Beter dan op jongens, autist.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef moomoo het volgende:
[..]
Iedereen zit te fappen op 15-jarige meisjes.
oepsquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zie PI. Slechts een troll, maar wat jij nu zegt klinkt als een bekentenis.
Bij 15 jarigen werken ze wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet mijn game updaten, dat soort lines beginnen steeds minder goed te werken.
lines werken sowieso niet goedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet mijn game updaten, dat soort lines beginnen steeds minder goed te werken.
waarom zo bitterquote:
En van alle topics kies je deze uit om dat te vragen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
Is de natuurkundige term voor ijs ook h2o? Of heeft een ijs een andere benaming?
Hier zitten geen intelligente mensen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
Is de natuurkundige term voor ijs ook h2o? Of heeft een ijs een andere benaming?
Scheikundig H2O (s)quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
gewoon h2oquote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
liquid, e-boksquote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
wajowww en waar staat de l dan voor weet je dat oooooooooook
S L, stijve lul, hehequote:Op zondag 13 maart 2011 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
wajowww en waar staat de l dan voor weet je dat oooooooooook
dibs!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Strandrove het volgende:
die sma met haar scheikunde struggles is wel spang
Jup, ik ga in 2011 ook voor exotische schoonheden, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Strandrove het volgende:
die sma met haar scheikunde struggles is wel spang
Inhoud.quote:
hoe heet die vriendin van je? eerste foto rechtsquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Phantomesse het volgende:
Wauw ik heb werkelijk iets geleerd op KLB, dank.
lol je bent homo wat nu dibsquote:
Gea.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
hoe heet die vriendin van je? eerste foto rechts
[..]
lol je bent homo wat nu dibs
toch moet ik meer van haar vriendin zienquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jup, ik ga in 2011 ook voor exotische schoonheden, dus dat komt goed uit.
lol freakquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
geef haar maar een kusje op haar voorhoofd van me
dat komt omdat we in nederland zitten en niet in nieuw-zeeland denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef moomoo het volgende:
Maori-meisjes zie je niet veel in Nederland.
die is al van haar en van mijquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
hoe heet die vriendin van je? eerste foto rechts
[..]
lol je bent homo wat nu dibs
godv-quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nou nee, die vriendin is toch echt mijn schatje en niet die van jullie. Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
Denken dat wij zó makkelijk zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
are you fully gay?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nou nee, die vriendin is toch echt mijn schatje en niet die van jullie. Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
ik ook met mn matties, dusss?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Alsof zij niet eerder kiest voor die neger naast haarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tauranga, NZ.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef moomoo het volgende:
[..]
godv-
hey, ben je geboren in NZ of NL? (Of ergens anders?)
Nein, half straight half gay.quote:
Haha, Seb? Neequote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof zij niet eerder kiest voor die neger naast haar.
PM maar. 19 jaar houdt mij niet tegen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
Maar ik heb zijn nummer wel voor je hoorHij is alleen pas 19.
dat is precies goed voor haarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jequote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM maar. 19 jaar houdt mij niet tegen.
Allure gaat voor 16+.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
denk dat hij gekker is dan jij, lolquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jeOwee als je zijn hartje breekt, ik maak je kaphhhhoooooodddtttt. Hij is mijn neger
Ik wil jouw nummer welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jeOwee als je zijn hartje breekt, ik maak je kaphhhhoooooodddtttt. Hij is mijn neger
waarom zij wel en ik nietquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bohhhquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Huh?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Strandrove het volgende:
dat plaatje in de op trekt allemaal die lesbo's aan denk ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jouw nummer wel. En dan die neger voor gewoon erbij.
Whahahahahahahhahahahaha.quote:
Hahahaha pas op hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jouw nummer wel. En dan die neger voor gewoon erbij.
Bohhh wat is dat nouquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
OMG, Dqod, ik wilde je gisteren iets vragen, maar nu ben ik het volledig kwijt.
Ik word gek.
Zo zoquote:
Misschien moet je me martelenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh wat is dat nouO_o
Nu weet je t nog niet? JE MAAKT ME NIEUWSGIERIG NU EN JE WEET HET ZEKER HELEMAAL NIET MEER
Ben wel benieuwd naar jequote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Whahahahahahahhahahahaha.
[..]
Hahahaha pas op hoor![]()
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezigquote:
Momentje, ik zoek even mijn zweepje en hand/voetboeien en latex pakjequote:
Ben jij ook ineens van 2 walletjes aan het eten?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je![]()
.
[..]
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezig.
Huppelmuts?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Phantomesse dr 06 is beschikbaar voor vrouwelijke Fok users die niet Huppel of vergelijkbaar met Huppel zijn.
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
godverdomme wat is dit. Discriminatie op basis van geslacht. Niet van deze tijdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Phantomesse dr 06 is beschikbaar voor vrouwelijke Fok users die niet Huppel of vergelijkbaar met Huppel zijn.
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
Ik loop er gewoon niet zo mee te koopquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij ook ineens van 2 walletjes aan het eten?
WAT IS OP HIERRRR
Als in Huppelmuts? Nou, daar lijk ik in ieder geval niet opquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
Ik keekquote:
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezig.
Hm interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik loop er gewoon niet zo mee te koop.
[..]
Als in Huppelmuts? Nou, daar lijk ik in ieder geval niet op.
Ik ben nog maagd hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik keek.
[..]
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.
hard geworden, en de volgende keer mag jij eens wat initiatief nemen, ik heb het idee dat onze liefde van 1 kant komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik keek.
[..]
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.
Ik mag je niks sturen van Chaiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
hard geworden, en de volgende keer mag jij eens wat initiatief nemen, ik heb het idee dat onze liefde van 1 kant komt.
Die slaapt volgend weekend in de kelder, hebben wij het rijk voor ons twee.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag je niks sturen van Chai.
Iets met ''Ik snij je ballen eraf''.
Oh, het viel te proberenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ''Ja, anaal'', maar daar geloof ik ook niet in.
hahaha.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Allure, breek je alweer mijn hart. Je hoeft me nooit meer te whatsappenen ja ik zit op mn gsm en ja dit duurde uren om te typen
snel tevredenquote:
Wat ben je aan het doen dan? Onderweg naar 1 van je sletten? Ik wilde dit gewoon als verrassing voor je regelen, maar je zoekt het maar uit nuquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Allure, breek je alweer mijn hart. Je hoeft me nooit meer te whatsappenen ja ik zit op mn gsm en ja dit duurde uren om te typen
Van?...quote:
quote:
Ik heb Mozy vandaag anders nog aangemoedigd om jou iets te sturen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag je niks sturen van Chai.
Iets met ''Ik snij je ballen eraf''.
Haha, jullie praten over FOK!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Mozy vandaag anders nog aangemoedigd om jou iets te sturen hoor.
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intensquote:
Ik ben slechts een schim van mijn verledenquote:
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
Hard gewordenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Thank god dat ik je een extra telefoon heb gegeven voor de intieme gesprekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze had mijn telefoon gestolen en keek wat ik jou had gestuurd.
geil gewordenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leeftijd even wegdenkend:quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet over dat soort dingen in het openbaar praten schatje.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Thank god dat ik je een extra telefoon heb gegeven voor de intieme gesprekken.
Vertel eens hoe dat precies ging.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
Weet iemand wanneer vorig jaar het concert van Rihanna was? Want het is al zo lang geleden dat ik + vrouw +
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
Nee hoor, je hebt ook een lesbochat in chatcafequote:
Duurt te langquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Phantomesse het volgende:
Wajoooooooooooooooooooooooooo! 17 april! Dat is al bijna een jaar geledenWie meet op 17 april?
In dit topic hebben we soms meerdere lijnen, omdat hier niet alleen autisten zitten die zich vastbijten in 1 onderwerp.quote:
lol link naar topics waar ze dat filmpje bashenquote:
Mhehe, oke.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
In dit topic hebben we soms meerdere lijnen, omdat hier niet alleen autisten zitten die zich vastbijten in 1 onderwerp.
Waarom ik dus niet naar FOK! meets gaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol link naar topics waar ze dat filmpje bashen
ik moest hardop lachen manquote:
Geslotenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol link naar topics waar ze dat filmpje bashen
Ik zeg toch dat dat nep is. Yvonne is oud, maar niet ZO oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
Maar zitten er dan serieus opa's op FOK! ?En er zit ook een soort oma in dat filmpje.
Helden zie je ook niet veel, toch ben ik er een.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef moomoo het volgende:
waarom alles verpesten dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat dat nep is. Yvonne is oud, maar niet ZO oud.
Niks mis met een goeie ass iddquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Helden zie je ook niet veel, toch ben ik er een.
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
die chap die tegen de muur ongemakkelijk zit te lachen
Hij wil stiekem ontsnappen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
die chap die tegen de muur ongemakkelijk zit te lachen
Late reactie, maar inderdaad. Best jammer vind ik dat eigenlijk, kom ze nooit tegen. Nu kan ik me niet samengroeperen en reljeugd uithangenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef moomoo het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij de Twin Towers liep ik 2 maanden van te voren langs het WTC in Amsterdam, met het gevoel dat het gebouw iedere moment kon instorten.
Nou kijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Phantomesse het volgende:
Maar het was echt echt echt echt écht een Fok!meet? Ja? Serieus? Waarom? Doen? Ze? Zo?
whateverquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoor
haha ik moest kankerhard lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoor
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Chriz weet je nog die gast die de 9/11 aanslagen had voorspeld enzo. Het lag iets anders.
[..]

Whut?quote:
#7quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En dit is gewoon serieus hoe de gemiddelde FOK!ker eruit ziet.
Ik blijf maar veilig in de SC.
Nee, gewoon nee.quote:
Hier zijn de bois tenminste ekte bois, en de girls ekte chimi's.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En dit is gewoon serieus hoe de gemiddelde FOK!ker eruit ziet.
Ik blijf maar veilig in de SC.
loool WAT IS DAT?quote:
Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Alleen maar kk limburgers in deze trein ZE MAKEN ME WOEDEND kk accent
stroop je mouwen op en spuug op de grond, zal ze lerenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Altijd grappig als Maastrichters Maastrichts gaan praten in de veronderstelling dat niemand ze kan verstaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
maastrichtenaren, broquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd grappig als Maastrichters Maastrichts gaan praten in de veronderstelling dat niemand ze kan verstaan.
Charlie Sheen is een god.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens met hem.
Het programma is kanker, hij is kanker, winning is kanker.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hier zijn de bois tenminste ekte bois, en de girls ekte chimi's.
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Check die omslag, duidelijk bi-polar.quote:
Wat is daar nou vreemd aan? het is toch heel normaal dat iemand ziet wat nog niet is gebeurd?! :S:S:S:S:Squote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef OEM het volgende:
Met 7 miljard mensen op de wereld die elke nacht dromen is er vast wel iemand die iets droomt wat op korte termijn ook gebeurt. Niks vreemd aan.
watquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Check die omslag, duidelijk bi-polar.
watquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Liever gekut.
(Oke, misschien door dit soort opmerkingen)
laat die jongen met rust, hij heeft het zwaar genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Check die omslag, duidelijk bi-polar.
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_uquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef secondewijzer het volgende:
Wtf is bi-polarKenser man, ik doe mbo.. geen uni.
aanstellerijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_u
Zei ik ook tegen je zusjequote:
Dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hah, ben er toch geweest maar alleen doorheen gereden omdat geen parkeerplek.quote:
Wat vond ze er van?quote:
pics van je zusje?quote:
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_u
Nicequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoor
quote:De persoon kan het ene moment heel erg uitgelaten zijn (manie), het andere moment heel erg neerslachting (depressie).
Praktijkervaring schatquote:De bipolaire stoornis wordt ook wel manisch-depressieve stoornis genoemd.
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef secondewijzer het volgende:
Godver, kijk ik naar de symptomen, begin nu echt te twijfelen of ik t heb ook
Het Trimbos zegt van wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoor
Heeft iedereen dat niet?quote:De persoon kan het ene moment heel erg uitgelaten zijn (manie), het andere moment heel erg neerslachting (depressie).
quote:
quote:
Vast wel in een bepaalde mate..quote:
Nee.quote:
Ik moest het ook opzoeken hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een manische depressie?Wat is bipolalabla?
Mensen die dat soort dingen weten.
hahaha allure heeft geen algemene ontwikkelingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een manische depressie?Wat is bipolalabla?
Mensen die dat soort dingen weten.
quote:
quote:
quote:
Ik denk dat iedereen ooit wel es ietwat manisch is en sowieso wel es depri.. Alleen heb je dan idd nog geen bipolaire stoornis iddquote:
quote:
Uiteraard heb ik datquote:
Nah ik houd het hier inderdaad maar bij.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ooit wel es ietwat manisch is en sowieso wel es depri.. Alleen heb je dan idd nog geen bipolaire stoornis idd
Manische depressie en bipolala komen simpelweg niet voor in mijn woordenboek. Niks mis meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahaha allure heeft geen algemene ontwikkeling
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nah ik houd het hier inderdaad maar bij.
Zeaumaarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ik dacht een keer dat ik AIDS had, bleek het een griepje te zijn.
Ik had het een keer andersom.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ik dacht een keer dat ik AIDS had, bleek het een griepje te zijn.
Mooi, ik ben namelijk als de dood voor clownsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
Onderwerp is allang geskipt maar om even duidelijk te stellen:
[ afbeelding ]
Ik geloof het pas met een beetje inkijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die mensen zijn eng hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, ik ben namelijk als de dood voor clowns
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geloof het pas met een beetje inkijk.
Mensen?quote:
Mensen die bang zijn voor clowns? Ja die zijn behoorlijk eng.quote:
Ik kijk dit seizoen weer. Alleen kut dat het zo over de hele week is uitgesmeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dames in de dop
Ben je het met me eens?
Zet mij maar ff in een slecht daglicht jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor clowns? Ja die zijn behoorlijk eng.
Wil je er eentje maken met een kusje en mijn naam op een briefjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.
Ik vind dit seizoen niet zo leuk. Het enige leuke was de dildo met de zuignap.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk dit seizoen weer. Alleen kut dat het zo over de hele week is uitgesmeerd.Vorig seizoen was beter.
Michellaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dames in de dop
Ben je het met me eens?
Ghehe, nou vooruitquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je er eentje maken met een kusje en mijn naam op een briefje?
moet toch iets doenquote:
top.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, liefquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, nou vooruit
Wel even degelijk papier zoekenEn eerst even voedsel
Hongerrrrr
Compleet Limburg stroomt leeg naar een normale provinciequote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Kankertreinreis met kankertassen en alleen maar flikkers, Limburgers haha tautologie en lelijke chicks.
Ik voel me nog niet volledig bevredigt, misschien kunnen we binnenkort eens afsprekenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.
Weet je wie ook een heldin was? Demet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Michella![]()
![]()
Sandy!!!
Hm.. ik denk dat ik de oude afleveringen toch leuker vind..
1. ja omdat die briefjes kk sad zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, lief. Heeft nog nooit iemand voor me gedaan
.
[..]
Compleet Limburg stroomt leeg naar een normale provincie.
Nee, walgelijke manquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet volledig bevredigt, misschien kunnen we binnenkort eens afspreken?
Slapen is wel een goede keuze, dan.quote:
Je bent zo schattig als je boos bentquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. ja omdat die briefjes kk sad zijn
2. nou ik hoef dat kutvolk hier niet
OWJAA!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wie ook een heldin was? Demet.Nog nooit een wijf gezien met zo'n tokkie-uiterlijk en dan zeggen: ik heb stijl en klasse.
De andere meiden in dit huis zijn wat ordinair.
!!!!!!
idgafquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je boos bent.
Ja wtf, man.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAA!
Demet![]()
Ik dacht dat het een man was, maar ze bleek een kind of kinderen te hebben.
Die van Mecano uiteraardquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Snel m'n portie Hijo de la Luna tot me nemen.
Ik heb een beetje het idee dat die yosie niet helemaal fris tussen de oren is.quote:
Voor mij wel zoiets, ben ik nu een player?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, lief. Heeft nog nooit iemand voor me gedaan
.
Ab-so-luut!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
Voor mij wel zoiets, ben ik nu een player?
Ja, dat gejank daar ook altijd. Vind het nog best knap dat ze een vriend heeft kunnen krijgen met zo'n hoofd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat die yosie niet helemaal fris tussen de oren is.
quote:
En dat gebit dan. Tjezus beugels zijn toch al heel lang voor iedereen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat gejank daar ook altijd. Vind het nog best knap dat ze een vriend heeft kunnen krijgen met zo'n hoofd.
Ik heb liever jouw warme lichaam tegen me aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 zyzzzen voor deze insult
Jij hebt die vriend gezien?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat gejank daar ook altijd. Vind het nog best knap dat ze een vriend heeft kunnen krijgen met zo'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |