks levenquote:
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.quote:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, planten doen het goed in zilt water.
Ja, ik bij haar ookquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
Dan is het gewoon voor iedereen meteen duidelijk.
Wrom niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Zeg, zit mij eens niet voor de gek te houden, jullie
Nee, vind je het heel erg?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Enschede Zeewier plantages?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
jaloers?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?
Dat lijkt mij vanzelfsprekend!quote:
Is er nog iemand die het niet wist dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, en het boeit me nu nog nietsquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Samzz wordt al drijfnat van de gedachte, no doubt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.Wanneer komen er weer eens lijstjes.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, House of Pain en Suicidal tendencies weer in de guestlist-pocket.
Ja, vastquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Men pest wie men liefheeft
.
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxideren
Twijfeldoos ben je toch ookquote:
Verkapte 'ik-veins-desinteresse-maar-ben-stiekem-toch-wel-geïnteresseerd'-postquote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |