staat niet zo in het puntenoverzicht. Deze is vervangen nog voor kwali en in het puntenoverzicht staat:quote:
Alleen het uitvallen van Liuzzi in de race zijn wel beschreven in de spelregels. En natuurlijk de straf achteraf van Buemi ook. Toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Sally het volgende:
De managerspelcrew is zich nog aan het beraden over het al dan niet straffen van Liuzzi en Buemi, en ook over welk onderdeel dan exact de strafpunten zou krijgen.
De twee kwesties zijn namelijk iets ingewikkelder dan ze in eerste instantie lijken - zeker als we onze eigen spelregels ernaast gaan houden.
ik ben hierin te voorbarig geweest. Na overleg hebben we besloten om de bakwissel van Liuzzi niet te bestraffen omdat deze al voor de kwalificatie plaatsvond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, maar dit is een afwijking van deze regels, omdat Liuzzi teruggezet wordt op de grid. Dit is niet door zijn eigen toedoen, maar door de techniek
Er was bij 1 onderdeel vergeten een straf uit te delen, dat is alsnog gedaan net na 20 uur. Maar het wordt pas om 21:15 uur verwerkt in userteamscores (en dus de budgetten).quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef trance_fan het volgende:
wat voor foutje? moeten de strafpunten nog er af?
ben benieuwd welk onderdeel. Is het chassis van liuzzi? Als het zo is kan ik klimmen naar No. 1quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was bij 1 onderdeel vergeten een straf uit te delen, dat is alsnog gedaan net na 20 uur. Maar het wordt pas om 21:15 uur verwerkt in userteamscores (en dus de budgetten).
Zal wel gekomen zijn omdat we zoveel aan het debatteren waren over wat te doen met Buemi en Liuzzi
Nope, het ging niet om het chassis van HRTquote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ben benieuwd welk onderdeel. Is het chassis van liuzzi? Als het zo is kan ik klimmen naar No. 1
edit: Dus niet het chassis![]()
Ik heb zelf het HRT chassis niet maar Vink de No.1 wel. Maar helaas. Aankomend weekend hopen dat mijn onderdelen het beter doen dan Vink.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, het ging niet om het chassis van HRTIk ga verder ook niet melden om welk onderdeel het dan wel ging. Is ook niet belangrijk.
Maar het ging dus om het feit dat de gescoorde punten minder werden, nooit meer omdat we per ongeluk een straf teveel hadden uitgedeeldDat had je wel begrepen?
Ah zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb zelf het HRT chassis niet maar Vink de No.1 wel. Maar helaas. Aankomend weekend hopen dat mijn onderdelen het beter doen dan Vink.
weet je dit zeker. Als 1 rijder van je uitvalt door een probleem met de techniek. heb je geen punten van de rijder geen punten van het onderdeel wat problemen geeft en nog -minpunten door het probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Team opnieuw ingedeeld, hoop dat Sauber het goed doet de komende GP's:
[ afbeelding ]
Zijn er hier trouwens meer mensen die naar Spa gaan (vast wel) op 28 augustus?
Ik waag het er op, en als het niet goed gaat kan ik het na de komende race nog zo veranderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
weet je dit zeker. Als 1 rijder van je uitvalt door een probleem met de techniek. heb je geen punten van de rijder geen punten van het onderdeel wat problemen geeft en nog -minpunten door het probleem.
De oude calculator vond ik ook al goed werken, maar het werd de laatste tijd niet meer bijgewerkt. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef wvinky het volgende:
Nieuwe 'Omke Vink F1 calculator' in de maak!
Binnenkort een link naar de Beta hier te vinden!
Ik neem dit weer terugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben uit de top10 gezakt
Had gewoon Button voor Alonso moeten ruilen toen het kon...
Oh ja, dan neem ik dit ook weer terug.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef k_man het volgende:
Hmmff, Button voor de tweede keer op rij geen punten. Nu ben ik zelfs uit de top 100 gezakt.
De oude calculator was inderdaad prima. Maar zonder gegevens wordt t lastig controleren!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:22 schreef zoem het volgende:
De oude calculator vond ik ook al goed werken, maar het werd de laatste tijd niet meer bijgewerkt. Ik ben benieuwd![]()
Er hebben vrouwen in de Formule 1 gereden in het verleden en als er eentje goed genoeg is dan zal het in de toekomst wel weer eens kunnen gaan gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Las net iets op de fp over een meisje dat het goed deed op de tt.
Heeft er wel eens een vrouw in de f1 gereden?
Lijkt me dat de verschillen m/v in f1 kleiner zullen zijn als met voetbal of tennis.
hmm, ja je hebt wel recht op een prijs. Mijn excuses dat ik je niet genoemd heb.quote:Op zondag 11 december 2011 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, waarom krijg ik geen prijs??
Komt goed, door drukte is het iets vertraagd, een deel van de prijswinnaars zal al bericht gehad moeten hebben van de leverancier van de prijzen. Die van de kartheats nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:40 schreef hugo2406 het volgende:
Heeft iemand zijn prijs al ontvangen? Ik heb nog altijd geen reactie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |