Ja wat wil je nou? Ze maakt toch een topic aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want zie haar eens moeite doen om er iets van te maken.
Zou skippy d'r al hebben ge'PM'd?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Godtje het volgende:
Ja wat wil je nou? Ze maakt toch een topic aan?
Zodat andere R&P'ers kunnen zien dat het met hen nog niet zo heel erg is gesteld in vergelijking met hem.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Natuurlijk. Waarom die jongen nog mag posten is me echt een raadsel.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik vind nog stukjes duif in de gang
Stomme Lolaquote:
Twee kinderen is twee keer sex.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
Oj, als ik haar was geweest had ik echt niet zo lang gewacht... Geen seks, wtf?
Op een vijfjarig huwelijk. Wat een jackpotquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een vijfjarig huwelijk. Wat een jackpot
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
Dan nog, blijkbaar geen seks meer na de geboorte. Ik zou gillend gek worden denk ikEn dan eens niet door de kledders
De kledders zijn een positie gestegen op de acceptatielijst. Kwestie van tijd voor ze bovenaan staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Hebben we nu iets gevonden wat jij nóg erger vindt dan kledders?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kledders zijn een positie gestegen op de acceptatielijst. Kwestie van tijd voor ze bovenaan staan.
Ik denk hetquote:Op maandag 14 maart 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we nu iets gevonden wat jij nóg erger vindt dan kledders?
Wel ironisch, aangezien het toch de beste remedie is tegen kleddersquote:
Ja idd.. Maar had ze dat lang dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Een vriendin van me had na haar kids zelf geen behoefte aan sex, omdat ze zich een tijd lang meer moeder dan vrouw voelde en daar helemaal in op ging. Bij mannen hoor je het ook wel vaker. Denk dat je daar in een stabiele relatie gewoon over moet pkunnen praten en elkaar geen ultimatum moet stellen of zo, maar er samen aan werken.
Een vrouw die niet geeft is geen vrouw en moet opbokkenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Een vriendin van me had na haar kids zelf geen behoefte aan sex, omdat ze zich een tijd lang meer moeder dan vrouw voelde en daar helemaal in op ging. Bij mannen hoor je het ook wel vaker. Denk dat je daar in een stabiele relatie gewoon over moet pkunnen praten en elkaar geen ultimatum moet stellen of zo, maar er samen aan werken.
Och, die zijn op meer mogelijke manieren te voorkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel ironisch, aangezien het toch de beste remedie is tegen kledders
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw die niet geeft is geen vrouw en moet opbokken
Je wil toch niet beweren dat je ergens tijd en moeite in moet gaan investeren zonder dat je er een goeie beurt voor terugkrijgt?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ripley het volgende:
Zij verzaakt in haar vrouwelijke taken en dan moet hij maar als een halfzachte hippie zich in haar verdiepen? Wie zit zich nou aan te stellen? Zij toch, dan moet dus ook zij er iets aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Haar man heeft zich in haar verdiept en ze hebben samen er aangewerkt om weer op een punt te komen waarbij ze zich allebei weer prettig voelden bij seks. Volgens mij is dat ook hoe relaties werken, niet bij iets dat je niet bevalt opbokken roepen maar samen een oplossing zoeken.
En hoe lang duurt het voor jou voor dat 'gegeven moment' is bereikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.
Weet ik veel, ik heb nog nooit een kledder uitgepoept.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voor jou voor dat 'gegeven moment' is bereikt?
Nou ja, of dat vanzelf gebeurt weet ik niet. Bij haar duurde het een jaar en hebben ze toen bewust gewerkt aan die zin weer terugkrijgen. Hij heeft haar weer een beetje opnieuw versierd en zij heeft bewust weer meer aandacht aan haar uiterlijk en hem besteedt. Soms moet je gewoon ergens aan werken of er in ieder geval over praten.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het moet op gegeven moment toch terug komen, lijkt mij. Zo niet, dan zou ik er geen heil in zien.
Een jaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, of dat vanzelf gebeurt weet ik niet. Bij haar duurde het een jaar en hebben ze toen bewust gewerkt aan die zin weer terugkrijgen. Hij heeft haar weer een beetje opnieuw versierd en zij heeft bewust weer meer aandacht aan haar uiterlijk en hem besteedt. Soms moet je gewoon ergens aan werken of er in ieder geval over praten.
Als je geen zin hebt, duurt een jaar natuurlijk niet lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jaar?Damn... dat vind ik wel heel lang. Maar goed, iedereen zal daar anders mee omgaan.
Ja kut he, volwassen levens enzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een jaar?Damn... dat vind ik wel heel lang. Maar goed, iedereen zal daar anders mee omgaan.
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
Weet ik veel, ik heb nog nooit een kledder uitgepoept.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut he, volwassen levens enzo.
Duh!quote:
Daarom zeg ik ook 'vind ik'quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt, duurt een jaar natuurlijk niet lang.
Al zal de man daar anders over denken
Ben ik ook niet bekend mee. Dus ik heb geen idee. Ik heb nog nooit langer dan een week geen zin gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.
Ze kan hem niet nat krijgen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook de tekst van Rip. Een kledder is niet de enige reden, een goede overspannenheid kan ook al zorgen voor een flinke reductie van seks.
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.quote:
Zie de PI, zie de PIquote:Op maandag 14 maart 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat ook wat verdwaasd naar die post te kijken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.
-edit-quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Samzz niet anders dan dat ze beweert altijd kletsnat te worden. Aanvankelijk dacht ik vrijdag dan ook dat ze op vakantie was in Japan.
Sammznami!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan een feit moeilijk ontkennen
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?quote:
Jah, weleens vaker last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je m.i. van Samzz belemmerde in het denken?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
mag ik jouw waterkering zijn?quote:
Wie voldoet aan dat profiel dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is toch sowieso de singles manier van profileren van sommige dames hier? Altijd zin, altijd hakken aan, altijd de geilste setjes aan, nooit zeuren, verschikkelijk goed in bed?
Ik voel me hier niet thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
En immer vrijgezel. Toeval?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Ripley het volgende:
Evie komt een heel eindquote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie voldoet aan dat profiel dan?Ik iig niet
Maar jij bent gewoon lekker grof somsquote:
Crosspost uit het Japantopic:quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Is er alweer een inzamelingsactie opgestart voor al die zielige mensen die perse naast een breuklijn aan het water wilden wonen?
Gratis irrigatie van de gewassenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de buren van Samzz zat geld van zichzelf.
ja, planten doen het goed in zilt waterquote:
In mijn ogen, bij haar 4quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee punten kloppen voor mij tot nu toe
Volgens mij maait samzz te regelmatig, dr groeit niks.quote:
De hummers van binnen en buiten gesopt!quote:
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks levenquote:
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.quote:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, planten doen het goed in zilt water.
Ja, ik bij haar ookquote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik betrek het op het dagelijks leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
Dan is het gewoon voor iedereen meteen duidelijk.
Wrom niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Zeg, zit mij eens niet voor de gek te houden, jullie
Nee, vind je het heel erg?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Enschede Zeewier plantages?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je ondertitel zetten: 'IK HEB GENEUKT MET EVIE EN HET WAS HET BESTE DAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT'.
jaloers?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Nooit gehoord van de Enschede Zeewier plantages?
Dat lijkt mij vanzelfsprekend!quote:
Is er nog iemand die het niet wist dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, en het boeit me nu nog nietsquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Samzz wordt al drijfnat van de gedachte, no doubt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Aandelen kopen, een gangbang met Samzz organiseren en na afloop flinke winst maken op de verkoop van de aandelen?
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iemand die het niet wist dan?
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.Wanneer komen er weer eens lijstjes.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, House of Pain en Suicidal tendencies weer in de guestlist-pocket.
Ja, vastquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Men pest wie men liefheeft
.
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mensen die hier 1x in de 4 weken 1 of 2 opmerkingen plaatsen het niet weten zou mij me aan mijn anus oxideren
Twijfeldoos ben je toch ookquote:
Verkapte 'ik-veins-desinteresse-maar-ben-stiekem-toch-wel-geïnteresseerd'-postquote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het boeit me sowieso voor geen moer wat mensen allemaal uitspoken hier, zeker van de meesten WIL ik het niet eens weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |