abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94079417
Hahaha jochie... Buiten het feit dat ik een volwassen vrouw ben (wat je al in had kunnen schatten aangezien je dit topic al even volgt) en zoals je waarschijnlijk al eerder hebt kunnen lezen in mijn posts (of je zit echt in je eigen wereldje) dat ik kinderen heb... Hoe kun jij weten hoe oud ik ben? Bron? Dat haal je waarschijnlijk uit mijn post over op school zitten... Sommige mensen gaan nadat ze diploma's hebben gehaald nog door met leren, dat wil niets zeggen over hoe oud ik ben. Je bent nogal kortzichtig, daar kun je niets aan doen maar val mij er niet mee lastig.
Ik ga verder niet over mijn levenservaring praten aangezien jij daar geen (***) mee te maken hebt. Ik weet wel dat ik meer mensenkennis heb dan jij, want jij hebt mij helemaal verkeerd ingeschat _O- _O- .
We zijn offtopic aan het raken dus: praat verder over het onderwerp of rot op :W

[ Bericht 1% gewijzigd door hamsterke op 14-03-2011 02:02:53 ]
Echte vrienden zie je niet... die staan achter je!
  maandag 14 maart 2011 @ 01:31:09 #252
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94079539
Ik vind katten niks, en eigenlijk interesseert me het zo weinig dat ik er eigenlijk geen mening over heb, maar wat zou ik graag dit katje zijn! ^O^
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_94079565
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef KevinMalone het volgende:
Ik vind katten niks, en eigenlijk interesseert me het zo weinig dat ik er eigenlijk geen mening over heb, maar wat zou ik graag dit katje zijn! ^O^
[ afbeelding ]
Geile beer:P
  maandag 14 maart 2011 @ 01:34:39 #254
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94079600
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:32 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Geile beer:P
Ach ja, ben nog een tiener. ^O^
Kevin's Oma is bazin!
pi_94079605
dan zul je dit katje ook wel willen zijn

pi_94079618
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Ach ja, ben nog een tiener. ^O^
Dan mag het ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 01:36:22 #257
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94079638
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef hamsterke het volgende:
dan zul je dit katje ook wel willen zijn

[ afbeelding ]
Misschien wel. :D
Kevin's Oma is bazin!
pi_94079675
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:36 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Misschien wel. :D
Hij ligt wel lekker te slapen :)
pi_94079683
pi_94079762
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:39 schreef SoraAoi het volgende:
[ afbeelding ]
Het kijkt zo onschuldig nu hij nog zo jong is he?
pi_94079979
Wie is het met me eens dat katteneigenaren er zelf voor moeten zorgen dat de kat geen buurtoverlast veroorzaakt (D.M van een kattenren of afrastering)?

Wie is het met me eens dat de eigenaar van de kat de eventueel geleden schade moet vergoeden indien het slachtoffer bewijs (D.M. van foto's) heeft dat het de kat van de eigenaar betreft?

Wie is het met me eens dat mijn oplossing van de kat naar een asiel in groningen brengen een goede en diervriendelijke oplossing is (T.B.V het welzijn van kat)?
pi_94080052
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:04 schreef hamsterke het volgende:
Wie is het met me eens dat katteneigenaren er zelf voor moeten zorgen dat de kat geen buurtoverlast veroorzaakt (D.M van een kattenren of afrastering)?

Wie is het met me eens dat de eigenaar van de kat de eventueel geleden schade moet vergoeden indien het slachtoffer bewijs (D.M. van foto's) heeft dat het de kat van de eigenaar betreft?

Wie is het met me eens dat mijn oplossing van de kat naar een asiel in groningen brengen een goede en diervriendelijke oplossing is (T.B.V het welzijn van kat)?
Ik ben het hier gewoon mee eens. Kwestie van fatsoen. Verder breng ik het dier 400km verder, of dat nou een bos is, een dorp of een asiel boeit me niet. Overigens hoef je de eigenaar hiervan niet op de hoogte te stellen. Hoogstwaarschijnlijk boeit het hem toch niet in dit soort situaties dus :)
pi_94080116
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:10 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik ben het hier gewoon mee eens. Kwestie van fatsoen. Verder breng ik het dier 400km verder, of dat nou een bos is, een dorp of een asiel boeit me niet. Overigens hoef je de eigenaar hiervan niet op de hoogte te stellen. Hoogstwaarschijnlijk boeit het hem toch niet in dit soort situaties dus :)
Nee inderdaad, ik ga dan natuurlijk niet zeggen van hij is naar een asiel toe... Ik heb nu al zo vaak meegemaakt dat mijn dieren dood lagen en dat hij mij gewoon niet serieus nam. Ik wil hem ook wel eens laten schrikken. En als hij echt om zijn beestje geeft dan belt hij zelf het asiel en krijgt hij hem alsnog terug, maar ik verwacht dat hij dat niet zal doen. Ik weet in ieder geval zeker dat hij het mij niet komt vragen waar de kat gebleven is.
pi_94080199
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:16 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik ga dan natuurlijk niet zeggen van hij is naar een asiel toe... Ik heb nu al zo vaak meegemaakt dat mijn dieren dood lagen en dat hij mij gewoon niet serieus nam. Ik wil hem ook wel eens laten schrikken. En als hij echt om zijn beestje geeft dan belt hij zelf het asiel en krijgt hij hem alsnog terug, maar ik verwacht dat hij dat niet zal doen. Ik weet in ieder geval zeker dat hij het mij niet komt vragen waar de kat gebleven is.
Nope maar dat laatste is niet belangrijk. Wat belangrijk is is het feit dat je dieren (die niemand iets kwaad doen) veilig zijn en dat je tuin niet zo snel meer schade zal opdoen (waarvoor je natuurlijk zelf moest betalen etc etc). Dat kan gewoon op deze manier en is het beste voor de buurt, je eigendommen en bezittingen en ook voor de kat :)
pi_94082590
quote:

Topic nummer twee? Heb wat gemist zie ik.

De eigenaar van de kat is rechtelijk aansprakelijk voor de onrechtmatige daad van de kat. Om je krassen op de auto of je koi karper te verhalen op de eigenaar van de kat, is moeilijk aantoonbaar bij de rechter. Mocht de rechter je geen gelijk geven, mag je de griffiekosten en de kosten van je evt. eigen advocaat betalen.

Neem je wel geld mee als je de kat naar het asiel in Groningen brengt?

quote:
Tarieven voor afstand

Als u om één of andere reden afstand moet doen van uw hond of kat, dan vraagt het asiel daarvoor een tegemoetkoming in de kosten. Neem wel eerst telefonisch contact op met het asiel omdat er vaak sprake is van een wachtlijst en wij het dier waar u afstand van wilt doen, niet direct op kunnen nemen.

Voor afstand van een kat vragen wij ¤ 65,- en voor een hond (ongeacht de grootte) betaalt u ¤ 85,-. U dient zich te legitimeren en, indien mogelijk, aan te tonen dat u de eigenaar van het dier bent.

Zoals hierboven genoemd is er vaak sprake van een wachtlijst voor het doen van afstand. Mogelijk zijn er andere oplossingen mogelijk zoals bemiddeling door ons, met name als het gaat om honden.
Bron: http://www.groningen.dierenbescherming.nl/dierenasielen

De kat vangen en 50 kilometer in het bos uitlaten. Ben je van de kat af, scheelt je geld en je hebt nog een leuke boswandeling.
pi_94085860
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:06 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

De eigenaar van de kat is rechtelijk aansprakelijk voor de onrechtmatige daad van de kat. Om je krassen op de auto of je koi karper te verhalen op de eigenaar van de kat, is moeilijk aantoonbaar bij de rechter. Mocht de rechter je geen gelijk geven, mag je de griffiekosten en de kosten van je evt. eigen advocaat betalen.

[..]

De kat vangen en 50 kilometer in het bos uitlaten. Ben je van de kat af, scheelt je geld en je hebt nog een leuke boswandeling.
Ik neem zeker wel wat geld mee, het boeit me niets dat ik nu even moet betalen... Ik heb namelijk de afgelopen tijd nogal wat schade geleden en dan weet ik zeker dat die kat geen schade meer aanricht.

De kat is waarschijnlijk gewend om eten te krijgen, dat krijgt hij ook in het asiel en waarschijnlijk krijgt hij ook nog een nieuw baasje.

Als je de kat op heterdaad betrapt in de schuur en je hebt hem "gevangen" dan zou ik eigenlijk toch bewijs genoeg hebben? Niet iedere kat maakt mijn schuurdeur open uit zichzelf. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat ik dit verzonnen zou hebben...
  maandag 14 maart 2011 @ 11:13:16 #267
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94085917
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Ik ben helemaal uitgepraat... Ik weet het nu zeker... Met katteneigenaren zo als mijn buurman valt niet te praten...

Ik zeg voorheen dat ik geen kattenhater ben maar een dierenliefhebber en dan vooral mijn eigen huisdieren (met name als ze nog leven)... Vandaar dat ik dit topic geopend heb... Ik heb iedere keer gezegd dat ik niet de kat iets wilde aandoen aangezien hij er niets aan kan doen dat hij zo een kutbaasje heeft... Waarom wordt ik ineens een kattenhater genoemd?? Hoezo over 1 kam scheren?
Ja inderdaad, ik hoor ook ineens bij de kattenhaters, terwijl:

quote:
15s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat soort dingen heb ik ook nooit begrepen. Mensen schaffen een kat aan en vervolgens geven ze hem aan de buurt en iedereen moet dat dan maar leuk vinden.

"Ja, want een kat hoort buiten te zijn en de ruimte te hebben."

Eeeh ja, maar waarom neem je dan een kat als je vindt dat ie buiten moet zijn? Ik zou ook best een kat willen, ik vind dat namelijk hartstikke leuk, maar ik woon nogal klein én middenin het centrum (dus ik heb geen weiland of zo) en ik ga echt niet de buurt opzadelen met mijn kat.
En als we het dan toch over kattenhaters hebben, komen die kattenbezitters die hun kat buiten zetten en er de hele dag niet meer naar omkijken, op mij veel meer over als kattenhaters. Oh, en als hun kat overreden wordt door een auto, dan is het ineens janken geblazen.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Ik heb voorheen al aangegeven hoe zulke mensen denken, blijkbaar denkt vogeltjesdans ook zo en we kunnen hem hoe dan ook niet van zijn gedachten af brengen... Hij draait er met alle gekheid omheen want ja een kat in het nauw maakt rare sprongen ;) Wormen uit je reet bestaan wel degelijk in Nederland zelfs dus dat zegt genoeg over jou kennis over wormen. Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Ik schreef eerder dat vogeltjesdans 'discussieert' als een religieus persoon, en toen kreeg ik dit topic van hem onder ogen: Reikikracht: De brood test
Dus ik zat er niet ver naast.

Wat een janktopic, ten eerste snapt hij helemaal niks van het proces van schimmelen, ten tweede als andere mensen het hem uit proberen te leggen, stuurt hij ze weg met behulp van de moderators, om vervolgens weer verder te kunnen janken dat het brood maar niet gaat schimmelen. :')
pi_94086991
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik hoor ook ineens bij de kattenhaters, terwijl:

[..]

En als we het dan toch over kattenhaters hebben, komen die kattenbezitters die hun kat buiten zetten en er de hele dag niet meer naar omkijken, op mij veel meer over als kattenhaters. Oh, en als hun kat overreden wordt door een auto, dan is het ineens janken geblazen.

[..]

Ik schreef eerder dat vogeltjesdans 'discussieert' als een religieus persoon, en toen kreeg ik dit topic van hem onder ogen: Reikikracht: De brood test

Wat een janktopic, ten eerste snapt hij helemaal niks van het proces van schimmelen, ten tweede als andere mensen het hem uit proberen te leggen, stuurt hij ze weg met behulp van de moderators, om vervolgens weer verder te kunnen janken dat het brood maar niet gaat schimmelen. :')
_O_ _O_ _O_ ik heb niets meer toe te voegen
  maandag 14 maart 2011 @ 12:08:42 #269
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088176
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:23 schreef hamsterke het volgende:
Hahaha jochie... Buiten het feit dat ik een volwassen vrouw ben (wat je al in had kunnen schatten aangezien je dit topic al even volgt) en zoals je waarschijnlijk al eerder hebt kunnen lezen in mijn posts (of je zit echt in je eigen wereldje) dat ik kinderen heb... Hoe kun jij weten hoe oud ik ben? Bron? Dat haal je waarschijnlijk uit mijn post over op school zitten... Sommige mensen gaan nadat ze diploma's hebben gehaald nog door met leren, dat wil niets zeggen over hoe oud ik ben. Je bent nogal kortzichtig, daar kun je niets aan doen maar val mij er niet mee lastig.
Ik ga verder niet over mijn levenservaring praten aangezien jij daar geen (***) mee te maken hebt. Ik weet wel dat ik meer mensenkennis heb dan jij, want jij hebt mij helemaal verkeerd ingeschat _O- _O- .
We zijn offtopic aan het raken dus: praat verder over het onderwerp of rot op :W
OMG, ze is ook nog een vrouw _O-

En doosje, ik ben waarschijnlijk heel wat ouder dan jij. Gelet op je uitspraken schatte ik je qua intelligentie- en ervaringsniveau amper in op een kind van 16.

En wat offtopic gaan betreft, daar ben jij anders wel koning in hier hoor :D Je geeft zelf telkens munitie en dan zit je te huilen dat er op je geschoten wordt :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:10:11 #270
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088227
quote:

"Help! Ik heb iets geroepen en ik krijg geen gelijk! Wie wil me alsjeblieft helpen? Wie? :'( "
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:16:00 #271
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088451
quote:

Als je kunt aantonen dat mjin kat krassen heeft gemaakt op je auto, je vissen heeft opgevreten of je hamster nu voor mijn part keelpijn heeft omdat hij samen met mijn kat een duet heeft staan zingen, prima. Dan vergoed ik dat. Maar dan moet je het wel kunnen aantonen. Zomaar roepen "dat jouw kat het wel zal hebben gedaan" volstaat niet. Weet ik veel of je kleine neefje is langsgeweest die met zijn speelgoed op jouw auto is gaan spelen? Of een reiger is langsgeweest? Of je hamster een zere keel heeft omdat hij iets verkeerds heeft gegeten? Precies, dat weet ik niet. En zolang je dat dus niet kunt aantonen ga ik niet iets lopen vergoeden. Zeggen dat de kat het heeft gedaan is al te makkelijk.

quote:
Wat een geld man :') Hier zijn ze tenminste nog een stuk goedkoper.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:21:05 #272
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94088619
Die SoraAoi :')

Zelden een plaat zo zien hangen :')
Ok stelletje hokboeren
  maandag 14 maart 2011 @ 12:21:55 #273
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088667
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef hamsterke het volgende:

Ik neem zeker wel wat geld mee, het boeit me niets dat ik nu even moet betalen... Ik heb namelijk de afgelopen tijd nogal wat schade geleden en dan weet ik zeker dat die kat geen schade meer aanricht.
Dus je wilt wel 65,- piek neerleggen voor die kat, en tevens 2x 400 km benzinegeld, maar 3,- voor een simpel haakje op die deur kan er niet van af?

quote:
De kat is waarschijnlijk gewend om eten te krijgen, dat krijgt hij ook in het asiel en waarschijnlijk krijgt hij ook nog een nieuw baasje.
Tenzij hij gechipt is, wat tegenwoordig steeds meer voorkomt, waardoor de eigenaar in no-time is teruggevonden en waardoor die zich gaat afvragen hoe dat beest nu ineens 400 km verderop terecht komt. Vervolgens wordt 1 en 1 bij elkaar opgeteld en wetende dat jij wel eens bij hem hebt geklaagd, zal hij de volgende keer dat zijn kat weg is bij jou aan de deur staan voor opheldering.

quote:
Als je de kat op heterdaad betrapt in de schuur en je hebt hem "gevangen" dan zou ik eigenlijk toch bewijs genoeg hebben? Niet iedere kat maakt mijn schuurdeur open uit zichzelf. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat ik dit verzonnen zou hebben...
Je kunt de kat toch ook hebben gevangen toen hij in de tuin liep? Veel katten zijn te lokken met wat voer. En het feit dat jij hem hebt gevangen zegt natuurlijk nog niks over eventuele schade die de kat wel of niet heeft aangericht.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:24:07 #274
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088758
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Yu-Kee het volgende:

LOL. Ten eerste heeft dat niets, maar dan ook helemaal niets te maken met religie, en ten tweede is het een onderwerp waar je zo te lezen geen fluit vanaf weet. Dus hou er maar snel over op voor je jezelf helemaal belachelijk maakt :')
  maandag 14 maart 2011 @ 12:26:56 #275
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088865
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef hamsterke het volgende:

_O_ _O_ _O_ ik heb niets meer toe te voegen
Lijkt me logisch. Omdat je geen argumenten meer hebt en dus niets kúnt toevoegen.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:27:45 #276
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94088889
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef padlarf het volgende:
Die SoraAoi :')

Zelden een plaat zo zien hangen :')
En dan ook nog voor zijn kop he :{
  maandag 14 maart 2011 @ 12:38:09 #277
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94089241
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
LOL. Ten eerste heeft dat niets, maar dan ook helemaal niets te maken met religie, en ten tweede is het een onderwerp waar je zo te lezen geen fluit vanaf weet. Dus hou er maar snel over op voor je jezelf helemaal belachelijk maakt :')
Ik zeg dat je discussieert als een religieus persoon. En reiki heeft wel degelijk met geloof te maken. Of wil je beweren dat reiki met wetenschap te maken heeft?

Nou, laten we de wetenschap maar niet aan jou overlaten, want jij snapt het proces van schimmelen nog niet eens. :')

Maar het is duidelijk: Je bent gewoon het prototype zweefkees die per se gelijk wil hebben op basis van ongefundeerd dingen roepen en beledigen. :)
pi_94090896
quote:

[..]

[..]

Mee eens :) Ik zou het dier alleen wat verder weg dumpen als deze je al genoeg gekost heeft. Better safe than sorry :)
  maandag 14 maart 2011 @ 13:37:44 #279
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94091221
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dan ook nog voor zijn kop he :{
Klopt, maar ik zou wel die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 14 maart 2011 @ 13:39:38 #280
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_94091287
katten :r
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 14 maart 2011 @ 13:46:20 #281
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94091556
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef wise het volgende:
katten :r
Als je er last van hebt moet je een kat vangen en die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
Ok stelletje hokboeren
pi_94091605
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef padlarf het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou wel die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
Dat is toch wat ik zeg? Hoezo zou ik dan een plaat voor mijn kop hebben en jij niet terwijl je het er gewoon mee eens lijkt te zijn :P

De oplossing is gewoon zooooo eenvoudig ook :) :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 13:50:28 #283
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94091736
Ik zei dat je plaat blijft hangen. Met andere woorden, je valt in herhaling. Tot op het belachelijke af.
Ok stelletje hokboeren
pi_94091789
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef padlarf het volgende:
Ik zei dat je plaat blijft hangen. Met andere woorden, je valt in herhaling. Tot op het belachelijke af.
Jij gebruikt 2x dezelfde zin in 2 verschillende posts. Iets met natuur en dartelen enzo. Misschien blijft jouw plaat dus ook hangen? :')

Verder zeg je "klopt" op zijn opmerking dat ik een plaat voor mjn kop zou hebben en daarna zeg je wat ik de hele tijd al zeg (waarmee je dus communiceert dat ik geen plaat voor mijn kop heb aangezien je het eens bent met wat ik zeg.. beetje raar vind je niet? :P
  maandag 14 maart 2011 @ 13:53:20 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94091870
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Jij gebruikt 2x dezelfde zin in 2 verschillende posts. Iets met natuur en dartelen enzo. Misschien blijft jouw plaat dus ook hangen? :')

Verder zeg je "klopt" op zijn opmerking dat ik een plaat voor mjn kop zou hebben en daarna zeg je wat ik de hele tijd al zeg.. beetje raar vind je niet? :P
Persiflage. Maar laat maar, je bent te dom om het te begrijpen.
Ok stelletje hokboeren
pi_94091907
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef padlarf het volgende:

[..]

Persiflage. Maar laat maar, je bent te dom om het te begrijpen.
Tuurlijk.. een persiflage.. de enige mogelijke uitweg :') Misschien ben je gewoon zelf te dom voor wat zelfreflectie? :) Dat kan ook natuurlijk. Je bent gewoon busted omdat je zelf doet wat je andere verwijt. Nogal dom vind je niet? En dan is het allemaal een grapje natuurlijk, een persiflage!! :D _O- :') !

[ Bericht 4% gewijzigd door SoraAoi op 14-03-2011 13:59:09 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 14:00:19 #287
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94092179
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Tuurlijk.. een persiflage.. de enige mogelijke uitweg :') Misschien ben je gewoon zelf te dom voor wat zelfreflectie? :) Dat kan ook natuurlijk. Je bent gewoon busted omdat je zelf doet wat je andere verwijt. Nogal dom vind je niet? En dan is het allemaal een grapje natuurlijk, een persiflage!! :D _O- :') !
Wat jij wil. Zeg anders nog eens voor de 76e keer dat je die kat moet vangen en 300 kilometer verder in een bos moet dumpen.
Ok stelletje hokboeren
pi_94092207
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wat jij wil. Zeg anders nog eens voor de 76e keer dat je die kat moet vangen en 300 kilometer verder in een bos moet dumpen.
Sure als jij nog eens in 3 posts je zinnetje herhaalt vind ik alles best :) :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 14:06:40 #289
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94092459
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Dit is ook gewoon de oplossing. Als de buurman van niks wilt weten maak je een valletje met kattenvoer en de volgende ochtend ga je met dat valletje naar een andere provincie en laat je het dier daar in het wild los. Klaar en opgelost :) Diervriendelijk en geen gezeur. Hf.
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 03:47 schreef SoraAoi het volgende:
De oplossing is allang gegeven in dit topic en het voorgaande topic.

Men neme een kooitje met een sluitdeurtje en legt kattenvoer/vissen in dit kooitje. Zodra de kater binnen is zal het deurtje zich sluiten en is de kat gevangen. Vervolgens ga je met dit kooitje 2 pronvicies verderop of in het buitenland (duitsland/belgie als je daar dichtbij in de buurt woont) een bezoekje brengen aan het uitgestrekte bos en laat je daar de kater vrij.

De voordelen:

- De buurman boeide het toch niet wat de kater deed, was een voorstander van het natuurlijk verloop (ja katten eten vissen dat is de natuur!) en waar de kater zich in de nachtelijke uurtjes bevindt en welke schade het dier aanricht was evenmin van belang. Hier zal dus niks veranderen aangezien de kater zijn verdere leven zal voortzetten in de wilde natuur waar het natuurlijk kan bezig zijn, precies zoals de buurman verlangt !

- Je tuin is veilig, je zult geen ziekelijke schade meer hebben en je zult ook niet allemaal aanpassingen aan je tuin moeten maken (moest je natuurlijk nog zelf bekostigen ook) omdat iemand een kat heeft.

- De buurt zal je ook dankbaar zijn al hoef je het niet publiekelijk bekend te maken dat jij de kater geshipped hebt.

- Diervriendelijk oplossing. De kat zal er niet om malen. In het ergste geval moet ie een nieuwe woning zoeken in de buurt van dat bos maar waarschijnlijk heeft die kat het allang naar zijn zin in de rimboe waar het ongestoort kan pissen, schijten, vernielen en op beesten kan jagen.

Opgelost.
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Goed zo.Vang dat dier nou maar en ipv het asiel dump je het in een bos in Duitsland. Kat in natural habitat, kan ie natuurlijk bezig zijn, baasje blij omdat jij hem zo ontzettend veel natuurlijke vrijheid geeft en jij van het gezeur af. Klaar.
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik denk dat katten die elke dag buiten zijn en op jacht gaan naar vreten geen problemen hebben met het leven in de oerwouden van Nederland. Ik denk dat de buurman je echt helemaal dankbaar zal zijn; De buurman was immers de persoon die nooit wilde luisteren en die het allemaal maar best vond dat het natuurlijke verloop zijn gangetje ging dus dan is deze exposure in het bos aan de natuur natuurlijk een prachtige tegemoetkoming. NIemand heeft er meer last van en het beestje kan naar hartelust de vandaal uithangen. Ik snap je asiel-idee ook wel, dat castreren is ook een goed idee denk ik :) Sowieso; als die buurman niet zo een ontieglijke aso was, had dit nooit hoeven te gebeuren. Ik vind beide oplossingen wel mooi, al vind ik het bos nog net een stukje beter omdat je dan ook een argument hebt "Ja dat is de natuur toch?" :P Het is ook lekker diervriendelijk.

Verder vind ik het weer een katteneigenaar instelling hoor;

Als een kat de vissen opvreet is het de wilde ongerepte natuur maar als je hem in het bos vrij laat is het ineens weer een huisdier die niet in de natuur kan overleven. Het een of het ander...
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als jij die beesten gewoon binnenhoudt en je sociaal opstelt tegenover je buurt zul jij ook nooit je katten hoeven te zoeken in het midden van een duits woud. Dit topic gaat niet over jou :)
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als die katten telkens KOI karpers opeten (nogal prijzig) en vernielingen aanrichten in andermans tuinen is het niet onderschat. Als in die gevallen de eigenaar zijn rotte ego kop in het zand steekt (en elke vorm van verantwoordelijkheid ontloopt) mag ie zijn kat ergens anders terug vinden. De kat boeit het toch niet, en die buurman wilde niet luisteren. Nou dan probleem opgelost :) Diervriendelijk en de natuur in, precies zoals het hoort.
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef SoraAoi het volgende:
Sowieso, kinderen betreden als het goed is niet ongevraagd je achtertuin om daar de maniak uit te hangen. Wat een vergelijking :')

En die kat BOEIT het gewoon niet dat het vissen vreet in iemand zijn tuin of in een bos 500 km verder op. De buurman boeit het ook niet anders hield ie zijn kat wel binnen na 20 waarschuwingen.

Probleem opgelost :)
En dat is alleen pagina 1
Ok stelletje hokboeren
pi_94092518
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef padlarf het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef padlarf het volgende:

[..]

Als je er last van hebt moet je een kat vangen en die kat 500 kilometer ver weg brengen en loslaten. Kan het beest vrolijk in de natuur dartelen.
En dit in de 1e 3 posts van padlarf in dit topic. Je bent al op weg :) Als er een deeltje 3 komt heb je me vierkant ingehaald :) Verder ben ik niet degene die begon met vingers wijzen naar andere mensen terwijl ik precies hetzelfde doe :') Maar ga vooral lekker zo door joh. Waarschijnlijk ben je toch te dom om in te zien dat er iets niet klopt :P

En dan zeuren over hangende platen terwijl je gewoon letterlijk 2x hetzelfde schrijft _O- :') !!
  maandag 14 maart 2011 @ 14:10:26 #291
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94092601
Snap je het nou nog niet?
Ok stelletje hokboeren
pi_94092716
Nee padlarf, ik geloof je persiflage-smoesje niet :) Sorry. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 14:14:17 #293
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94092756
Dan geloof je het toch niet. Iedereen die dit topic heeft gelezen snapt wat ik bedoel.
Ok stelletje hokboeren
pi_94092812
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef padlarf het volgende:
Dan geloof je het toch niet. Iedereen die dit topic heeft gelezen snapt wat ik bedoel.
Zo zou je willen dat je fail zou uitpakken ja :) :')

Ok dan bij deze;

IK WAS OOK SARCASTISCH EN IEDEREEN DIE DIT TOPIC GELEZEN HEBBUH WEET WOAT IK BEDOEL

:) HAHHA LACHUH!
  maandag 14 maart 2011 @ 14:16:55 #295
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94092861
Tuurlijk joh, als je die kat maar 500 kilometer verderop in een bos dumpt/ Baasje kan het toch niet schelen en de kat vindt het prima in de vrije natuur. Kan die lekker rond dartelen.
Ok stelletje hokboeren
pi_94092897
Yeh dan kan het beest vrolijk in de natuur dartelen nietwaar? :)
  maandag 14 maart 2011 @ 14:18:31 #297
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_94092937
:') :') :') :') :') :') s :') :') :') :') o :') :') :') :') :') :') :') :') r :') :') :') :') :') a :') :') :') :') :') a :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') o :') :') :') i :') :') :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_94092974
Het is gewoon zo toevallig:

"I wusnt serious lulzz.. wuz planning thiz all along hehe"

:') ! Yeah right :') !
pi_94093022
Als je nog haarverf uit zo'n spuitbus over hebt van carnaval, dan kleur je de kat groen! En met EK of WK oranje! :D

Alleen als de poepfabriek weer in je tuin loopt natuurlijk.
pi_94093040
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef BMND het volgende:
Als je nog haarverf uit zo'n spuitbus over hebt van carnaval, dan kleur je de kat groen! En met EK of WK oranje! :D

Alleen als de poepfabriek weer in je tuin loopt natuurlijk.
Oranje katten _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')