Klopt. Het is al meegenomen naar achteren. Als het goed is staat het er vanavond op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog geen nieuwsbericht met de punten enzo?
Ik weet wel dat de punten en budget erbij geschreven is, maar ik was benieuwd of het me eindelijk eens gelukt is in de top10 van een raceweekend te komen? (Want ik ben wel leuk gestegen in het klassement)
Komend weekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef dan13lv het volgende:
relaxt sta nu op de 16de plek![]()
wanneer is de volgende wedstrijd?
En zo geschiedde het: Punten ronde 5 FOK! Formule 1-managerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Puntenbericht komt later vandaag nog
Update? Welke update verwacht je dan?quote:
Ik twijfelde of ik Button zou ruilen voor Hamilton, of Trulli voor Di Resta. Uiteindelijk dat laatste gedaan, maar door de strafpunten pakt dat ook niet zo handig uit...quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb Button er uit gegooid en Webber gehaald. Had ik beter nog een race mee kunnen wachten ...
staat er al inquote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb inmiddels de kwalificatie ingevoerd, dus de punten daarvan zullen spoedig bijgeschreven gaan worden.
morgenavondquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef dan13lv het volgende:
[..]
staat er al in
wanneer word de uitslag v/d race ingevoerd?
ja. Prijzenpagina komt later deze weekquote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef outcast_within het volgende:
Is er nog eigenlijk iets te winnen met dit spel?
Bedankt, aangepastquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:56 schreef trance_fan het volgende:
Passen jullie de home-pagina van de manager ook nog aan.
Er staat nu al 2 weken het volgende op:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn ervaring is dat je beter in kunt zetten op een goede coureur
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Prijzenpagina komt later deze week
Ik heb het helaas niet veel beter gedaan ...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef zoem het volgende:
Hamilton (out), Kovalainen (out), 2x HRT (kansloos)
Nou, echt een topweekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |