abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 00:17:14 #226
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077488
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef hamsterke het volgende:
Nou helemaal als je met dieren werkt dan ontworm je jezelf minstens eens in de 3 maanden... WHAHAHAHA jij praat over hygiene terwijl je jezelf niet ontwormt terwijl je met dieren werkt :r :r :r :r :r
Schatje. Ik heb mijn hele leven al katten gehad, en ik heb nog nooit, NOOIT last gehad van wormen. Het zou toch ook wel vreemd zijn als je bedenkt dat anders zoveel mensen ziek zouden worden?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:18:13 #227
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077520
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:13 schreef SoraAoi het volgende:

Dat jij dan weer meteen met geweld moet gaan dreigen zegt meer over je eigen tekortkomingen. Niet dat ik bang ben voor zo een kk dom kneusje als jij maar toch :)
Ik dreig niet, ik waarschuw alleen maar voor mogelijke gevolgen mocht de eigenaar erachter komen.

Ik ben gewoon bezorgd om je *)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:18:53 #228
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077537
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef hamsterke het volgende:
Inderdaad, hij lult allemaal om het punt van discussie heen... Ik zal mijn redenen hieronder opsommen waarom katteneigenaren hun katten op eigen terrein moeten houden:

- Doden van kleine beschermde diersoorten zoals knaagdieren, reptielen, amfibieen, vogels.
- Overlast veroorzaken bij buren
- Doden en lastigvallen van huisdieren van buren
- Katten zijn een invasieve exotische soort en verstoren de flora en fauna
- Verspreiden van bepaalde parasieten
PAS OP EEN WORM ACHTER JE!!!
pi_94077624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik dreig niet, ik waarschuw alleen maar voor mogelijke gevolgen mocht de eigenaar erachter komen.

Ik ben gewoon bezorgd om je *)
Die eigenaar boeit het geen ruk nogmaals. Dat is al uitgelegt. Als je die eigenaar verteld waar zijn kat is en wat deze doet steekt de eigenaar de kop in het zand. Hij geeft geen reet om zijn kat. Ik heb het niet over die katteneigenaren die dat wel doen, sociaal vermogen hebben en wel hun kater mee binnenshuis nemen en er mee spelen en een bakje kattenvoer klaarleggen enzo :D

En dan nog. Alsof ik bang ben voor de katteneigenaar :') Hij komt er sowieso NOOIT achter :) Dat om mee te beginnen.
pi_94077679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Nah. Ik doe het anders; Ik gun de krolse kater een natuurlijke omgeving waar het naar hartelust muizen en vissen kan jagen die niet opgesloten zitten in kooitjes of een vijver. Je moet de natuur zijn beloop laten gaan, dat moet een oermens als jij toch wel weten? :) Gewoon in schwarzwald ofzo dus. Alsof het die buurman wat boeit, die kat is toch vrijwel nooit binnenshuis :)
een gedomesticeerde kat in het wild gooien en dan denken dat dat beest t daar naar zn zin heeft :')

echt waar? echt? daarom worden dieren in gevangenschap ook meteen weer in het wild gezet, omdat ze het daar zo goed doen en helemaal niet kapot gaan van de honger ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 14 maart 2011 @ 00:23:26 #231
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Die eigenaar boeit het geen ruk nogmaals. Dat is al uitgelegt. Als je die eigenaar verteld waar zijn kat is en wat deze doet steekt de eigenaar de kop in het zand. Hij geeft geen reet om zijn kat. Ik heb het niet over die katteneigenaren die dat wel doen, sociaal vermogen hebben en wel hun kater mee binnenshuis nemen en er mee spelen en een bakje kattenvoer klaarleggen enzo :D

En dan nog. Alsof ik bang ben voor de katteneigenaar :') Hij komt er sowieso NOOIT achter :) Dat om mee te beginnen.
Ja dat zei je al. Ik verstond je de eerste keer al. Toen vond ik het al niet interessant genoeg om erop te reageren.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:25:12 #232
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077776
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef probeer het volgende:

[..]

een gedomesticeerde kat in het wild gooien en dan denken dat dat beest t daar naar zn zin heeft :')

echt waar? echt? daarom worden dieren in gevangenschap ook meteen weer in het wild gezet, omdat ze het daar zo goed doen en helemaal niet kapot gaan van de honger ofzo.
Tenzij je zin hebt om te rellen, niet reageren joh. Het topic zit weer vol kattenhatende gefrustreerde tjappies :')

Voor argumenten zijn ze niet gevoelig gebleken.
pi_94077801
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Het is toch een echt buitenbeessie? Dat zeggen die eigenaren toch allemaal. Puur natuur enzo :)
En je kunt hem ook in het dorp vlakbij een bos dumpen ver van je huis vandaan :) Allemaal geen probleem hoor!
pi_94077830
Ik ben helemaal uitgepraat... Ik weet het nu zeker... Met katteneigenaren zo als mijn buurman valt niet te praten...

Ik zeg voorheen dat ik geen kattenhater ben maar een dierenliefhebber en dan vooral mijn eigen huisdieren (met name als ze nog leven)... Vandaar dat ik dit topic geopend heb... Ik heb iedere keer gezegd dat ik niet de kat iets wilde aandoen aangezien hij er niets aan kan doen dat hij zo een kutbaasje heeft... Waarom wordt ik ineens een kattenhater genoemd?? Hoezo over 1 kam scheren?

Ik heb voorheen al aangegeven hoe zulke mensen denken, blijkbaar denkt vogeltjesdans ook zo en we kunnen hem hoe dan ook niet van zijn gedachten af brengen... Hij draait er met alle gekheid omheen want ja een kat in het nauw maakt rare sprongen ;) Wormen uit je reet bestaan wel degelijk in Nederland zelfs dus dat zegt genoeg over jou kennis over wormen. Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Echte vrienden zie je niet... die staan achter je!
  maandag 14 maart 2011 @ 00:29:17 #235
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94077903
Waarom worden ratten wel als ongedierte beschouwd en katten niet? Katten zitten ook in vuilnis te wroeten! :{
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_94078072
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Plaatje voor de liefhebber.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het helemaal met je eens, en hoewel we het de katten inderdaad niet aanrekenen zijn we helaas wat beperkt in de opties.

Als de baas niet meewerkt, kunnen we dat beest naar het asiel brengen en als je pech hebt loopt hij er volgende week weer, of we draaien hem zijn nek om en smijten hem door het raam van de buren naar binnen (iets waar ik zelf geen voorstander van ben), of we geven hem een gratis vakantie.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:34:32 #237
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078080
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Ik ben helemaal uitgepraat... Ik weet het nu zeker... Met katteneigenaren zo als mijn buurman valt niet te praten...

Ik zeg voorheen dat ik geen kattenhater ben maar een dierenliefhebber en dan vooral mijn eigen huisdieren (met name als ze nog leven)... Vandaar dat ik dit topic geopend heb... Ik heb iedere keer gezegd dat ik niet de kat iets wilde aandoen aangezien hij er niets aan kan doen dat hij zo een kutbaasje heeft... Waarom wordt ik ineens een kattenhater genoemd?? Hoezo over 1 kam scheren?

Ik heb voorheen al aangegeven hoe zulke mensen denken, blijkbaar denkt vogeltjesdans ook zo en we kunnen hem hoe dan ook niet van zijn gedachten af brengen... Hij draait er met alle gekheid omheen want ja een kat in het nauw maakt rare sprongen ;) Wormen uit je reet bestaan wel degelijk in Nederland zelfs dus dat zegt genoeg over jou kennis over wormen. Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Yesss O+

Pas je wel op voor die wormen uit je reet? Voor je het weet krijgen ze heimwee en willen ze er weer terug in :*
  maandag 14 maart 2011 @ 00:35:46 #238
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078117
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef KevinMalone het volgende:
Waarom worden ratten wel als ongedierte beschouwd en katten niet? Katten zitten ook in vuilnis te wroeten! :{
Katten zijn bazen. Ratten niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:36:44 #239
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078141
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Het is toch een echt buitenbeessie? Dat zeggen die eigenaren toch allemaal. Puur natuur enzo :)
En je kunt hem ook in het dorp vlakbij een bos dumpen ver van je huis vandaan :) Allemaal geen probleem hoor!
Ja maar volgens die hamster hier moeten we elke maand terug om hem te ontwormen ;(
  maandag 14 maart 2011 @ 00:36:51 #240
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94078145
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Katten zijn bazen. Ratten niet.
De kat van vogeltjesdans is de baas over hem. :')
Tevens een typisch kenmerk voor katten bezitters.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_94078196
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:34 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Plaatje voor de liefhebber.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het helemaal met je eens, en hoewel we het de katten inderdaad niet aanrekenen zijn we helaas wat beperkt in de opties.

Als de baas niet meewerkt, kunnen we dat beest naar het asiel brengen en als je pech hebt loopt hij er volgende week weer, of we draaien hem zijn nek om en smijten hem door het raam van de buren naar binnen (iets waar ik zelf geen voorstander van ben), of we geven hem een gratis vakantie.
Gratis langverblijf in een ander land is het beste :) Diervriendelijk. Je hoeft hem niet eens in een bos te dumpen maar gewoon in een dorpje vlakbij. Als ze daar minder last hebben van katten is het allemaal best en is het een happy ending voor iedereen, zelfs de kat.
pi_94078312
Dit is echt een schandpaal achtig iets aan het worden, het gaat helemaal nergens meer over! Ik houdt de eer aan mezelf en mijn huisdieren aangezien volgens vogeltjesdans mijn klotehamsters het gedaan hebben terwijl ik in heel dit forum nog geen een kat een kutkat genoemd heb... Dat zegt iets over de diervriendelijkheid van vogeltjesdans! jij bent de dierenbescherming niet waard! De dierenbescherming zou er goed aan doen om zo een egoistisch persoon als jou aan de kant te schuiven! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r DIERENLIEFHEBBERS WALGEN VAN JOU!! En je egoistische kijk tegenover dieren in de natuur... dat andere dieren allemaal niet belangrijk genoeg zijn in jou ogen. Ik kan mezelf niet voorstellen dat de dierenbescherming met zo iemand geassocieerd wil worden.
pi_94078531
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schatje. Ik heb mijn hele leven al katten gehad, en ik heb nog nooit, NOOIT last gehad van wormen. Het zou toch ook wel vreemd zijn als je bedenkt dat anders zoveel mensen ziek zouden worden?
Bijna alleen lintwormen kun je zien in je ontlasting, van al die andere merk je nog niet eens dat je ze hebt... dat betekend dat je helemaal vol kunt zitten terwijl je er geen last van hebt. Hoe weet jij dat je geen last hebt van wormen?
  maandag 14 maart 2011 @ 00:49:52 #244
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078538
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef hamsterke het volgende:
Dit is echt een schandpaal achtig iets aan het worden, het gaat helemaal nergens meer over! Ik houdt de eer aan mezelf en mijn huisdieren aangezien volgens vogeltjesdans mijn klotehamsters het gedaan hebben terwijl ik in heel dit forum nog geen een kat een kutkat genoemd heb... Dat zegt iets over de diervriendelijkheid van vogeltjesdans! jij bent de dierenbescherming niet waard! De dierenbescherming zou er goed aan doen om zo een egoistisch persoon als jou aan de kant te schuiven! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r DIERENLIEFHEBBERS WALGEN VAN JOU!! En je egoistische kijk tegenover dieren in de natuur... dat andere dieren allemaal niet belangrijk genoeg zijn in jou ogen. Ik kan mezelf niet voorstellen dat de dierenbescherming met zo iemand geassocieerd wil worden.
Ben je nou nog niet weg? :{
  maandag 14 maart 2011 @ 00:50:31 #245
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078554
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:49 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Bijna alleen lintwormen kun je zien in je ontlasting, van al die andere merk je nog niet eens dat je ze hebt... dat betekend dat je helemaal vol kunt zitten terwijl je er geen last van hebt. Hoe weet jij dat je geen last hebt van wormen?
Nou, op dit moment reageer ik op eentje.
pi_94078558
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, volgens mij is het zelfs zo erg dat de kat hem gehersenspoeld heeft...
  maandag 14 maart 2011 @ 00:51:25 #247
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078576
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Zo is het. Honden hebben een baas, katten personeel O+
  maandag 14 maart 2011 @ 00:52:40 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078619
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, volgens mij is het zelfs zo erg dat de kat hem gehersenspoeld heeft...
pi_94078770
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, op dit moment reageer ik op eentje.
Ik wist niet dat je geestelijk beperkt bent, ik zal het voortaan op jou niveau houden:

Wat je zegt ben je zelf
  maandag 14 maart 2011 @ 01:04:16 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078957
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef hamsterke het volgende:

Ik wist niet dat je geestelijk beperkt bent, ik zal het voortaan op jou niveau houden:
Nog een paar jaar doorleren en flink wat levenservaring opdoen jochie :')

quote:
Wat je zegt ben je zelf
Na na nana naaa! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')