Benieuwd of het dit jaar zonder problemen gaat verlopen qua punten en dergelijkequote:Je team is succesvol opgeslagen.
Ja. Dat kan tot het vastzetten van de teams op 25 maart om 23:59 uur.quote:
als ik daar ben waar ik het eerst ook had opgeslagen kan ik alleen mijn favoriete veranderen en selecteren Team tonen aan medespelersquote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Dat kan tot het vastzetten van de teams op 25 maart om 23:59 uur.
Voor de eerste ronde is het veranderen van het team gratis. Je kunt dit doen in het teammanagement, waar je je team in eerste instantie ook al opgeslagen hebt.
Ik had je vraag verkeerd gelezenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
als ik daar ben waar ik het eerst ook had opgeslagen kan ik alleen mijn favoriete veranderen en selecteren Team tonen aan medespelers
dat is kut!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had je vraag verkeerd gelezen
In principe kun je de teamnaam niet meer aanpassen.
Is nu aangepastquote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Sabata het volgende:
Questione, waarom staat Lucas Di Grassi nog bij Virgin en niet Jerome d'Ambrosio?
Dat hopen wij als managerspelcrew ook Eerste jaar dat ermee gewerkt wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:59 schreef k_man het volgende:
Hopen dat de prijswisselingen met het dempende effect beter gaan werken dan vorig jaar. Ook leuk dat je nu al vanaf het begin één echt goed onderdeel kunt kopen, als je wilt.
Was een lastige beslissing, en we hebben er veel over gediscussieerd. Maar omdat dit het eerste jaar is dat ermee gewerkt wordt, konden we niet al te veel waarden gaan veranderen.quote:Wel een beetje raar dat de verwachte prestatie voor alle onderdelen 60 punten is. Verwachten we echt dat HRT net zo goed presteert als Ferrari?
Het is net als vorig jaar gebleven Niet te veel parameters veranderen in 1 keer.quote:En wie bedenkt in hemelsnaam dat je 19k per pnt krijgt? Waarom niet gewoon 20?
klopt maar ik was het aan het invullen maar had het ff verkeerd begrepen dus van vandaarquote:Op maandag 14 maart 2011 07:52 schreef D. het volgende:
[..]
Binnen een uur alweer spijt hebben van je naam, da's pas kut
gedaanquote:
Heel hard de grindbak in?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef plumbum het volgende:
Ik zet al m'n doekoe op Hamilton.
Die kan heel hard toch?
Misschien wel hard, Webber is beter!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef plumbum het volgende:
Ik zet al m'n doekoe op Hamilton.
Die kan heel hard toch?
Maar die ken ik dus (nog) niet betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Misschien wel hard, Webber is beter!
Jazeker. Ieder punt dat je met je team behaalt levert nieuw budget op waarmee je jouw team kunt verbeteren.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe werkt dit? Krijg je per race steeds meer geld ofzo?
Waar haal je dan punten mee? Dat de door jouw gekozen coureurs/motor/chassis goed presteert in de real life race ofzo?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jazeker. Ieder punt dat je met je team behaalt levert nieuw budget op waarmee je jouw team kunt verbeteren.
Als je geen woord van de spelregels snapt, denk je dan dat het antwoord op je vraag wel gaat begrijpen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waar haal je dan punten mee? Dat de door jouw gekozen coureurs/motor/chassis goed presteert in de real life race ofzo?
Precies. Voor elk resultaat in een Formule 1-race en kwalificatie worden punten uitgedeeld in de manager. Voor ieder punt krijg je 19.000 euro die bij je budget wordt opgeteld. Tussen de races door kun je nieuwe onderdelen kopen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waar haal je dan punten mee? Dat de door jouw gekozen coureurs/motor/chassis goed presteert in de real life race ofzo?
Ook nieuwe bestuurders? kan nu nog geen fatsoenlijke kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Voor elk resultaat in een Formule 1-race en kwalificatie worden punten uitgedeeld in de manager. Voor ieder punt krijg je 19.000 euro die bij je budget wordt opgeteld. Tussen de races door kun je nieuwe onderdelen kopen.
Je kan natuurlijk niet verwachten dat je 4x Red Bull kunt kopen. Binnen de beperkingen die er zijn is het aan jou om het zo goed mogelijk te doen. Het is nu zeer goed mogelijk om een redelijk team samen te stellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Ook nieuwe bestuurders? kan nu nog geen fatsoenlijke kopen
Dan moet je op HRT inzetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Waffle het volgende:
Vraagje waarom is Virgin duurder dan HRT? Ik dacht dat HRT boven Virgin was geeindigd afgelopen jaar.
We verwachten meer vooruitgang bij Virgin dan bij HRTquote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Waffle het volgende:
Vraagje waarom is Virgin duurder dan HRT? Ik dacht dat HRT boven Virgin was geeindigd afgelopen jaar.
Die plaatjes zijn nog niet helemaal gereed. Zodra ze allemaal gereed zijn wordt alles in één keer vervangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef GP500 het volgende:
He waarom geen gezichten bij de coureurs.
Wil toch wel weten hoe ze er uit zien
Wil wel weer met deze subleague meedoen jaquote:Ps: peterselie wer by (subteam) Fryslân boppe, mei wat mear fertier.
En waarom zijn de McLaren motor en chassis duurder dan Ferrari??quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We verwachten meer vooruitgang bij Virgin dan bij HRT
Omdat ze vorig seizoen als team beter gepresteerd hebben dan Ferrariquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En waarom zijn de McLaren motor en chassis duurder dan Ferrari??
We verwachten toch dat iedereen 60 punten gaat halen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We verwachten meer vooruitgang bij Virgin dan bij HRT
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef sveno1990 het volgende:
ik zet al mijn geld op N. Karthikeyan
Beter dan mij 2 jaar terug. 1e worden en geen prijs krijgen... iets met een loting..quote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef Bacoo83 het volgende:
* Bacoo83 hoopt weer mooie prijzen te winnen.
Vorig seizoen 12e geworden. Daarmee 2 heats voor Bleekemolen gewonnen.
Ik ben benieuwd welke mooie prijzen we dit jaar kunnen winnen.
Er worden in een dergelijk geval geen punten uitgedeeld aan die coureurs en teams, maar ook geen minpunten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hoe werkt het dit jaar qua puntentelling als een team de 107% regel niet haalt? Gewoon 0 punten voor de kwalificatie en race? (en ook geen minpunten?). Kan best in de regels staan, maar dan heb ik er iig. overheen gelezen.
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb na de launch een team gezet, alles klopte met 1ton over, heb nog 2 subleagues gejoined, daarna was me team er ook nog.. Verder laatste week niet meer naar gekeken. Wilde net checken wat ik ook alweer had, hele team leeg Ben die 2 subleagues maar weer geleaved, is nu toch zinloos om pas volgende race nog te beginnen.
Als je de pagina met je teammanagement wilt verlaten en je hebt nog niet opgeslagen (of je wijzigingen nog niet), dan krijg je een pop-up of je echt de pagina wel wil verlaten, omdat je nog niet opgeslagen had.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef Atreidez het volgende:
Daar ging ik van uit, aangezien ik naar andere pagina's was geweest en bij terugkomst nog t zelfde team had.. Op dat moment stond ik ook met een laag budget in de subleague lijst. Als t team onthouden wordt binnen een sessie maar los gesaved moet worden bij verlaten dan zal dat t probleem wel zijn geweest.
Ah, tot nu toe 58 punten. Wie biedt er meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef zoem het volgende:
Btw, de punten van de kwalificatie staan er inmiddels op!
Ik ook, prachtig resultaat, nooit eerder op het podium gestaan! Laat die punten maar komenquote:Op zondag 27 maart 2011 09:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Zo ik krijg lekker veel puntjes dankzij Petrov
75, 27e plekquote:Op zondag 27 maart 2011 03:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, tot nu toe 58 punten. Wie biedt er meer?
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef k_man het volgende:
Wat een stom systeem eigenlik, met die strafpunten. Het betekent namelijk een dubbele straf. Het diskwalificeren van Sauber kost je sowieso al een hoop punten, als je dat onderdeel in je team hebt. Ze komen immers in de uitslag niet voor, dus nul punten. Dus waarom nog eens dubbel straf door zelfs punten af te gaan trekken?
Zelfde geldt voor Button. Die drive-through heeft al geleid tot minder punten (want lager geëindigd), maar daar bovenop worden nog extra punten afgetrokken.
Waarom? Wat is de logica? De FIA gaat toch ook geen WK-punten bij Button of Sauber aftrekken? Nee, want ze hebben hun straf al gehad.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef k_man het volgende:
Wat een stom systeem eigenlik, met die strafpunten. Het betekent namelijk een dubbele straf. Het diskwalificeren van Sauber kost je sowieso al een hoop punten, als je dat onderdeel in je team hebt. Ze komen immers in de uitslag niet voor, dus nul punten. Dus waarom nog eens dubbel straf door zelfs punten af te gaan trekken?
Zelfde geldt voor Button. Die drive-through heeft al geleid tot minder punten (want lager geëindigd), maar daar bovenop worden nog extra punten afgetrokken.
Waarom? Wat is de logica? De FIA gaat toch ook geen WK-punten bij Button of Sauber aftrekken? Nee, want ze hebben hun straf al gehad.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2011 > tab teammanagement > teammanagement. Zou 'm gewoon moeten zijn als je ingelogd bent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef waddinxvener het volgende:
ligt t aan mij, maar ik kan nergens zo 123 men teamsamenstelling wijzigen. voorheen zat ernog een duidelijke tabknop . ben aardig wat lijstjes afgegaan bij de f1 manager maar echt duidelijk zie ik m niet. hulp iemand?
Bij Sauber heeft het team een fout gemaakt door niet juiste onderdelen op de auto te zetten. Daarom heeft het team voor de race nul punten gekregen. Waarom dan de minpunten? Een team behoort gewoon te rijden met een auto die aan de reglementen voldoet. Doet zij dit niet dan kan het team er oneigenlijk voordeel uit halen door bijvoorbeeld extreem hard in de kwalificatie te gaan, daar niet gecontroleerd te worden en dan na de race door de mand te vallen. Dat het niet slim is. is een tweede.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef k_man het volgende:
Wat een stom systeem eigenlik, met die strafpunten. Het betekent namelijk een dubbele straf. Het diskwalificeren van Sauber kost je sowieso al een hoop punten, als je dat onderdeel in je team hebt. Ze komen immers in de uitslag niet voor, dus nul punten. Dus waarom nog eens dubbel straf door zelfs punten af te gaan trekken?
Zelfde geldt voor Button. Die drive-through heeft al geleid tot minder punten (want lager geëindigd), maar daar bovenop worden nog extra punten afgetrokken.
Waarom? Wat is de logica? De FIA gaat toch ook geen WK-punten bij Button of Sauber aftrekken? Nee, want ze hebben hun straf al gehad.
Ja, er wordt aan gewerkt. Helaas ging het afgelopen weekend nog niet volgens plan. Ik hoop volgend race weekend de zaken op orde te hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:36 schreef BrawnGP het volgende:
Gaaf dat het spel er weer is!!!
Word onderstaande nog bijgewerkt? Ik weet niet wie dat heeft gemaakt, maar gebruikte het altijd, dus top app!
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php
Ik snap het nog steeds niet. Welk voordeel heeft Button bijvoorbeeld gehaald uit de drive-through? Ik heb nog nooit een team zien juichen om een drive-through.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Sauber heeft het team een fout gemaakt door niet juiste onderdelen op de auto te zetten. Daarom heeft het team voor de race nul punten gekregen. Waarom dan de minpunten? Een team behoort gewoon te rijden met een auto die aan de reglementen voldoet. Doet zij dit niet dan kan het team er oneigenlijk voordeel uit halen door bijvoorbeeld extreem hard in de kwalificatie te gaan, daar niet gecontroleerd te worden en dan na de race door de mand te vallen. Dat het niet slim is. is een tweede.
Eenzelfde situatie geldt voor de drive-through van Button. Hij kan er oneigenlijk voordeel van gehad hebben en daarom is er een straf.
Ik snap dat het voor iemand die het chassis van Sauber in het team had het een zware klap is, maar ik ga er van uit dat de Zwitserse renstal haar zaakjes voor de volgende keer wel in orde heeft.
Dat vroeg ik me ook af. Als een drive-through voordeel zou opleveren, waarom doet dan niet iedereen het?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Welk voordeel heeft Button bijvoorbeeld gehaald uit de drive-through? Ik heb nog nooit een team zien juichen om een drive-through.
bij een drive-through ken ik zonder na te denken al twee situaties van een rijder die er voordeel van heeft gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Welk voordeel heeft Button bijvoorbeeld gehaald uit de drive-through? Ik heb nog nooit een team zien juichen om een drive-through.
Uiteraard moet het wel wat echt lijken. Het is namelijk een spel dat gebaseerd is op echte uitslagen. De strafpunten in het spel zijn er om de straffen die door de FIA uitgedeeld zijn te benadrukken. In mijn eerste post van vandaag heb ik dat element misschien niet helemaal duidelijk gemeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef k_man het volgende:
Ach ja, iemand zal er ooit wel eens voordeel van gehad hebben (of op z'n minst geen nadeel), maar 9 van de 10 keer is dat niet zo. En als iemand door de straf niet daadwerkelijk benadeeld wordt, doet de FIA daar toch ook niks aan? Het blijft krom om in een managerspel dubbel te straffen tov de werkelijkheid. Het is toch de bedoeling dat het een beetje 'echt' lijkt?
Hou gewoon de straffen van de FIA aan. Als een auto gediswalificeerd is, wordt ie sowieso al uit de uitslag geschrapt, daar zijn geen negatieve punten bij nodig.
In het geval van Rosberg was het zo dat hij dankzij zijn stop volgens mij achter de safety car als eerste lag, omdat het hele veld tijdens de neutralisatie binnenkwam en toen het veld losgelaten werd een groot gat trok (met behulp van de trage Trulli) en zo behoorlijk kon klimmen in de race. Hij heeft voor het uitvoeren van de straf zoveel voordeel gehad dat hij dit resultaat kon behalen. Het was mogelijk dankzij de crappy regels.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef hexje het volgende:
Rosberg and Kubica were given 10 second stop-go penalties for refuelling when the pitlane was closed. The Ferrari driver served his penalty and rejoined the track still in last place. Kubica came into the pits from fourth and dropped behind Massa. After building a lead of over fifteen seconds to Trulli, Rosberg served his penalty a lap later but only lost three positions
Dus door daarna goed te racens werd Rosberg alsnog tweede. Niet Dankzij zijn stop-go penalty maar ondanks een stop-go.
Had Hamilton achter de (op een vreemd moment naar buiten gestuurde) safety car gebleven dan had hij nooit op de tweede plaats kunnen blijven rijden, maar was hij enkele posities teruggevallen.quote:Hamilton heeft er toch geen voordeel van gehad. Zijn kans op een eerste plek ging te niet. Hij wil eerste worden niet tweede. Die nare Spanjaard zat zich erover op te winden dat Hamilton op de tweede plek bleef. Dit bleef hij overigens door de drie ronden voor de drive-through flink plankgas te geven.
Maar goed, het waren voorbeelden van rijders die voordeel hadden van hun acties, maar misschien niet de juiste om het hoe en waarom van de straffen te benadrukken. Ik denk dat mijn post hierboven duidelijker is om het hoe en waarom van de strafpunten.quote:Nog steeds heb ik geen overtuigende redenen gehoord voor de strafpunten. Zeg dan gewoon zo vinden wij het op Fok! spannender. Maar verkoop ons geen onzin.
Neu, maar ik heb geen zin in discussie. Het zijn de spelregel die gelden op dit moment maar voor het volgend jaar mag er nog eens naar gekeken worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar goed, het waren voorbeelden van rijders die voordeel hadden van hun acties, maar misschien niet de juiste om het hoe en waarom van de straffen te benadrukken. Ik denk dat mijn post hierboven duidelijker is om het hoe en waarom van de strafpunten.
>> denk eraan dat de nieuwe race al aankomend weekend is!quote:De volgende race is de Grand Prix van China die al over een week verreden wordt op zondag 17 april. De komende managerronde sluit op vrijdag 15 april 2011 om 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt! Ronde 3 - China gaat weer open op maandag 18 april 2011 om 20:00 uur.
teammanagementquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe kun je op een normale manier de manager in komen? Nu klik ik steeds op de registratielink, krijg dan de melding dat ik al geregistreerd ben, en kom zo bij mijn team.
Bedoel je niet gewoon zo? : http://managers.fok.nl/f1/f1-2011quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe kun je op een normale manier de manager in komen? Nu klik ik steeds op de registratielink, krijg dan de melding dat ik al geregistreerd ben, en kom zo bij mijn team.
in het bericht van de punten van ronde 4 staat dit er ook in maar er staat dit:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Sally het volgende:
Leuk nieuws: binnenkort kunnen we bekendmaken wat er te winnen valt!
Houd de site(s) in de gaten!
Wil je het ook aanpassen bij de manager zelf. in het stukje van managernieuws.quote:
Bedankt, bijgewerktquote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Wil je het ook aanpassen bij de manager zelf. in het stukje van managernieuws.
Klopt. Het is al meegenomen naar achteren. Als het goed is staat het er vanavond op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog geen nieuwsbericht met de punten enzo?
Ik weet wel dat de punten en budget erbij geschreven is, maar ik was benieuwd of het me eindelijk eens gelukt is in de top10 van een raceweekend te komen? (Want ik ben wel leuk gestegen in het klassement )
Komend weekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef dan13lv het volgende:
relaxt sta nu op de 16de plek
wanneer is de volgende wedstrijd?
En zo geschiedde het: Punten ronde 5 FOK! Formule 1-managerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Puntenbericht komt later vandaag nog
Update? Welke update verwacht je dan?quote:
Ik twijfelde of ik Button zou ruilen voor Hamilton, of Trulli voor Di Resta. Uiteindelijk dat laatste gedaan, maar door de strafpunten pakt dat ook niet zo handig uit...quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb Button er uit gegooid en Webber gehaald. Had ik beter nog een race mee kunnen wachten ...
staat er al inquote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb inmiddels de kwalificatie ingevoerd, dus de punten daarvan zullen spoedig bijgeschreven gaan worden.
morgenavondquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef dan13lv het volgende:
[..]
staat er al in
wanneer word de uitslag v/d race ingevoerd?
ja. Prijzenpagina komt later deze weekquote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef outcast_within het volgende:
Is er nog eigenlijk iets te winnen met dit spel?
Bedankt, aangepastquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:56 schreef trance_fan het volgende:
Passen jullie de home-pagina van de manager ook nog aan.
Er staat nu al 2 weken het volgende op:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn ervaring is dat je beter in kunt zetten op een goede coureur
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Prijzenpagina komt later deze week
Is er bij ingeschotenquote:
Ik heb het helaas niet veel beter gedaan ...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef zoem het volgende:
Hamilton (out), Kovalainen (out), 2x HRT (kansloos)
Nou, echt een topweekend
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten... Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
Ik ben wel 3 plaatsen gestegen .. vreemd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
de resultaten van de race en de strafpunten moeten idd nog ingevoerd worden
Ah ok, thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef zoem het volgende:
Waarschijnlijk omdat de kwalificatie(punten) wel al zijn doorgevoerd.
Zie ook de uitslagpagina.
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten... Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
Ik niet van 9 naar 22quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Valt mee, ik van 6 naar 46quote:
Tsja, wissel Button naar Hamilton heb ik ook nog spijt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezakt
Of nog beter: lid worden van het managerdevteamquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Floxxx het volgende:
Weet iemand waarom de F1 calculator (http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/) niet meer wordt bijgewerkt?
Indien de maker geen tijd meer heeft om dit bij te werken wil ik (als ik een kopie van de code + database kan krijgen) best de calculator hosten, zodat mensen in elk geval hun punten kunnen berekenen.
Dat kan ook, maar dan heb ik die calculator nog niet, en om dat ding nou van de grond af op te bouwen terwijl hij er al in redelijk goede staat is, is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Of nog beter: lid worden van het managerdevteam
Je hebt een PMquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Nog makkelijker: http://managers.fok.nl/f1/f1-2011/uitslag
Shhhquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef hexje het volgende:
Krijgen jullie geen notificatie als je een pm hebt?
Niemand van de organisatie die hierop wil reageren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Wel erg jammer moet ik zeggen dat De la Rosa niet automatisch wordt vervangen voor Perez..
Was een weekend weg zonder internet, en kan je van mensen vragen die op vrijdag hun team goedzetten, dat ze voor zondag nog moeten wijzigen?
Zo'n last minute wissel zou imo altijd automatisch moeten zijn. Hij is de vervanger in het echt, dus ook je vervanger in je team toch?
doe ik later vandaag evenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef caspervc het volgende:
[..]
Niemand van de organisatie die hierop wil reageren?
Eensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Wel erg jammer moet ik zeggen dat De la Rosa niet automatisch wordt vervangen voor Perez..
Was een weekend weg zonder internet, en kan je van mensen vragen die op vrijdag hun team goedzetten, dat ze voor zondag nog moeten wijzigen?
Zo'n last minute wissel zou imo altijd automatisch moeten zijn. Hij is de vervanger in het echt, dus ook je vervanger in je team toch?
Graag, want ik ben ook benieuwd. Ik meende dat in het verleden je wel automatisch de vervanger kreeg, daar had ik nu ook op gerekend voor ik op vakantie ging. Het nieuws was tenslotte dat Perez in Canada zou rijden!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Wel erg jammer moet ik zeggen dat De la Rosa niet automatisch wordt vervangen voor Perez..
Was een weekend weg zonder internet, en kan je van mensen vragen die op vrijdag hun team goedzetten, dat ze voor zondag nog moeten wijzigen?
Zo'n last minute wissel zou imo altijd automatisch moeten zijn. Hij is de vervanger in het echt, dus ook je vervanger in je team toch?
Er zijn een aantal redenen waarom we het gedaan hebben zoals we gedaan hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Graag, want ik ben ook benieuwd. Ik meende dat in het verleden je wel automatisch de vervanger kreeg, daar had ik nu ook op gerekend voor ik op vakantie ging. Het nieuws was tenslotte dat Perez in Canada zou rijden!
En toch vind ik het erg onduidelijk, tenmeer omdat de nieuwskoppen waren dat Perez in Canada zou rijden, en hij nota bene de vrije trainingen heeft gereden.... Dit is niet te vergelijken met de HRT shuffle van vorig jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een aantal redenen waarom we het gedaan hebben zoals we gedaan hebben.
- Perez heeft niet gereden, dus hij kon nooit punten halen. Daarom ook niet in de manager.
- Automatisch vervangen is in deze manager helaas niet mogelijk
- Zodra bekend was dat De la Rosa Perez ging vervangen hebben we zo snel mogelijk heb beschikbaar gesteld in de manager en de wisseltermijn verlengd om zo iedereen toch de gelegenheid te geven om te wisselen.
Dat dit niet voor iedereen gelukt is, is helaas jammer. We hebben voor zo ver ik na kon gaan in het verleden er ook altijd voor gekozen om de vervanger beschikbaar te stellen. Denk bijvoorbeeld aan vorig jaar met het gegoochel met Hispania Racing en hun vele coureurs en in de voetbalmanager met nieuwe spelers die ingezet worden. We willen dat de punten toegekend worden aan het onderdeel dat ze behaald heeft, niet aan het onderdeel dat niet ingezet is.
Perez heeft één vrije training gereden. Pas laat was duidelijk dat De la Rosa zou gaan rijden. Daarna hebben we alles in het werk gesteld om het nieuws rond hem en de beslissing bekend te maken. De wisseltermijn is zelfs verlengd om iedereen tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef caspervc het volgende:
[..]
En toch vind ik het erg onduidelijk, tenmeer omdat de nieuwskoppen waren dat Perez in Canada zou rijden, en hij nota bene de vrije trainingen heeft gereden.... Dit is niet te vergelijken met de HRT shuffle van vorig jaar.
Je houdt met het besluit om De la Rosa op te nemen als apart onderdeel wel één lijn aan. Perez heeft niet gereden en kon derhalve nooit punten in het spel krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef hexje het volgende:
Ik vind het ook slap dat er bij vragen of opmerkingen steeds de opmerking Zo deden we het ook in het verleden wordt gebruikt. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
staat niet zo in het puntenoverzicht. Deze is vervangen nog voor kwali en in het puntenoverzicht staat:quote:
Alleen het uitvallen van Liuzzi in de race zijn wel beschreven in de spelregels. En natuurlijk de straf achteraf van Buemi ook. Toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Sally het volgende:
De managerspelcrew is zich nog aan het beraden over het al dan niet straffen van Liuzzi en Buemi, en ook over welk onderdeel dan exact de strafpunten zou krijgen.
De twee kwesties zijn namelijk iets ingewikkelder dan ze in eerste instantie lijken - zeker als we onze eigen spelregels ernaast gaan houden.
ik ben hierin te voorbarig geweest. Na overleg hebben we besloten om de bakwissel van Liuzzi niet te bestraffen omdat deze al voor de kwalificatie plaatsvond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, maar dit is een afwijking van deze regels, omdat Liuzzi teruggezet wordt op de grid. Dit is niet door zijn eigen toedoen, maar door de techniek
Er was bij 1 onderdeel vergeten een straf uit te delen, dat is alsnog gedaan net na 20 uur. Maar het wordt pas om 21:15 uur verwerkt in userteamscores (en dus de budgetten).quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef trance_fan het volgende:
wat voor foutje? moeten de strafpunten nog er af?
ben benieuwd welk onderdeel. Is het chassis van liuzzi? Als het zo is kan ik klimmen naar No. 1quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was bij 1 onderdeel vergeten een straf uit te delen, dat is alsnog gedaan net na 20 uur. Maar het wordt pas om 21:15 uur verwerkt in userteamscores (en dus de budgetten).
Zal wel gekomen zijn omdat we zoveel aan het debatteren waren over wat te doen met Buemi en Liuzzi
Nope, het ging niet om het chassis van HRT Ik ga verder ook niet melden om welk onderdeel het dan wel ging. Is ook niet belangrijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ben benieuwd welk onderdeel. Is het chassis van liuzzi? Als het zo is kan ik klimmen naar No. 1
edit: Dus niet het chassis
Ik heb zelf het HRT chassis niet maar Vink de No.1 wel. Maar helaas. Aankomend weekend hopen dat mijn onderdelen het beter doen dan Vink.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, het ging niet om het chassis van HRT Ik ga verder ook niet melden om welk onderdeel het dan wel ging. Is ook niet belangrijk.
Maar het ging dus om het feit dat de gescoorde punten minder werden, nooit meer omdat we per ongeluk een straf teveel hadden uitgedeeld Dat had je wel begrepen?
Ah zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb zelf het HRT chassis niet maar Vink de No.1 wel. Maar helaas. Aankomend weekend hopen dat mijn onderdelen het beter doen dan Vink.
weet je dit zeker. Als 1 rijder van je uitvalt door een probleem met de techniek. heb je geen punten van de rijder geen punten van het onderdeel wat problemen geeft en nog -minpunten door het probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Team opnieuw ingedeeld, hoop dat Sauber het goed doet de komende GP's :
[ afbeelding ]
Zijn er hier trouwens meer mensen die naar Spa gaan (vast wel) op 28 augustus?
Ik waag het er op, en als het niet goed gaat kan ik het na de komende race nog zo veranderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
weet je dit zeker. Als 1 rijder van je uitvalt door een probleem met de techniek. heb je geen punten van de rijder geen punten van het onderdeel wat problemen geeft en nog -minpunten door het probleem.
De oude calculator vond ik ook al goed werken, maar het werd de laatste tijd niet meer bijgewerkt. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef wvinky het volgende:
Nieuwe 'Omke Vink F1 calculator' in de maak!
Binnenkort een link naar de Beta hier te vinden!
Ik neem dit weer terugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben uit de top10 gezakt
Had gewoon Button voor Alonso moeten ruilen toen het kon...
Oh ja, dan neem ik dit ook weer terug.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef k_man het volgende:
Hmmff, Button voor de tweede keer op rij geen punten. Nu ben ik zelfs uit de top 100 gezakt.
De oude calculator was inderdaad prima. Maar zonder gegevens wordt t lastig controleren!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:22 schreef zoem het volgende:
De oude calculator vond ik ook al goed werken, maar het werd de laatste tijd niet meer bijgewerkt. Ik ben benieuwd
Er hebben vrouwen in de Formule 1 gereden in het verleden en als er eentje goed genoeg is dan zal het in de toekomst wel weer eens kunnen gaan gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Las net iets op de fp over een meisje dat het goed deed op de tt.
Heeft er wel eens een vrouw in de f1 gereden?
Lijkt me dat de verschillen m/v in f1 kleiner zullen zijn als met voetbal of tennis.
hmm, ja je hebt wel recht op een prijs. Mijn excuses dat ik je niet genoemd heb.quote:Op zondag 11 december 2011 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, waarom krijg ik geen prijs??
Komt goed, door drukte is het iets vertraagd, een deel van de prijswinnaars zal al bericht gehad moeten hebben van de leverancier van de prijzen. Die van de kartheats nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:40 schreef hugo2406 het volgende:
Heeft iemand zijn prijs al ontvangen? Ik heb nog altijd geen reactie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |