godv-quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nou nee, die vriendin is toch echt mijn schatje en niet die van jullie. Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
Denken dat wij zó makkelijk zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
are you fully gay?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nou nee, die vriendin is toch echt mijn schatje en niet die van jullie. Ik slaap vrijwel elk weekend met haar samen in 1 bed
ik ook met mn matties, dusss?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Alsof zij niet eerder kiest voor die neger naast haarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tauranga, NZ.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef moomoo het volgende:
[..]
godv-
hey, ben je geboren in NZ of NL? (Of ergens anders?)
Nein, half straight half gay.quote:
Haha, Seb? Neequote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof zij niet eerder kiest voor die neger naast haar.
PM maar. 19 jaar houdt mij niet tegen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
Maar ik heb zijn nummer wel voor je hoorHij is alleen pas 19.
dat is precies goed voor haarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jequote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM maar. 19 jaar houdt mij niet tegen.
Allure gaat voor 16+.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, Seb? Nee![]()
denk dat hij gekker is dan jij, lolquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jeOwee als je zijn hartje breekt, ik maak je kaphhhhoooooodddtttt. Hij is mijn neger
Ik wil jouw nummer welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, you serious? Want ik ga het hem serieus vragen voor jeOwee als je zijn hartje breekt, ik maak je kaphhhhoooooodddtttt. Hij is mijn neger
waarom zij wel en ik nietquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bohhhquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
Huh?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Strandrove het volgende:
dat plaatje in de op trekt allemaal die lesbo's aan denk ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jouw nummer wel. En dan die neger voor gewoon erbij.
Whahahahahahahhahahahaha.quote:
Hahahaha pas op hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jouw nummer wel. En dan die neger voor gewoon erbij.
Bohhh wat is dat nouquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
OMG, Dqod, ik wilde je gisteren iets vragen, maar nu ben ik het volledig kwijt.
Ik word gek.
Zo zoquote:
Misschien moet je me martelenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh wat is dat nouO_o
Nu weet je t nog niet? JE MAAKT ME NIEUWSGIERIG NU EN JE WEET HET ZEKER HELEMAAL NIET MEER
Ben wel benieuwd naar jequote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Whahahahahahahhahahahaha.
[..]
Hahahaha pas op hoor![]()
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezigquote:
Momentje, ik zoek even mijn zweepje en hand/voetboeien en latex pakjequote:
Ben jij ook ineens van 2 walletjes aan het eten?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je![]()
.
[..]
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezig.
Huppelmuts?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Phantomesse dr 06 is beschikbaar voor vrouwelijke Fok users die niet Huppel of vergelijkbaar met Huppel zijn.
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
godverdomme wat is dit. Discriminatie op basis van geslacht. Niet van deze tijdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Phantomesse dr 06 is beschikbaar voor vrouwelijke Fok users die niet Huppel of vergelijkbaar met Huppel zijn.
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
Ik loop er gewoon niet zo mee te koopquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij ook ineens van 2 walletjes aan het eten?
WAT IS OP HIERRRR
Als in Huppelmuts? Nou, daar lijk ik in ieder geval niet opquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
PM.
Mannen; nein.
Dagdagjens.
Ik keekquote:
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met je kat spelen, ik ben met haar bezig.
Hm interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik loop er gewoon niet zo mee te koop.
[..]
Als in Huppelmuts? Nou, daar lijk ik in ieder geval niet op.
Ik ben nog maagd hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik keek.
[..]
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.
hard geworden, en de volgende keer mag jij eens wat initiatief nemen, ik heb het idee dat onze liefde van 1 kant komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik keek.
[..]
Waarom geen triootje? Dqod kent wel wat trucjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |