Zeaumaarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ik dacht een keer dat ik AIDS had, bleek het een griepje te zijn.
Ik had het een keer andersom.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ik dacht een keer dat ik AIDS had, bleek het een griepje te zijn.
Mooi, ik ben namelijk als de dood voor clownsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
Onderwerp is allang geskipt maar om even duidelijk te stellen:
[ afbeelding ]
Ik geloof het pas met een beetje inkijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die mensen zijn eng hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, ik ben namelijk als de dood voor clowns
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geloof het pas met een beetje inkijk.
Mensen?quote:
Mensen die bang zijn voor clowns? Ja die zijn behoorlijk eng.quote:
Ik kijk dit seizoen weer. Alleen kut dat het zo over de hele week is uitgesmeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dames in de dop
Ben je het met me eens?
Zet mij maar ff in een slecht daglicht jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor clowns? Ja die zijn behoorlijk eng.
Wil je er eentje maken met een kusje en mijn naam op een briefjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.
Ik vind dit seizoen niet zo leuk. Het enige leuke was de dildo met de zuignap.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk dit seizoen weer. Alleen kut dat het zo over de hele week is uitgesmeerd.Vorig seizoen was beter.
Michellaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dames in de dop
Ben je het met me eens?
Ghehe, nou vooruitquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je er eentje maken met een kusje en mijn naam op een briefje?
moet toch iets doenquote:
top.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, liefquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, nou vooruit
Wel even degelijk papier zoekenEn eerst even voedsel
Hongerrrrr
Compleet Limburg stroomt leeg naar een normale provinciequote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Kankertreinreis met kankertassen en alleen maar flikkers, Limburgers haha tautologie en lelijke chicks.
Ik voel me nog niet volledig bevredigt, misschien kunnen we binnenkort eens afsprekenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voor inkijk verwijs ik je naar mijn fobo.
Weet je wie ook een heldin was? Demet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Michella![]()
![]()
Sandy!!!
Hm.. ik denk dat ik de oude afleveringen toch leuker vind..
1. ja omdat die briefjes kk sad zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, lief. Heeft nog nooit iemand voor me gedaan
.
[..]
Compleet Limburg stroomt leeg naar een normale provincie.
Nee, walgelijke manquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet volledig bevredigt, misschien kunnen we binnenkort eens afspreken?
Slapen is wel een goede keuze, dan.quote:
Je bent zo schattig als je boos bentquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. ja omdat die briefjes kk sad zijn
2. nou ik hoef dat kutvolk hier niet
OWJAA!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wie ook een heldin was? Demet.Nog nooit een wijf gezien met zo'n tokkie-uiterlijk en dan zeggen: ik heb stijl en klasse.
De andere meiden in dit huis zijn wat ordinair.
!!!!!!
idgafquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je boos bent.
Ja wtf, man.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAA!
Demet![]()
Ik dacht dat het een man was, maar ze bleek een kind of kinderen te hebben.
Die van Mecano uiteraardquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Snel m'n portie Hijo de la Luna tot me nemen.
Ik heb een beetje het idee dat die yosie niet helemaal fris tussen de oren is.quote:
Voor mij wel zoiets, ben ik nu een player?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, lief. Heeft nog nooit iemand voor me gedaan
.
Ab-so-luut!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
Voor mij wel zoiets, ben ik nu een player?
Ja, dat gejank daar ook altijd. Vind het nog best knap dat ze een vriend heeft kunnen krijgen met zo'n hoofd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat die yosie niet helemaal fris tussen de oren is.
quote:
En dat gebit dan. Tjezus beugels zijn toch al heel lang voor iedereen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat gejank daar ook altijd. Vind het nog best knap dat ze een vriend heeft kunnen krijgen met zo'n hoofd.
Ik heb liever jouw warme lichaam tegen me aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 zyzzzen voor deze insult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |