-edit-quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.
Sammznami!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan een feit moeilijk ontkennen
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?quote:
Jah, weleens vaker last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
mag ik jouw waterkering zijn?quote:
Wie voldoet aan dat profiel dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
Ik voel me hier niet thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
En immer vrijgezel. Toeval?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Evie komt een heel eindquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie voldoet aan dat profiel dan?Ik iig niet
Maar jij bent gewoon lekker grof somsquote:
Crosspost uit het Japantopic:quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Gratis irrigatie van de gewassenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.
ja, planten doen het goed in zilt waterquote:
In mijn ogen, bij haar 4quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee punten kloppen voor mij tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |