abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 28 maart 2011 @ 22:34:24 #102
176766 zoem
zoemt
pi_94740358
De manageruitslag van de GP van Australie mag natuurlijk niet ontbreken :P
pi_94742331
Wat een stom systeem eigenlik, met die strafpunten. Het betekent namelijk een dubbele straf. Het diskwalificeren van Sauber kost je sowieso al een hoop punten, als je dat onderdeel in je team hebt. Ze komen immers in de uitslag niet voor, dus nul punten. Dus waarom nog eens dubbel straf door zelfs punten af te gaan trekken?

Zelfde geldt voor Button. Die drive-through heeft al geleid tot minder punten (want lager geëindigd), maar daar bovenop worden nog extra punten afgetrokken.

Waarom? Wat is de logica? De FIA gaat toch ook geen WK-punten bij Button of Sauber aftrekken? Nee, want ze hebben hun straf al gehad.
pi_94748147
Eerste plek!
Eens kijken hoe ik dat het beste kan verprutsen :P
Azwethinkweiz
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:08:22 #105
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_94750609
Klote van Button, scheelt hem een paar plaatsen en ook nog eens strafpunten. Massa :(
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_94759933
Virgin, HRT, Sergio Perez en Schumacher. Geen gelukkige combinatie :S
pi_94760171
Virgin, MercedesGP, d'Ambrosio en Luizzi. Ook geen gelukkige combinatie :')

Ik kan nu ook weer net niks kopen _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:01:07 #108
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_94760228
Kut sauber
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_94763785
Ik zie dat ik het niet slecht doe :D en dat voor het slepen van zes onderdelen.

Teamnaam vrrroem
Huidige rank 454
Score 123
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:54:19 #110
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_94769229
Petrov, Perez, Lotus en Virgin... wel okee, jammer van Perez..
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:16:26 #111
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94784841
quote:
5s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef k_man het volgende:
Wat een stom systeem eigenlik, met die strafpunten. Het betekent namelijk een dubbele straf. Het diskwalificeren van Sauber kost je sowieso al een hoop punten, als je dat onderdeel in je team hebt. Ze komen immers in de uitslag niet voor, dus nul punten. Dus waarom nog eens dubbel straf door zelfs punten af te gaan trekken?

Zelfde geldt voor Button. Die drive-through heeft al geleid tot minder punten (want lager geëindigd), maar daar bovenop worden nog extra punten afgetrokken.

Waarom? Wat is de logica? De FIA gaat toch ook geen WK-punten bij Button of Sauber aftrekken? Nee, want ze hebben hun straf al gehad.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:11:03 #112
208661 waddinxvener
pitpoespooier
pi_94815223
ligt t aan mij, maar ik kan nergens zo 123 men teamsamenstelling wijzigen. voorheen zat ernog een duidelijke tabknop . ben aardig wat lijstjes afgegaan bij de f1 manager maar echt duidelijk zie ik m niet. hulp iemand?
pi_94815315
quote:

pi_94818412
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef waddinxvener het volgende:
ligt t aan mij, maar ik kan nergens zo 123 men teamsamenstelling wijzigen. voorheen zat ernog een duidelijke tabknop . ben aardig wat lijstjes afgegaan bij de f1 manager maar echt duidelijk zie ik m niet. hulp iemand?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2011 > tab teammanagement > teammanagement. Zou 'm gewoon moeten zijn als je ingelogd bent. :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 20:07:25 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94824003
quote:

Bij Sauber heeft het team een fout gemaakt door niet juiste onderdelen op de auto te zetten. Daarom heeft het team voor de race nul punten gekregen. Waarom dan de minpunten? Een team behoort gewoon te rijden met een auto die aan de reglementen voldoet. Doet zij dit niet dan kan het team er oneigenlijk voordeel uit halen door bijvoorbeeld extreem hard in de kwalificatie te gaan, daar niet gecontroleerd te worden en dan na de race door de mand te vallen. Dat het niet slim is. is een tweede.

Eenzelfde situatie geldt voor de drive-through van Button. Hij kan er oneigenlijk voordeel van gehad hebben en daarom is er een straf.

Ik snap dat het voor iemand die het chassis van Sauber in het team had het een zware klap is, maar ik ga er van uit dat de Zwitserse renstal haar zaakjes voor de volgende keer wel in orde heeft.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94830970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:36 schreef BrawnGP het volgende:
Gaaf dat het spel er weer is!!!

Word onderstaande nog bijgewerkt? Ik weet niet wie dat heeft gemaakt, maar gebruikte het altijd, dus top app!

http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php
Ja, er wordt aan gewerkt. Helaas ging het afgelopen weekend nog niet volgens plan. Ik hoop volgend race weekend de zaken op orde te hebben.

Tot slot nog kudo's aan de FOK! manager team, de interface is flink opgeknapt in het winterseizoen! _O_ De score overzichten en team geschiedenis pagina's zijn erg fijn! ^O^
Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:01:50 #117
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94831366
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Bij Sauber heeft het team een fout gemaakt door niet juiste onderdelen op de auto te zetten. Daarom heeft het team voor de race nul punten gekregen. Waarom dan de minpunten? Een team behoort gewoon te rijden met een auto die aan de reglementen voldoet. Doet zij dit niet dan kan het team er oneigenlijk voordeel uit halen door bijvoorbeeld extreem hard in de kwalificatie te gaan, daar niet gecontroleerd te worden en dan na de race door de mand te vallen. Dat het niet slim is. is een tweede.

Eenzelfde situatie geldt voor de drive-through van Button. Hij kan er oneigenlijk voordeel van gehad hebben en daarom is er een straf.

Ik snap dat het voor iemand die het chassis van Sauber in het team had het een zware klap is, maar ik ga er van uit dat de Zwitserse renstal haar zaakjes voor de volgende keer wel in orde heeft.
Ik snap het nog steeds niet. Welk voordeel heeft Button bijvoorbeeld gehaald uit de drive-through? Ik heb nog nooit een team zien juichen om een drive-through.
pi_94835404
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet. Welk voordeel heeft Button bijvoorbeeld gehaald uit de drive-through? Ik heb nog nooit een team zien juichen om een drive-through.
Dat vroeg ik me ook af. Als een drive-through voordeel zou opleveren, waarom doet dan niet iedereen het? :D

De vraag blijft dus staan: waarom werkt Fok! met dubbele straffen, in plaats van de straffen die de FIA toepasselijk vindt?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 23:13:52 #119
Maffe Fries
pi_94835822
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef hexje het volgende:

[..]

bij een drive-through ken ik zonder na te denken al twee situaties van een rijder die er voordeel van heeft gehad.

In 2008 Rosberg in Singapore. (de race van crashgate). Hij kwam binnen in de ronde dat de safety car naar buiten kwam en mocht toen volgens de regels niet stoppen. Hij moest wel en reed door, wat hem uiteindelijk ondanks de straf een tweede plaats opleverde. (crappy regels waren hier de oorzaak van)

In 2010 Hamilton in Valencia. Hij haalde de safety car in, had hier veel voordeel van en bleef ondanks zijn straf uiteindelijk op plaats twee rijden.
pi_94836015
Ach ja, iemand zal er ooit wel eens voordeel van gehad hebben (of op z'n minst geen nadeel), maar 9 van de 10 keer is dat niet zo. En als iemand door de straf niet daadwerkelijk benadeeld wordt, doet de FIA daar toch ook niks aan? Het blijft krom om in een managerspel dubbel te straffen tov de werkelijkheid. Het is toch de bedoeling dat het een beetje 'echt' lijkt?

Hou gewoon de straffen van de FIA aan. Als een auto gediswalificeerd is, wordt ie sowieso al uit de uitslag geschrapt, daar zijn geen negatieve punten bij nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 23:19:14 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:31:07 #121
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94836734
Er gaat iets fout. :@
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:37:59 #122
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94837079
Rosberg and Kubica were given 10 second stop-go penalties for refuelling when the pitlane was closed. The Ferrari driver served his penalty and rejoined the track still in last place. Kubica came into the pits from fourth and dropped behind Massa. After building a lead of over fifteen seconds to Trulli, Rosberg served his penalty a lap later but only lost three positions

Dus door daarna goed te racens werd Rosberg alsnog tweede. Niet Dankzij zijn stop-go penalty maar ondanks een stop-go.

Hamilton heeft er toch geen voordeel van gehad. Zijn kans op een eerste plek ging te niet. Hij wil eerste worden niet tweede. Die nare Spanjaard zat zich erover op te winden dat Hamilton op de tweede plek bleef. Dit bleef hij overigens door de drie ronden voor de drive-through flink plankgas te geven.

Nog steeds heb ik geen overtuigende redenen gehoord voor de strafpunten. Zeg dan gewoon zo vinden wij het op Fok! spannender. Maar verkoop ons geen onzin.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 23:47:33 #123
Maffe Fries
pi_94837576
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef k_man het volgende:
Ach ja, iemand zal er ooit wel eens voordeel van gehad hebben (of op z'n minst geen nadeel), maar 9 van de 10 keer is dat niet zo. En als iemand door de straf niet daadwerkelijk benadeeld wordt, doet de FIA daar toch ook niks aan? Het blijft krom om in een managerspel dubbel te straffen tov de werkelijkheid. Het is toch de bedoeling dat het een beetje 'echt' lijkt?

Hou gewoon de straffen van de FIA aan. Als een auto gediswalificeerd is, wordt ie sowieso al uit de uitslag geschrapt, daar zijn geen negatieve punten bij nodig.
Uiteraard moet het wel wat echt lijken. Het is namelijk een spel dat gebaseerd is op echte uitslagen. De strafpunten in het spel zijn er om de straffen die door de FIA uitgedeeld zijn te benadrukken. In mijn eerste post van vandaag heb ik dat element misschien niet helemaal duidelijk gemeld.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 23:54:39 #124
Maffe Fries
pi_94837918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef hexje het volgende:
Rosberg and Kubica were given 10 second stop-go penalties for refuelling when the pitlane was closed. The Ferrari driver served his penalty and rejoined the track still in last place. Kubica came into the pits from fourth and dropped behind Massa. After building a lead of over fifteen seconds to Trulli, Rosberg served his penalty a lap later but only lost three positions

Dus door daarna goed te racens werd Rosberg alsnog tweede. Niet Dankzij zijn stop-go penalty maar ondanks een stop-go.
In het geval van Rosberg was het zo dat hij dankzij zijn stop volgens mij achter de safety car als eerste lag, omdat het hele veld tijdens de neutralisatie binnenkwam en toen het veld losgelaten werd een groot gat trok (met behulp van de trage Trulli) en zo behoorlijk kon klimmen in de race. Hij heeft voor het uitvoeren van de straf zoveel voordeel gehad dat hij dit resultaat kon behalen. Het was mogelijk dankzij de crappy regels.
quote:
Hamilton heeft er toch geen voordeel van gehad. Zijn kans op een eerste plek ging te niet. Hij wil eerste worden niet tweede. Die nare Spanjaard zat zich erover op te winden dat Hamilton op de tweede plek bleef. Dit bleef hij overigens door de drie ronden voor de drive-through flink plankgas te geven.
Had Hamilton achter de (op een vreemd moment naar buiten gestuurde) safety car gebleven dan had hij nooit op de tweede plaats kunnen blijven rijden, maar was hij enkele posities teruggevallen.
quote:
Nog steeds heb ik geen overtuigende redenen gehoord voor de strafpunten. Zeg dan gewoon zo vinden wij het op Fok! spannender. Maar verkoop ons geen onzin.
Maar goed, het waren voorbeelden van rijders die voordeel hadden van hun acties, maar misschien niet de juiste om het hoe en waarom van de straffen te benadrukken. Ik denk dat mijn post hierboven duidelijker is om het hoe en waarom van de strafpunten.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 9 april 2011 @ 23:11:20 #125
176766 zoem
zoemt
pi_95280782
50 punten in de kwalificatie, nog lang niet zo slecht :D
pi_95281039
Sta nu op de 15e plek, gaat lekker! :D

Liuzzi ingeruild voor Trulli, ben benieuwd.
  zondag 10 april 2011 @ 10:59:30 #127
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_95292632
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Maar goed, het waren voorbeelden van rijders die voordeel hadden van hun acties, maar misschien niet de juiste om het hoe en waarom van de straffen te benadrukken. Ik denk dat mijn post hierboven duidelijker is om het hoe en waarom van de strafpunten.
Neu, maar ik heb geen zin in discussie. Het zijn de spelregel die gelden op dit moment maar voor het volgend jaar mag er nog eens naar gekeken worden.
pi_95294623
Williams is echt drama :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95301641
@ hexje:

De strafpunten in de FOK! Formule 1-manager zijn er al jaren, ook toen het managerspel nog onder FOK!sport viel. Het is dan ook logisch dat we dit zijn gaan voortzetten toen er een nieuwe programmeercode werd ontwikkeld.

De hoogte van de strafpunten is ook al heel wat jaren (ongeveer) hetzelfde. Maar we hebben een (anderhalf) jaar geleden een stop & go iets hoger laten uitvallen (20 ipv 15 strafpunten) omdat die zwaarder weegt aan (tijd/plek)verlies, en omgekeerd is het vervangen van de versnellingsbak tussen begin van kwalificatie en finish van race van -15 naar 10 punten gegaan.

We vinden strafpunten inderdaad een spelelement dat het wat spannender maakt. Helemaal gelijk in.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_95302270
Misschien wel, maar je wordt nu onevenredig hard getroffen. Je krijgt feitelijk driedubbel straf. Ten eerste vanwege de straf die de FIA uitdeelt, waardoor je onderdeel lager eindigt. Ten tweede door de strafpunten. Ten derde doordat je onderdeel slecht scoort en in waarde daalt.
pi_95365498
Punten ronde 2 FOK! Formule 1-manager 2011

quote:
De volgende race is de Grand Prix van China die al over een week verreden wordt op zondag 17 april. De komende managerronde sluit op vrijdag 15 april 2011 om 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt! Ronde 3 - China gaat weer open op maandag 18 april 2011 om 20:00 uur.
>> denk eraan dat de nieuwe race al aankomend weekend is!
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 11 april 2011 @ 21:58:37 #132
176766 zoem
zoemt
pi_95365559
Nu rijdt HRT eens mee, scoren ze nog minpunten ook. Kunnen ze beter niet rijden :+

119 punten -O-
pi_95689387
Punten ronde 3 FOK! Formule 1-manager 2011

Dit keer niet zo veel strafpunten:
- Vitantonio Liuzzi (HRT), drive-through voor valse start: -15
- Sergio Pérez (Sauber), drive-through voor aanrijding met Sutil: -15
- Chassis Toro Rosso, fout aan wiel Alguersuari: -15

De vierde race is de Grand Prix van Turkije op zondag 8 mei. De komende managerronde sluit op vrijdag 6 mei 2011 om 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt! Ronde 4 - Turkije gaat weer open op maandag 9 mei 2011 om 20:00 uur.
pi_95694060
Gaat de goede kant op. Tot nu halveert m'n positie bij elke race. Na de eerste race ergens boven plek 300, na de tweede race rond plek 160, nu in de buurt van 80.

Na de volgende race dus rond plek 40, na de vijfde race plek 20, na de zesde race plek 10, na de zevende race plek 5, na de achtste race plek 2 en na de negende race sta ik bovenaan. *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2011 22:51:24 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:44:10 #135
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_95701358
Bij mij is het precies hetzelfde k_man. Ik heb nog nooit zo hoog gestaan *O*
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:27:28 #136
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_95704761
Dankzij het debiele strafpunten systeem stijg ik niet zo hard.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:53:29 #137
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_95707629
Jammer vd strafpunten idd. Heb Perez voor Di Resta geflipflapt. Leek me veiliger investering. Perez doet het na de 1e race (DQ helaas) steeds minder...
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 19 april 2011 @ 16:17:28 #138
176766 zoem
zoemt
pi_95717993
135 puntjes, gemiddelde score dus.

Tijd voor een wat gewaagdere strategie. Helaas is de volgende GP pas over 3 weken ;(
pi_96412258
Kick!

Nog 1 dag om te wisselen voor de Grand Prix van Turkije!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:36:17 #140
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96461515
Rare vraag misschien, maar hoe kun je op een normale manier de manager in komen? Nu klik ik steeds op de registratielink, krijg dan de melding dat ik al geregistreerd ben, en kom zo bij mijn team.
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 00:45:27 #141
18653 crew  D.
pi_96461839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe kun je op een normale manier de manager in komen? Nu klik ik steeds op de registratielink, krijg dan de melding dat ik al geregistreerd ben, en kom zo bij mijn team.
teammanagement :Y
pi_96467527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Bedoel je niet gewoon zo? : http://managers.fok.nl/f1/f1-2011
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 7 mei 2011 @ 20:20:33 #143
176766 zoem
zoemt
pi_96482779
Wat hierboven gezegd wordt. Je komt er via het teammanagement linkje in het menu of eventueel via het <teammanagement> linkje in je profiel.

De snelste manier om naar de huidige F1-competitie te gaan is om managers.fok.nl/f1 in je browser te tikken. Op het moment hebben we nog geen chique landing-page op managers.fok.nl, maar daar wordt wel over nagedacht.

Overigens zijn de punten voor de kwalificatie ingevoerd, dus die kun je nu ook al terugvinden in je teamgeschiedenis. Let op dat eventuele strafpunten pas maandag worden doorgevoerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoem op 07-05-2011 20:40:09 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 01:35:52 #144
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96494671
Simpel eigenlijk. Ik had het ergens ook wel gevonden, maar was het weer vergeten. Zat me gisteren zo te irriteren.... 8)7 Thanx iig.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:10:02 #145
43642 Bayswater
pi_96520801
Volgens mij hebben er heel wat Di Resta gepakt als ik zo in de top kijk. Zat er ook over te denken maar toch gelukkig Perez laten staan.
Life lies a slow suicide
pi_96531057
Hmm, ik dacht met Virgin net wat beter af te zijn dan met HRT.
pi_96569595
Punten ronde 4 - GP van Turkije

Strafpunten:
- Jerome d'Ambrosio (Virgin), teruggezet op de grid: -15
- Pastor Maldonado (Williams), drive-through voor te hard rijden in pitstraat: -15
- Chassis Force India, fout aan wiel bij Di Resta: -15
- Motor Virgin Racing, defecte versnellingsbak Glock: -15

Let op! De vijfde de race is de Grand Prix van Spanje op zondag 22 mei. De komende managerronde sluit op vrijdag 20 mei 2011 om 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt! Ronde 5 - Spanje gaat weer open op maandag 23 mei 2011 om 20:00 uur.
pi_96569695
Leuk nieuws: binnenkort kunnen we bekendmaken wat er te winnen valt!

Houd de site(s) in de gaten!
  maandag 9 mei 2011 @ 21:35:29 #149
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_96569795
Ik kan al niet meer winnen.
pi_96575389
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Sally het volgende:
Leuk nieuws: binnenkort kunnen we bekendmaken wat er te winnen valt!

Houd de site(s) in de gaten!
in het bericht van de punten van ronde 4 staat dit er ook in maar er staat dit:
"Bovendien kunnen we binnenkort kunnen we wat er te winnen valt, dus houd de site(s) in de gaten."

Verander dit in: "Bovendien kunnen we binnenkort (laten zien of bekendmaken) wat er te winnen valt, dus houd de site(s) in de gaten."
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 mei 2011 @ 22:56:38 #151
Maffe Fries
pi_96575879
heb het aangepast. thanks
pi_96576235
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
heb het aangepast. thanks
Wil je het ook aanpassen bij de manager zelf. in het stukje van managernieuws.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 mei 2011 @ 23:20:52 #153
176766 zoem
zoemt
pi_96577432
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Wil je het ook aanpassen bij de manager zelf. in het stukje van managernieuws.
Bedankt, bijgewerkt :)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 mei 2011 @ 01:03:49 #154
176766 zoem
zoemt
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:48:25 #155
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_97243376
Nog geen nieuwsbericht met de punten enzo?
Ik weet wel dat de punten en budget erbij geschreven is, maar ik was benieuwd of het me eindelijk eens gelukt is in de top10 van een raceweekend te komen? (Want ik ben wel leuk gestegen in het klassement *O*)
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 mei 2011 @ 12:52:09 #156
176766 zoem
zoemt
pi_97243487
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog geen nieuwsbericht met de punten enzo?
Ik weet wel dat de punten en budget erbij geschreven is, maar ik was benieuwd of het me eindelijk eens gelukt is in de top10 van een raceweekend te komen? (Want ik ben wel leuk gestegen in het klassement *O*)
Klopt. Het is al meegenomen naar achteren. Als het goed is staat het er vanavond op.

Overigens heb ik zelf ook lekker gescoord, 185 puntjes erbij :)

[ Bericht 2% gewijzigd door zoem op 24-05-2011 19:11:05 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:05:06 #157
43642 Bayswater
pi_97265986
Mag met 247 puntjes ook niet klagen :)
Life lies a slow suicide
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:16:30 #158
194695 franklop
Fran knock
pi_97266698
begon op plaats 1082 en nu al ergens in de 400, als het zo door blijft gaan ben ik straks eerste
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97267956
Je mag vrij weinig doen. Ik heb sinds het begin niks meer aan mijn team gedaan omdat er geen geld voor is. Ik snap ook weinig van f1, maar goed al met al nog steeds iets van 400ste.

Zou het nog nut hebben om een hispanic chassis te vervangen door een van virgin?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 mei 2011 @ 21:39:17 #160
Maffe Fries
pi_97268058
Je kunt beter investeren in een coureur
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 mei 2011 @ 21:46:17 #161
176766 zoem
zoemt
pi_97268529
Inderdaad. Een goede coureur levert meestal meer op dan een chassis/motor. De kans dat een chassis/motor goed scoort hangt af van het resultaat van de 2 rijders. Anderzijds is het ook zo dat een coureur meer risico met zich meebrengt, want als die uitvalt heb je geen punten.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:51:03 #162
194695 franklop
Fran knock
pi_97268868
vorig jaar zette ik in op het chassis en de motor en eindigde rond de top 50
pi_97269627
relaxt sta nu op de 16de plek :)

wanneer is de volgende wedstrijd?
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 mei 2011 @ 22:02:44 #164
176766 zoem
zoemt
pi_97269671
Komend weekend rijden ze in Monaco *O*
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 mei 2011 @ 22:02:56 #165
Maffe Fries
pi_97269688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef dan13lv het volgende:
relaxt sta nu op de 16de plek :)

wanneer is de volgende wedstrijd?
Komend weekend.

Puntenbericht komt later vandaag nog
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 24 mei 2011 @ 23:59:22 #166
176766 zoem
zoemt
pi_97276926
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Puntenbericht komt later vandaag nog
En zo geschiedde het: Punten ronde 5 FOK! Formule 1-manager
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:44:16 #167
53515 GP500
Lekker frysk bierke
pi_97289889
Zijn er ook betere live timing pagina's dan F1.com
Ze ontwikkelen werkelijk niks verder.

Een circuit-overzicht met posities.
Virtueel start overzicht.
En wat er wel niet meer kan.

Voor de basis, low bandwidth landen, kan het maar er is meer mogelijk.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:52:59 #168
53515 GP500
Lekker frysk bierke
pi_97362507
dit topic leeft ook heel erg zie ik
pi_97391813
waarom is er nog geen update :(
pi_97392137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef dan13lv het volgende:
waarom is er nog geen update :(
Update? Welke update verwacht je dan? :?
pi_97392339
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Sally het volgende:

[..]

Update? Welke update verwacht je dan? :?
oh ik dacht dat ronde 6 al was begonnen :@
pi_97462687
kut petrov eraf, maar ambrioso heeft t wel goed gedaan :)

hoop dat dat compenseert -O-
  zondag 29 mei 2011 @ 17:55:13 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_97462821
Petrov :X
Perez :X
STR :{ & :)
Virgin }:|
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 mei 2011 @ 17:57:24 #174
Maffe Fries
pi_97462899
Ik heb Button er uit gegooid en Webber gehaald. Had ik beter nog een race mee kunnen wachten ...
pi_97463494
petrov :(
ambrioso :)
str ;(
sauber ferrari *O*
  zondag 29 mei 2011 @ 18:19:00 #176
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_97463553
Button :D
Perez aardige quali, slechte race
HRT ... tja iig gefinished :)
  zondag 29 mei 2011 @ 19:01:14 #177
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_97464897
De eerste keer dat alle onderdelen scoren *O*
pi_97465031
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb Button er uit gegooid en Webber gehaald. Had ik beter nog een race mee kunnen wachten ...
Ik twijfelde of ik Button zou ruilen voor Hamilton, of Trulli voor Di Resta. Uiteindelijk dat laatste gedaan, maar door de strafpunten pakt dat ook niet zo handig uit...
  zondag 29 mei 2011 @ 19:58:05 #179
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_97467042
Ik heb sinds race 1 Button in m'n team, en nog steeds geen spijt van gehad. Al had ie vandaag gewoon moeten winnen natuurlijk. Hoop alleen dat Perez in Canada weer rijdt, anders moet ik m'n plannen aanpassen.. tenzij de Hulk hem gaat vervangen ;)
pi_97467315
Hamilton :(
Ambrosio :D
HRT :D
HRT :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 mei 2011 @ 21:26:55 #181
Maffe Fries
pi_97472194
Ik heb inmiddels de kwalificatie ingevoerd, dus de punten daarvan zullen spoedig bijgeschreven gaan worden.
pi_97472908
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb inmiddels de kwalificatie ingevoerd, dus de punten daarvan zullen spoedig bijgeschreven gaan worden.
staat er al in :)
wanneer word de uitslag v/d race ingevoerd?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 mei 2011 @ 21:37:41 #183
Maffe Fries
pi_97472926
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef dan13lv het volgende:

[..]

staat er al in :)
wanneer word de uitslag v/d race ingevoerd?
morgenavond
pi_97504500
De `avond` is het laatste deel van de dag, in het algemeen de tijd tussen 18 en 24 uur
kortom

voer ze maar in :D
  maandag 30 mei 2011 @ 20:29:10 #185
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_97510422
Ik sta 2e??! :o
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 mei 2011 @ 20:32:33 #186
Maffe Fries
pi_97510622
jazeker. Heb je goed gedaan dus :)
pi_97512716
Is er nog eigenlijk iets te winnen met dit spel?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 mei 2011 @ 21:10:52 #188
Maffe Fries
pi_97512854
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef outcast_within het volgende:
Is er nog eigenlijk iets te winnen met dit spel?
ja. Prijzenpagina komt later deze week
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 juni 2011 @ 11:42:05 #189
Maffe Fries
pi_97576445
Punten ronde 6 FOK! Formule 1-manager

Wisselen voor de Grand Prix van Canada kan tot vrijdag 10 juni 23:59 uur
pi_97586763
Passen jullie de home-pagina van de manager ook nog aan.
Er staat nu al 2 weken het volgende op:

"Let op! De vijfde de race is de Grand Prix van Spanje op zondag 22 mei. De komende managerronde sluit op vrijdag 20 mei 2011 om 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt! Ronde 5 - Spanje gaat weer open op maandag 23 mei 2011 om 20:00 uur."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 juni 2011 @ 17:06:57 #191
Maffe Fries
pi_97587162
Jazeker. Later vandaag nog
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 2 juni 2011 @ 00:03:57 #192
176766 zoem
zoemt
pi_97605648
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:56 schreef trance_fan het volgende:
Passen jullie de home-pagina van de manager ook nog aan.
Er staat nu al 2 weken het volgende op:
Bedankt, aangepast :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 juni 2011 @ 21:26:33 #193
Maffe Fries
pi_97999513
De la Rosa opgenomen in Formule 1-manager

Het wisselen is verlengd tot zaterdagmiddag 11 juni 15:59 uur
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 10 juni 2011 @ 22:53:15 #194
176766 zoem
zoemt
pi_98004949
Zo, ik heb Perez de deur gewezen.

Eens zien wat de GP van Canada brengt :)
pi_98014295
Mijn eerste verandering gedaan. Iemand verkocht en schumacher gehaald.

edit: In de teamgeschiedenis zie ik dat ik buemi heb verkocht.
pi_98014366
Mss toch maar weer buemi terughalen en een chasis oid vervangen? mijn hispania's verdienen niks aan punten.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 juni 2011 @ 11:13:24 #197
Maffe Fries
pi_98018165
Mijn ervaring is dat je beter in kunt zetten op een goede coureur
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:16:09 #198
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_98019486
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn ervaring is dat je beter in kunt zetten op een goede coureur
:Y
Ik sta op 6 en heb alleen met de coureurs zitten rommelen, ik heb dus het goedkoopste chassis en motor ..
pi_98067806
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja. Prijzenpagina komt later deze week
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 juni 2011 @ 16:42:12 #200
Maffe Fries
pi_98068803
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Is er bij ingeschoten :@
Mijn excuses
pi_98097069
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten... :') Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel. :)
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 13 juni 2011 @ 01:05:40 #202
176766 zoem
zoemt
pi_98097358
Hamilton (out), Kovalainen (out), 2x HRT (kansloos)

Nou, echt een topweekend :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')