Ik mag je niks sturen van Chaiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
hard geworden, en de volgende keer mag jij eens wat initiatief nemen, ik heb het idee dat onze liefde van 1 kant komt.
Die slaapt volgend weekend in de kelder, hebben wij het rijk voor ons twee.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag je niks sturen van Chai.
Iets met ''Ik snij je ballen eraf''.
Oh, het viel te proberenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ''Ja, anaal'', maar daar geloof ik ook niet in.
hahaha.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Allure, breek je alweer mijn hart. Je hoeft me nooit meer te whatsappenen ja ik zit op mn gsm en ja dit duurde uren om te typen
snel tevredenquote:
Wat ben je aan het doen dan? Onderweg naar 1 van je sletten? Ik wilde dit gewoon als verrassing voor je regelen, maar je zoekt het maar uit nuquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Allure, breek je alweer mijn hart. Je hoeft me nooit meer te whatsappenen ja ik zit op mn gsm en ja dit duurde uren om te typen
Van?...quote:
quote:
Ik heb Mozy vandaag anders nog aangemoedigd om jou iets te sturen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag je niks sturen van Chai.
Iets met ''Ik snij je ballen eraf''.
Haha, jullie praten over FOK!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Mozy vandaag anders nog aangemoedigd om jou iets te sturen hoor.
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intensquote:
Ik ben slechts een schim van mijn verledenquote:
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
Hard gewordenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Thank god dat ik je een extra telefoon heb gegeven voor de intieme gesprekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze had mijn telefoon gestolen en keek wat ik jou had gestuurd.
geil gewordenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leeftijd even wegdenkend:quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |