Mhehe, oke.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
In dit topic hebben we soms meerdere lijnen, omdat hier niet alleen autisten zitten die zich vastbijten in 1 onderwerp.
Waarom ik dus niet naar FOK! meets gaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol link naar topics waar ze dat filmpje bashen
ik moest hardop lachen manquote:
Geslotenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol link naar topics waar ze dat filmpje bashen
Ik zeg toch dat dat nep is. Yvonne is oud, maar niet ZO oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
Maar zitten er dan serieus opa's op FOK! ?En er zit ook een soort oma in dat filmpje.
Helden zie je ook niet veel, toch ben ik er een.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef moomoo het volgende:
Maori-meisjes zie je niet veel in Nederland.
waarom alles verpesten dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat dat nep is. Yvonne is oud, maar niet ZO oud.
Niks mis met een goeie ass iddquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Helden zie je ook niet veel, toch ben ik er een.
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
die chap die tegen de muur ongemakkelijk zit te lachen
Hij wil stiekem ontsnappen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
die chap die tegen de muur ongemakkelijk zit te lachen
Late reactie, maar inderdaad. Best jammer vind ik dat eigenlijk, kom ze nooit tegen. Nu kan ik me niet samengroeperen en reljeugd uithangenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef moomoo het volgende:
Maori-meisjes zie je niet veel in Nederland.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij de Twin Towers liep ik 2 maanden van te voren langs het WTC in Amsterdam, met het gevoel dat het gebouw iedere moment kon instorten.
Nou kijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Phantomesse het volgende:
Maar het was echt echt echt echt écht een Fok!meet? Ja? Serieus? Waarom? Doen? Ze? Zo?
whateverquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoor
haha ik moest kankerhard lachenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zo stond jij er ook bij tijdens KLB SC meet hoor
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Chriz weet je nog die gast die de 9/11 aanslagen had voorspeld enzo. Het lag iets anders.
[..]

Whut?quote:
#7quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En dit is gewoon serieus hoe de gemiddelde FOK!ker eruit ziet.
Ik blijf maar veilig in de SC.
Nee, gewoon nee.quote:
Hier zijn de bois tenminste ekte bois, en de girls ekte chimi's.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En dit is gewoon serieus hoe de gemiddelde FOK!ker eruit ziet.
Ik blijf maar veilig in de SC.
loool WAT IS DAT?quote:
Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Alleen maar kk limburgers in deze trein ZE MAKEN ME WOEDEND kk accent
stroop je mouwen op en spuug op de grond, zal ze lerenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Altijd grappig als Maastrichters Maastrichts gaan praten in de veronderstelling dat niemand ze kan verstaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
maastrichtenaren, broquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd grappig als Maastrichters Maastrichts gaan praten in de veronderstelling dat niemand ze kan verstaan.
Charlie Sheen is een god.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens met hem.
Het programma is kanker, hij is kanker, winning is kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |