Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.quote:
Daar ging m'n waterquote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
gelukkig wel, met die salarissenquote:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijden
Hoe wil je inhaal verboden flexibel indelen?
Zo één?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar oog voor hebt met een bord voor je kop.
Gatverdamme..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Liever deze:quote:
kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
Amateur.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs trekken zich sowieso nergens wat van aan, die halen gewoon in als ze in willen halen. Ik denk niet dat een nieuwe regeling daar wat aan veranderd, als ik eerlijk moet zijn.
newsflash, dat dachten ze altijd al, aangezien dat in Dld en Frankrijk de limiet is, zijn de begrenzers er ook op afgesteld. Dus rijden ze dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze ook van mening dat ze 90 - 95 mogen, omdat auto's met aanhangers nu 90 mogen..
Heerlijk in een salade hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
inhaal verboden voor vrachtwagens zijn nu tijdsgebonden, met willekeurige tijden voor diverse plekken. Uniformiteit of ook aan de drukte aanpassen zou wenselijker zijn, ook hogere pakkans zou fijn zijn. Aangezien veel chauffeurs er schijt aan hebben.
Werkgever bellenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat tuig weet dat ze het toch altijd winnen, lekker makkelijk.
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.Het gegeven dat chauffeurs er de schijt aan hebben, zegt vooral iets over het gebrek aan handhaving. Blijkbaar is de pakkans klein, dus loont het om de regels te overtreden. Dat los je niet op met het aanpassen van de regels. Aanpassen leidt namelijk niet tot meer handhaving.
Ontbijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Of je komt beneden 's ochtends en je huiskamer ligt bezaaid met stukken duif, ja duif...
Polen FTW!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Veel Duits, Franse, Poolse en Belgische chauffeurs hebben er schijt aan idd..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Ik vind het niet tofquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amateur.
Hier in 1 avond 3 vogels en een rat.
Blijkbaar niet, want nu worden regels ook overtreden. Handhaving, zoals Air zegt, lijkt mij beter dan er weer een hele rits aan regels en richtlijnen doorheen jassen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etcquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel Duits, Franse, Poolse en Belgische chauffeurs hebben er schijt aan idd..
Voor de lunch ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Polen FTW!
Die zitten ook altijd met 3 liter wodka op achter het stuur.
Zal ik de brokken voor je bewaren jong?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, een voorstel met een hoge mate van symptoombestrijding.Het gegeven dat chauffeurs er de schijt aan hebben, zegt vooral iets over het gebrek aan handhaving. Blijkbaar is de pakkans klein, dus loont het om de regels te overtreden. Dat los je niet op met het aanpassen van de regels. Aanpassen leidt namelijk niet tot meer handhaving.
quote:Consequences dictate our course of action and it doesn't matter what's right. It's only wrong if you get caught.
zulke handhaving zou meer geautomatiseerd moeten worden, dat gaat nog wel komenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want nu worden regels ook overtreden. Handhaving, zoals Air zegt, lijkt mij beter dan er weer een hele rits aan regels en richtlijnen doorheen jassen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etc.
We zijn echt het lachertje in Europa voor criminelen en ander tuig.
dat verdrag is er welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen van buiten Nederland heeft schijt aan onze wetten, we zijn laks, slap en als je een keer gepakt wordt sta je met 5 min weer buiten omdat ze geen verdrag hebben mbt boetes etc.
We zijn echt het lachertje in Europa voor criminelen en ander tuig.
Ik geloof er geen reet van. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld het ophogen van de snelheidslimiet tot 130 k/mu gaat leiden tot acceptatie? Over twee maanden is iedereen daar aan gewend en dan vindt men dat 140 ook wel kan, of 150. En zo komen we al aardig in de buurt van jouw voorstel dat 160 ook makkelijk kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
Wel tot acceptatie van de regels, overigens zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die er schijt aan hebben.
quote:
Dat lijkt mij idd ook. Vooral omdat je pas gepakt gaat worden bij 139 of zo, gaat iedereen voor het gemak 140 rijden. Hoppa, 20 km/h erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld het ophogen van de snelheidslimiet tot 130 k/mu gaat leiden tot acceptatie? Over twee maanden is iedereen daar aan gewend en dan vindt men dat 140 ook wel kan, of 150. En zo komen we al aardig in de buurt van jouw voorstel dat 160 ook makkelijk kan.
Vanavond heb je een date met een koe die je een happy end heeft beloofd?quote:
Er zijn al heel veel mensen die op het randje van de maximale snelheidsovertreding rijden, 170 km/h. Die gaan dus gewoon 180 rijden.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd ook. Vooral omdat je pas gepakt gaat worden bij 139 of zo, gaat iedereen voor het gemak 140 rijden. Hoppa, 20 km/h erbij
In Japan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu heeft iedereen het over de snelweg. Maar waar vallen nu werkelijk de meeste doden en gewonden?
En dat is alleen leuk voor andere. Want zodra jezelf automatisch boetes krijgt schreeuwt iedereen moord en brand over privacy.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke handhaving zou meer geautomatiseerd moeten worden, dat gaat nog wel komen
In het huishouden. Dus laten we het huishouden verbieden.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu heeft iedereen het over de snelweg. Maar waar vallen nu werkelijk de meeste doden en gewonden?
Slikken, opboeren en herkauwenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond heb je een date met een koe die je een happy end heeft beloofd?
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het huishouden. Dus laten we het huishouden verbieden.
Oh ja, die apen heb je ook nog ja... Nog net 't rijbewijs niet kwijt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen die op het randje van de maximale snelheidsovertreding rijden, 170 km/h. Die gaan dus gewoon 180 rijden.
Afschaffen dus dat land!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |