quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hier zijn de bois tenminste ekte bois, en de girls ekte chimi's.
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens met hem.
Het programma is kanker, hij is kanker, winning is kanker.
Check die omslag, duidelijk bi-polar.quote:
Wat is daar nou vreemd aan? het is toch heel normaal dat iemand ziet wat nog niet is gebeurd?! :S:S:S:S:Squote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef OEM het volgende:
Met 7 miljard mensen op de wereld die elke nacht dromen is er vast wel iemand die iets droomt wat op korte termijn ook gebeurt. Niks vreemd aan.
watquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Check die omslag, duidelijk bi-polar.
watquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Liever gekut.
(Oke, misschien door dit soort opmerkingen)
laat die jongen met rust, hij heeft het zwaar genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Check die omslag, duidelijk bi-polar.
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_uquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef secondewijzer het volgende:
Wtf is bi-polarKenser man, ik doe mbo.. geen uni.
aanstellerijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_u
Zei ik ook tegen je zusjequote:
Dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens met hem.
Het programma is kanker, hij is kanker, winning is kanker.
Hah, ben er toch geweest maar alleen doorheen gereden omdat geen parkeerplek.quote:
Wat vond ze er van?quote:
pics van je zusje?quote:
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis = manisch depressief u_u
Nicequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoor
quote:De persoon kan het ene moment heel erg uitgelaten zijn (manie), het andere moment heel erg neerslachting (depressie).
Praktijkervaring schatquote:De bipolaire stoornis wordt ook wel manisch-depressieve stoornis genoemd.
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef secondewijzer het volgende:
Godver, kijk ik naar de symptomen, begin nu echt te twijfelen of ik t heb ook
Het Trimbos zegt van wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een Bipolaire stoornis staat niet gelijk aan manische depressie hoor
Heeft iedereen dat niet?quote:De persoon kan het ene moment heel erg uitgelaten zijn (manie), het andere moment heel erg neerslachting (depressie).
quote:
quote:
Vast wel in een bepaalde mate..quote:
Nee.quote:
Ik moest het ook opzoeken hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een manische depressie?Wat is bipolalabla?
Mensen die dat soort dingen weten.
hahaha allure heeft geen algemene ontwikkelingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een manische depressie?Wat is bipolalabla?
Mensen die dat soort dingen weten.
quote:
quote:
quote:
Ik denk dat iedereen ooit wel es ietwat manisch is en sowieso wel es depri.. Alleen heb je dan idd nog geen bipolaire stoornis iddquote:
quote:
Uiteraard heb ik datquote:
Nah ik houd het hier inderdaad maar bij.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ooit wel es ietwat manisch is en sowieso wel es depri.. Alleen heb je dan idd nog geen bipolaire stoornis idd
Manische depressie en bipolala komen simpelweg niet voor in mijn woordenboek. Niks mis meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahaha allure heeft geen algemene ontwikkeling
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nah ik houd het hier inderdaad maar bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |