Ik heb het helaas niet veel beter gedaan ...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef zoem het volgende:
Hamilton (out), Kovalainen (out), 2x HRT (kansloos)
Nou, echt een topweekend
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten...Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
![]()
Ik ben wel 3 plaatsen gestegen .. vreemd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
de resultaten van de race en de strafpunten moeten idd nog ingevoerd worden
Ah ok, thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef zoem het volgende:
Waarschijnlijk omdat de kwalificatie(punten) wel al zijn doorgevoerd.
Zie ook de uitslagpagina.
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb Button en Di Resta als rijders, dus kom maar op met die strafpunten...Wel tof dat-ie (vooralsnog) gewonnen heeft. Dat dan weer wel.
![]()
Ik niet van 9 naar 22quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dertig strafpunten dus en desondanks weer wat plekken gestegen (van 45 naar 36). Weird...
Valt mee, ik van 6 naar 46quote:
Tsja, wissel Button naar Hamilton heb ik ook nog spijt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook wel logisch, want mensen met Hamilton in hun team (zoals ik dus) zijn als een baksteen gezakt
Of nog beter: lid worden van het managerdevteamquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Floxxx het volgende:
Weet iemand waarom de F1 calculator (http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/) niet meer wordt bijgewerkt?
Indien de maker geen tijd meer heeft om dit bij te werken wil ik (als ik een kopie van de code + database kan krijgen) best de calculator hosten, zodat mensen in elk geval hun punten kunnen berekenen.
Dat kan ook, maar dan heb ik die calculator nog niet, en om dat ding nou van de grond af op te bouwen terwijl hij er al in redelijk goede staat is, is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Of nog beter: lid worden van het managerdevteam
Je hebt een PMquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Nog makkelijker: http://managers.fok.nl/f1/f1-2011/uitslag
Shhhquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef hexje het volgende:
Krijgen jullie geen notificatie als je een pm hebt?
Niemand van de organisatie die hierop wil reageren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Wel erg jammer moet ik zeggen dat De la Rosa niet automatisch wordt vervangen voor Perez..
Was een weekend weg zonder internet, en kan je van mensen vragen die op vrijdag hun team goedzetten, dat ze voor zondag nog moeten wijzigen?
Zo'n last minute wissel zou imo altijd automatisch moeten zijn. Hij is de vervanger in het echt, dus ook je vervanger in je team toch?
doe ik later vandaag evenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef caspervc het volgende:
[..]
Niemand van de organisatie die hierop wil reageren?
Eensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Wel erg jammer moet ik zeggen dat De la Rosa niet automatisch wordt vervangen voor Perez..
Was een weekend weg zonder internet, en kan je van mensen vragen die op vrijdag hun team goedzetten, dat ze voor zondag nog moeten wijzigen?
Zo'n last minute wissel zou imo altijd automatisch moeten zijn. Hij is de vervanger in het echt, dus ook je vervanger in je team toch?
Graag, want ik ben ook benieuwd. Ik meende dat in het verleden je wel automatisch de vervanger kreeg, daar had ik nu ook op gerekend voor ik op vakantie ging. Het nieuws was tenslotte dat Perez in Canada zou rijden!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef caspervc het volgende:
Er zijn een aantal redenen waarom we het gedaan hebben zoals we gedaan hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Graag, want ik ben ook benieuwd. Ik meende dat in het verleden je wel automatisch de vervanger kreeg, daar had ik nu ook op gerekend voor ik op vakantie ging. Het nieuws was tenslotte dat Perez in Canada zou rijden!
En toch vind ik het erg onduidelijk, tenmeer omdat de nieuwskoppen waren dat Perez in Canada zou rijden, en hij nota bene de vrije trainingen heeft gereden.... Dit is niet te vergelijken met de HRT shuffle van vorig jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een aantal redenen waarom we het gedaan hebben zoals we gedaan hebben.
- Perez heeft niet gereden, dus hij kon nooit punten halen. Daarom ook niet in de manager.
- Automatisch vervangen is in deze manager helaas niet mogelijk
- Zodra bekend was dat De la Rosa Perez ging vervangen hebben we zo snel mogelijk heb beschikbaar gesteld in de manager en de wisseltermijn verlengd om zo iedereen toch de gelegenheid te geven om te wisselen.
Dat dit niet voor iedereen gelukt is, is helaas jammer. We hebben voor zo ver ik na kon gaan in het verleden er ook altijd voor gekozen om de vervanger beschikbaar te stellen. Denk bijvoorbeeld aan vorig jaar met het gegoochel met Hispania Racing en hun vele coureurs en in de voetbalmanager met nieuwe spelers die ingezet worden. We willen dat de punten toegekend worden aan het onderdeel dat ze behaald heeft, niet aan het onderdeel dat niet ingezet is.
Perez heeft één vrije training gereden. Pas laat was duidelijk dat De la Rosa zou gaan rijden. Daarna hebben we alles in het werk gesteld om het nieuws rond hem en de beslissing bekend te maken. De wisseltermijn is zelfs verlengd om iedereen tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef caspervc het volgende:
[..]
En toch vind ik het erg onduidelijk, tenmeer omdat de nieuwskoppen waren dat Perez in Canada zou rijden, en hij nota bene de vrije trainingen heeft gereden.... Dit is niet te vergelijken met de HRT shuffle van vorig jaar.
Je houdt met het besluit om De la Rosa op te nemen als apart onderdeel wel één lijn aan. Perez heeft niet gereden en kon derhalve nooit punten in het spel krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef hexje het volgende:
Ik vind het ook slap dat er bij vragen of opmerkingen steeds de opmerking Zo deden we het ook in het verleden wordt gebruikt. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |