abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2011 @ 23:30:03 #201
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94075628
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef hamsterke het volgende:

[..]

De laatste pestbacterie die die epidemie veroorzaakte/in stand hield is toen omgekomen ja... Daarna alleen incidentiele uitbraken en dat heeft niets met de katten te maken maar met een betere hygiene en ontwikkeling en medicijnen die er toen niet waren
Tot 1900 hadden we een hygiene om op te schieten. Dus hygiene heeft niets met de pest te maken.

En op het vasteland hebben we geen pestepidemie gehad? Jij met je brand in Londen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:35:27 #202
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94075833
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:26 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Misschien omdat jij zomaar wat dingen roept in het wilde weg, zonder met bronnen en argumenten te komen? En als dan blijkt dat de bronnen die je wél aandraagt juist jouw denkbeelden ontkrachten, jij dan probeert de discussie op een zijspoor te brengen?
Voor de vierde keer :') In die links staat dat er wel degelijk een muizenplaag zal ontstaan, als het aantal katten terugloopt. Dat werd door jullie allemaal betwist, en dat heb ik aangetoond.

Dat er verder in die artikelen iets staat over kattenoverlast kan best. Maar als ik hiermee aantoon dat er zonder katten wel degelijk een muizenplaag ontstaat, moet je niet proberen met iets aan te komen dat daar niets mee te maken heeft.

Jullie vroegen me om het aan te tonen, ik toonde het aan. Dan moet je niet zeiken maar gewoon erkennen dat zonder katten je een enorm muizen- en rattenprobleem zou hebben.

quote:
Jammer dat je niet reageert op het gigantische kattenoverschot in Nederland en België. :)
Dat kan. Maar dat zegt niets over het gegeven van de muizenpopulatie. Er zijn kennelijk nog veel meer muizen, waardoor die katten goed te vreten hebben (ik heb het artikel niet gelezen, maar neem even aan dat het hier ook over wilde katten gaat).
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_94075843
Topic:

Katten die pissen in de tuin en voor veel geld schade aanrichten aan andermans eigendommen.
Baasjes willen er niks aan doen, gezamelijk tot een oplossing komen is onmogelijk en ook wil deze niet voor de schade opdraaien die zijn huisdier aanricht.

Oplossing:

Breng de kat naar een bos in een ander land en opgelost.

Waar we het dus niet over hebben:

Hygiene en ziektebeelden van 500 jaar geleden.

Hf:
  zondag 13 maart 2011 @ 23:39:48 #204
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94075996
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef SoraAoi het volgende:
Topic:

Katten die pissen in de tuin en voor veel geld schade aanrichten aan andermans eigendommen.
Baasjes willen er niks aan doen, gezamelijk tot een oplossing komen is onmogelijk en ook wil deze niet voor de schade opdraaien die zijn huisdier aanricht.

Oplossing:

Breng de kat naar een bos in een ander land en opgelost.
You can try.

quote:
Waar we het dus niet over hebben:

Hygiene en ziektebeelden van 500 jaar geleden.

Hf:
Jawel, want jullie moesten zo nodig ontkennen dat er zonder katten een muizen- en rattenplaag zou ontstaan :P En het verband tussen de lage kattenpopulatie, de hoge rattenpopulatie en de pest ligt in het verlengde daarvan O-)

Inderdaad heeft hygiene helemaal niets met katten. muizen, ratten of de pest te maken.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:40:05 #205
338484 hamsterke
wangtassen
pi_94076005
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O? Welke?

Net alsof hamsters wel en katten niet tegen parasieten behandeld worden :')

[..]

Iedereen die in de tuin loopt te graven moet daarna zijn handen wassen. Die zit namelijk vol met bacterien, wormen en parasieten. En dat zijn niet alleen de tuinen waar katten zijn geweest :W

[..]

_O-

Wacht even, ik lees het nog een keer :{

_O-

Jij weet dus echt niet hoe een ontwormingsmiddel werkt :') Dat houdt het een half jaar uit hoor. En natuurlijk ontworm je meteen alle katten tegelijk, niet omdat de ene de andere dan weer zou kunnen besmetten maar omdat je dat voor de gezondheid van het diertje doet.
Ik behandel mijn hamsters tegen verschillende soorten mijten, wormen en parasieten.
Jawel katten worden ook behandeld... maar de kans dat jou kat een andere kat tegenkomt die niet behandeld is, is groter dan dat mijn hamster een andere hamster tegenkomt die niet behandeld is... Ik behandel namelijk al mijn hamsters.

Inderdaad moet iedereen zijn handen wassen maar kleine kinderen doen dat vaak niet, die begrijpen dat niet als ze zo klein zijn. Ze steken vervolgens de handen in de mond en krijgen die parasiet binnen. Jou volgende beredenering is zeker: dan moet je je kinderen maar niet in de tuin laten spelen?

Ja en als je jezelf niet meebehandeld dan heb jij die worm de rest van je leven hoor... Daar kun je je kat na dat half jaar ook gewoon weer mee besmetten. Ik heb het niet over je eigen katten maar ik heb het over jou als eigenaar, je moet jezelf ook gewoon ontwormen aangezien die kat in huis zijn kont overal aan afveegt als hij de kans krijgt... Als hij aan de stront van een niet behandelde kat heeft lopen snuffelen dan heeft hij gewoon opnieuw een worm hoor (dat spul wordt vaak in de bloedsomloop opgenomen en dat werkt echt geen half jaar hoor :') :') De dierenarts bij mij op school zei dat het maar max 1 maand kan werken en dat ze dat van een half jaar alleen maar zeggen zodat het beter verkoopt.
Echte vrienden zie je niet... die staan achter je!
  zondag 13 maart 2011 @ 23:43:39 #206
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94076106
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de vierde keer :') In die links staat dat er wel degelijk een muizenplaag zal ontstaan, als het aantal katten terugloopt.
Nee, dat staat er niet, dat heb jij erbij verzonnen.

In de enigszins 'serieuze' stukjes staat dat katteneigenaren hun katten juist vooral binnen moeten houden, i.v.m. de overlast.

quote:
(ik heb het artikel niet gelezen, maar neem even aan dat het hier ook over wilde katten gaat).
Tja, je zou inderdaad eens iets moeten lezen wat niet in je straatje past. Nee, het gaat hier niet over wilde katten. Ja, wel verwilderde katten natuurlijk, omdat hun baasjes hun katten alsmaar buiten laten.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:47:51 #207
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076262
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef hamsterke het volgende:

Ik behandel mijn hamsters tegen verschillende soorten mijten, wormen en parasieten.
Jawel katten worden ook behandeld... maar de kans dat jou kat een andere kat tegenkomt die niet behandeld is, is groter dan dat mijn hamster een andere hamster tegenkomt die niet behandeld is... Ik behandel namelijk al mijn hamsters.
En als mijn kat netjes ontwormd is, en zijn jaarlijkse inentingen krijgt is dat geen probleem.

quote:
Inderdaad moet iedereen zijn handen wassen maar kleine kinderen doen dat vaak niet, die begrijpen dat niet als ze zo klein zijn. Ze steken vervolgens de handen in de mond en krijgen die parasiet binnen. Jou volgende beredenering is zeker: dan moet je je kinderen maar niet in de tuin laten spelen?
Is het zo gek om kinderen een basale opvoeding van handen wassen mee te geven? Wel zeiken over hygiene in dit topic, maar als het zo uitkomt dat aan de kant schuiven :')

quote:
Ja en als je jezelf niet meebehandeld dan heb jij die worm de rest van je leven hoor... Daar kun je je kat na dat half jaar ook gewoon weer mee besmetten. Ik heb het niet over je eigen katten maar ik heb het over jou als eigenaar, je moet jezelf ook gewoon ontwormen aangezien die kat in huis zijn kont overal aan afveegt als hij de kans krijgt...
En daarom zijn alle katteneigenaren ook doodziek he :')

En hoe zou ik een worm aan mijn kat moeten doorgeven? Denk je dat ik hem stront te eten geef?

quote:
Als hij aan de stront van een niet behandelde kat heeft lopen snuffelen dan heeft hij gewoon opnieuw een worm hoor (dat spul wordt vaak in de bloedsomloop opgenomen en dat werkt echt geen half jaar hoor :') :') De dierenarts bij mij op school zei dat het maar max 1 maand kan werken en dat ze dat van een half jaar alleen maar zeggen zodat het beter verkoopt.
Die worm overleeft het, wat zullen we zeggen, hooguit een kwartier ofzo als die kat met ontwormingsmiddel is behandeld?

En jouw dierenarts is niet goed snik. Ontworming hoeft hooguit twee keer per jaar.

Whaha zit jij nog op school? Dat verklaart _O-
  zondag 13 maart 2011 @ 23:50:44 #208
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076371
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet, dat heb jij erbij verzonnen.

In de enigszins 'serieuze' stukjes staat dat katteneigenaren hun katten juist vooral binnen moeten houden, i.v.m. de overlast.
En weer laat je de essentiele argumenten uit mijn post weg, zodat je er niet op hoeft te reageren. En zometeen vraag je natuurlijk of ik het voor de vijfde keer wil uitleggen?

quote:
[..]

Tja, je zou inderdaad eens iets moeten lezen wat niet in je straatje past. Nee, het gaat hier niet over wilde katten. Ja, wel verwilderde katten natuurlijk, omdat hun baasjes hun katten alsmaar buiten laten.
Ja duh, ik ga even tig google links doorlezen. Je post de artikelen maar, net zoals ik gedaan heb :W
  zondag 13 maart 2011 @ 23:51:28 #209
338484 hamsterke
wangtassen
pi_94076403
Ik ben er al wel achtergekomen dat met katteneigenaren zo als mijn buurman niet valt te praten, je kunt dat dus ook duidelijk zien in de posts van katteneigenaren zoals vogeltjesdans... Poekie zou dat nooit doen, poekie verspreid geen ziektes ondanks dat hij van tuin naar tuin gaan en wanneer hij de kans krijgt op iedere poes kruipt die het vervolgens ook al met 30 andere katten heeft gedaan. Poekie veroorzaakt geen overlast ondanks dat hij huisdieren van buren afslacht en tuinen onderschijt... Dat doet hij om jullie te helpen _O- Buren moeten maar veel geld betalen om hun tuin te beschermen tegen mijn kat die nooit overlast zou veroorzaken. Verder mag niemand die overlast heeft van mijn kat (de aanstellers ;) ) mijn kat vangen en wegbrengen of iets aandoen terwijl mijn kat wel de huisdieren van anderen mag afslachten zonder dat ik voor de kosten op hoef te draaien...
  zondag 13 maart 2011 @ 23:52:22 #210
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076438
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef hamsterke het volgende:
Ik ben er al wel achtergekomen dat met katteneigenaren zo als mijn buurman niet valt te praten, je kunt dat dus ook duidelijk zien in de posts van katteneigenaren zoals vogeltjesdans... Poekie zou dat nooit doen, poekie verspreid geen ziektes ondanks dat hij van tuin naar tuin gaan en wanneer hij de kans krijgt op iedere poes kruipt die het vervolgens ook al met 30 andere katten heeft gedaan. Poekie veroorzaakt geen overlast ondanks dat hij huisdieren van buren afslacht en tuinen onderschijt... Dat doet hij om jullie te helpen _O- Buren moeten maar veel geld betalen om hun tuin te beschermen tegen mijn kat die nooit overlast zou veroorzaken. Verder mag niemand die overlast heeft van mijn kat (de aanstellers ;) ) mijn kat vangen en wegbrengen of iets aandoen terwijl mijn kat wel de huisdieren van anderen mag afslachten zonder dat ik voor de kosten op hoef te draaien...
pi_94076479
Dat is de oorspronkelijke insteek van het topic en hij heeft gewoon een punt.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:53:57 #212
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076504
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef hamsterke het volgende:

Verder mag niemand die overlast heeft van mijn kat (de aanstellers ;) ) mijn kat vangen en wegbrengen of iets aandoen terwijl mijn kat wel de huisdieren van anderen mag afslachten zonder dat ik voor de kosten op hoef te draaien...
Zet gewoon een haakslot van een paar stinkeuro op die deur man. Dan had je ook geen anderhalf topic hoeven volhuilen. Dieren"liefhebber" :W
  zondag 13 maart 2011 @ 23:55:29 #213
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94076573
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
En weer laat je de essentiele argumenten uit mijn post weg, zodat je er niet op hoeft te reageren. En zometeen vraag je natuurlijk of ik het voor de vijfde keer wil uitleggen?
Kom maar met de citaten uit de door jouw gegeven links waarin staat dat als er minder katten rondlopen, er een muizen- en rattenoverschot komt.

quote:
Ja duh, ik ga even tig google links doorlezen. Je post de artikelen maar, net zoals ik gedaan heb :W
Dat hoeft ook helemaal niet. Je kunt de informatie lezen die Google geeft, en als je nog meer geïnteresseerd bent, een aantal artikelen aanklikken. Maar jij bent niet geïnteresseerd, want aanvankelijk dacht je dat er achter mijn linkje al een artikel stond, waarvan je niet de moeite wilde nemen om het te lezen. :)
pi_94076638
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zet gewoon een haakslot van een paar stinkeuro op die deur man. Dan had je ook geen anderhalf topic hoeven volhuilen. Dieren"liefhebber" :W
Nah. Ik doe het anders; Ik gun de krolse kater een natuurlijke omgeving waar het naar hartelust muizen en vissen kan jagen die niet opgesloten zitten in kooitjes of een vijver. Je moet de natuur zijn beloop laten gaan, dat moet een oermens als jij toch wel weten? :) Gewoon in schwarzwald ofzo dus. Alsof het die buurman wat boeit, die kat is toch vrijwel nooit binnenshuis :)
  maandag 14 maart 2011 @ 00:00:58 #215
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076818
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Kom maar met de citaten uit de door jouw gegeven links waarin staat dat als er minder katten rondlopen, er een muizen- en rattenoverschot komt.
Het eerste citaat zegt het :')

quote:
[..]

Dat hoeft ook helemaal niet. Je kunt de informatie lezen die Google geeft, en als je nog meer geïnteresseerd bent, een aantal artikelen aanklikken. Maar jij bent niet geïnteresseerd, want aanvankelijk dacht je dat er achter mijn linkje al een artikel stond, waarvan je niet de moeite wilde nemen om het te lezen. :)
Goh, iemand is niet geinteresseerd in jouw artikel. Boehoe :') Jij was tot vier keer aan toe niet geinteresseerd in mijn uitleg over muizenpopulatie.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:03:18 #216
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94076938
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Nah. Ik doe het anders; Ik gun de krolse kater een natuurlijke omgeving waar het naar hartelust muizen en vissen kan jagen die niet opgesloten zitten in kooitjes of een vijver. Je moet de natuur zijn beloop laten gaan, dat moet een oermens als jij toch wel weten? :) Gewoon in schwarzwald ofzo dus. Alsof het die buurman wat boeit, die kat is toch vrijwel nooit binnenshuis :)
Haha oermens :') Hoe kom je erop, zo lollig _O-

Dan doe je dat toch lekker? Ik raad je alleen aan om wel voldoende rietjes in huis te halen, omdat dat de enige manier zal zijn waarop je de komende 6 maanden nog kan eten :')
pi_94076951
Vogeltjesdans: En hoe weet ik dat jou kat ontwormt is voordat hij in mijn tuin gaat liggen schijten? De meeste katteneigenaren ontwormen de kat echt niet maandelijks maar zoals je zelf al zegt om de 6 maanden... Dat betekend dat ze de overige 5 maanden gewoon met wormen rondlopen. Die wormen komen niet uit je stront maar die komen gewoon uit je kont gekropen als je ligt te slapen, veroorzaken jeuk en zitten dan onder je nagels... en als jij de volgende dag je kat aait dan heeft hij ze ook.

Als kinderen in de zandbak spelen kun je ze niet iedere keer hun handen laten wassen, als ze klaar zijn dan wassen ze hun handen.

Dus jij wilt zeggen dat je ervoor geleerd hebt en er meer over weet dan die dierenarts die les geeft aan studenten (die ervoor getoetst is om de juiste informatie over te brengen)?
Ik hecht meer waarde aan een dierenarts die ervoor opgeleid is om studenten de juiste informatie te verstrekken.

Ik ben student manager dierverzorger ja, wat wil je ermee zeggen?? Snotneus?? Ik weet niet wat jij voor je beroep doet maar ik denk dat mijn "vak" meer met dit onderwerp te maken heeft dat dat jij doet hoor _O- Ben trouwens ook geen tiener meer hoor
  maandag 14 maart 2011 @ 00:03:40 #218
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94076961
Goed, ik ben uitgediscussieerd met vogeltjesdans in deze discussie.

Hij roept zomaar wat dingen in het wilde weg, zonder met bronnen en argumenten te komen. En als dan blijkt dat de bronnen die hij wél aandraagt juist zijn denkbeelden ontkrachten, probeert hij de discussie op een zijspoor te brengen.

Hij lijkt wel een religieus persoon, met dat soort mensen valt ook nooit te discussiëren.
pi_94077110
Michielos en Hamsterke

Als we alledrie dat beest van ons vangen dan kunnen we er een gezellig dagje Duitsland van maken met ons drieën :)

Kat in het bos, biertje erbij en een lekker hapje eten.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:10:19 #220
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077220
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef hamsterke het volgende:
Vogeltjesdans: En hoe weet ik dat jou kat ontwormt is voordat hij in mijn tuin gaat liggen schijten?
Tja. Je weet ook nooit wanneer er een duif in je ogen schijt. Life is a bitch.

quote:
De meeste katteneigenaren ontwormen de kat echt niet maandelijks maar zoals je zelf al zegt om de 6 maanden... Dat betekend dat ze de overige 5 maanden gewoon met wormen rondlopen.
Gelul, een ontwormingskuur houdt het minimaal 6 maanden uit.

quote:
Die wormen komen niet uit je stront maar die komen gewoon uit je kont gekropen als je ligt te slapen, veroorzaken jeuk en zitten dan onder je nagels... en als jij de volgende dag je kat aait dan heeft hij ze ook.
Jij hebt echt een fantasierijke dierenarts he? :D

quote:
Als kinderen in de zandbak spelen kun je ze niet iedere keer hun handen laten wassen, als ze klaar zijn dan wassen ze hun handen.
Basale hygiene hoor je je kinderen gewoon bij te brengen ja.

quote:
Dus jij wilt zeggen dat je ervoor geleerd hebt en er meer over weet dan die dierenarts die les geeft aan studenten (die ervoor getoetst is om de juiste informatie over te brengen)?
Ik hecht meer waarde aan een dierenarts die ervoor opgeleid is om studenten de juiste informatie te verstrekken.
En de dierenartsen die ik ken, zeggen heel wat anders. En de dierenbescherming waarvoor ik vrijwilliger ben ook. En het dierenasiel ook. En o, ik vang ook pas een jaar of 6 zwerfkittens op. Dus ik zal er wel niets vanaf weten nee.

quote:
Ik ben student manager dierverzorger ja, wat wil je ermee zeggen?? Snotneus?? Ik weet niet wat jij voor je beroep doet maar ik denk dat mijn "vak" meer met dit onderwerp te maken heeft dat dat jij doet hoor _O- Ben trouwens ook geen tiener meer hoor
Dan zou ik eens een goed boek over dit onderwerp lezen in plaats van te dwepen met je student managerschap. Want er klopt geen zak van wat je vertelt.

Ik zie het nog staan. "Wormen uit je reet" :')
  maandag 14 maart 2011 @ 00:11:14 #221
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077250
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Yu-Kee het volgende:
Goed, ik ben uitgediscussieerd met vogeltjesdans in deze discussie.

Hij roept zomaar wat dingen in het wilde weg, zonder met bronnen en argumenten te komen. En als dan blijkt dat de bronnen die hij wél aandraagt juist zijn denkbeelden ontkrachten, probeert hij de discussie op een zijspoor te brengen.

Hij lijkt wel een religieus persoon, met dat soort mensen valt ook nooit te discussiëren.
Eindelijk beseft dat je geen argumenten meer hebt? :W

Pas op, misschien heb je wel wormen in je reet :')
  maandag 14 maart 2011 @ 00:12:45 #222
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94077307
Kanker katten
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_94077309
Inderdaad, hij lult allemaal om het punt van discussie heen... Ik zal mijn redenen hieronder opsommen waarom katteneigenaren hun katten op eigen terrein moeten houden:

- Doden van kleine beschermde diersoorten zoals knaagdieren, reptielen, amfibieen, vogels.
- Overlast veroorzaken bij buren
- Doden en lastigvallen van huisdieren van buren
- Katten zijn een invasieve exotische soort en verstoren de flora en fauna
- Verspreiden van bepaalde parasieten
pi_94077352
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Haha oermens :') Hoe kom je erop, zo lollig _O-

Dan doe je dat toch lekker? Ik raad je alleen aan om wel voldoende rietjes in huis te halen, omdat dat de enige manier zal zijn waarop je de komende 6 maanden nog kan eten :')
Dat doe ik dan ook. Dat is de meest redelijke oplossing. Sterker nog, je KUNT het er niet mee oneens zijn. Ik doe het dier geen pijn, de buurman is van alle ellende af en hoort mij niet meer klagen, ik ben van de ellende af en heb geen schade meer aan mijn tuin, de buurt is van de ellende af en die kat vind het allang best. Buiten is buiten. Het is echt niet zo dat de buurman die kat gaat missen. Verder hoef ik niet eens te zeggen dat ik ben gaan rijden met die kat. Die kat is gewoon ineens verdwenen op een grijze zondag en niemand die zich er druk over maakt.

Dat jij dan weer meteen met geweld moet gaan dreigen zegt meer over je eigen tekortkomingen. Niet dat ik bang ben voor zo een kk dom kneusje als jij maar toch :)
pi_94077396
Nou helemaal als je met dieren werkt dan ontworm je jezelf minstens eens in de 3 maanden... WHAHAHAHA jij praat over hygiene terwijl je jezelf niet ontwormt terwijl je met dieren werkt :r :r :r :r :r
  maandag 14 maart 2011 @ 00:17:14 #226
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077488
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef hamsterke het volgende:
Nou helemaal als je met dieren werkt dan ontworm je jezelf minstens eens in de 3 maanden... WHAHAHAHA jij praat over hygiene terwijl je jezelf niet ontwormt terwijl je met dieren werkt :r :r :r :r :r
Schatje. Ik heb mijn hele leven al katten gehad, en ik heb nog nooit, NOOIT last gehad van wormen. Het zou toch ook wel vreemd zijn als je bedenkt dat anders zoveel mensen ziek zouden worden?
  maandag 14 maart 2011 @ 00:18:13 #227
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077520
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:13 schreef SoraAoi het volgende:

Dat jij dan weer meteen met geweld moet gaan dreigen zegt meer over je eigen tekortkomingen. Niet dat ik bang ben voor zo een kk dom kneusje als jij maar toch :)
Ik dreig niet, ik waarschuw alleen maar voor mogelijke gevolgen mocht de eigenaar erachter komen.

Ik ben gewoon bezorgd om je *)
  maandag 14 maart 2011 @ 00:18:53 #228
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077537
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef hamsterke het volgende:
Inderdaad, hij lult allemaal om het punt van discussie heen... Ik zal mijn redenen hieronder opsommen waarom katteneigenaren hun katten op eigen terrein moeten houden:

- Doden van kleine beschermde diersoorten zoals knaagdieren, reptielen, amfibieen, vogels.
- Overlast veroorzaken bij buren
- Doden en lastigvallen van huisdieren van buren
- Katten zijn een invasieve exotische soort en verstoren de flora en fauna
- Verspreiden van bepaalde parasieten
PAS OP EEN WORM ACHTER JE!!!
pi_94077624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik dreig niet, ik waarschuw alleen maar voor mogelijke gevolgen mocht de eigenaar erachter komen.

Ik ben gewoon bezorgd om je *)
Die eigenaar boeit het geen ruk nogmaals. Dat is al uitgelegt. Als je die eigenaar verteld waar zijn kat is en wat deze doet steekt de eigenaar de kop in het zand. Hij geeft geen reet om zijn kat. Ik heb het niet over die katteneigenaren die dat wel doen, sociaal vermogen hebben en wel hun kater mee binnenshuis nemen en er mee spelen en een bakje kattenvoer klaarleggen enzo :D

En dan nog. Alsof ik bang ben voor de katteneigenaar :') Hij komt er sowieso NOOIT achter :) Dat om mee te beginnen.
pi_94077679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

een gedomesticeerde kat in het wild gooien en dan denken dat dat beest t daar naar zn zin heeft :')

echt waar? echt? daarom worden dieren in gevangenschap ook meteen weer in het wild gezet, omdat ze het daar zo goed doen en helemaal niet kapot gaan van de honger ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 14 maart 2011 @ 00:23:26 #231
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Die eigenaar boeit het geen ruk nogmaals. Dat is al uitgelegt. Als je die eigenaar verteld waar zijn kat is en wat deze doet steekt de eigenaar de kop in het zand. Hij geeft geen reet om zijn kat. Ik heb het niet over die katteneigenaren die dat wel doen, sociaal vermogen hebben en wel hun kater mee binnenshuis nemen en er mee spelen en een bakje kattenvoer klaarleggen enzo :D

En dan nog. Alsof ik bang ben voor de katteneigenaar :') Hij komt er sowieso NOOIT achter :) Dat om mee te beginnen.
Ja dat zei je al. Ik verstond je de eerste keer al. Toen vond ik het al niet interessant genoeg om erop te reageren.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:25:12 #232
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94077776
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef probeer het volgende:

[..]

een gedomesticeerde kat in het wild gooien en dan denken dat dat beest t daar naar zn zin heeft :')

echt waar? echt? daarom worden dieren in gevangenschap ook meteen weer in het wild gezet, omdat ze het daar zo goed doen en helemaal niet kapot gaan van de honger ofzo.
Tenzij je zin hebt om te rellen, niet reageren joh. Het topic zit weer vol kattenhatende gefrustreerde tjappies :')

Voor argumenten zijn ze niet gevoelig gebleken.
pi_94077801
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Het is toch een echt buitenbeessie? Dat zeggen die eigenaren toch allemaal. Puur natuur enzo :)
En je kunt hem ook in het dorp vlakbij een bos dumpen ver van je huis vandaan :) Allemaal geen probleem hoor!
pi_94077830
Ik ben helemaal uitgepraat... Ik weet het nu zeker... Met katteneigenaren zo als mijn buurman valt niet te praten...

Ik zeg voorheen dat ik geen kattenhater ben maar een dierenliefhebber en dan vooral mijn eigen huisdieren (met name als ze nog leven)... Vandaar dat ik dit topic geopend heb... Ik heb iedere keer gezegd dat ik niet de kat iets wilde aandoen aangezien hij er niets aan kan doen dat hij zo een kutbaasje heeft... Waarom wordt ik ineens een kattenhater genoemd?? Hoezo over 1 kam scheren?

Ik heb voorheen al aangegeven hoe zulke mensen denken, blijkbaar denkt vogeltjesdans ook zo en we kunnen hem hoe dan ook niet van zijn gedachten af brengen... Hij draait er met alle gekheid omheen want ja een kat in het nauw maakt rare sprongen ;) Wormen uit je reet bestaan wel degelijk in Nederland zelfs dus dat zegt genoeg over jou kennis over wormen. Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
  maandag 14 maart 2011 @ 00:29:17 #235
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94077903
Waarom worden ratten wel als ongedierte beschouwd en katten niet? Katten zitten ook in vuilnis te wroeten! :{
Kevin's Oma is bazin!
pi_94078072
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Plaatje voor de liefhebber.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het helemaal met je eens, en hoewel we het de katten inderdaad niet aanrekenen zijn we helaas wat beperkt in de opties.

Als de baas niet meewerkt, kunnen we dat beest naar het asiel brengen en als je pech hebt loopt hij er volgende week weer, of we draaien hem zijn nek om en smijten hem door het raam van de buren naar binnen (iets waar ik zelf geen voorstander van ben), of we geven hem een gratis vakantie.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:34:32 #237
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078080
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef hamsterke het volgende:
Ik ben helemaal uitgepraat... Ik weet het nu zeker... Met katteneigenaren zo als mijn buurman valt niet te praten...

Ik zeg voorheen dat ik geen kattenhater ben maar een dierenliefhebber en dan vooral mijn eigen huisdieren (met name als ze nog leven)... Vandaar dat ik dit topic geopend heb... Ik heb iedere keer gezegd dat ik niet de kat iets wilde aandoen aangezien hij er niets aan kan doen dat hij zo een kutbaasje heeft... Waarom wordt ik ineens een kattenhater genoemd?? Hoezo over 1 kam scheren?

Ik heb voorheen al aangegeven hoe zulke mensen denken, blijkbaar denkt vogeltjesdans ook zo en we kunnen hem hoe dan ook niet van zijn gedachten af brengen... Hij draait er met alle gekheid omheen want ja een kat in het nauw maakt rare sprongen ;) Wormen uit je reet bestaan wel degelijk in Nederland zelfs dus dat zegt genoeg over jou kennis over wormen. Je hebt zelfs wormen die ook bij katten kunnen zitten die uit je oog komen als ze dr zin in hebben... _O-
Yesss O+

Pas je wel op voor die wormen uit je reet? Voor je het weet krijgen ze heimwee en willen ze er weer terug in :*
  maandag 14 maart 2011 @ 00:35:46 #238
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078117
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef KevinMalone het volgende:
Waarom worden ratten wel als ongedierte beschouwd en katten niet? Katten zitten ook in vuilnis te wroeten! :{
Katten zijn bazen. Ratten niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 00:36:44 #239
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078141
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Het is toch een echt buitenbeessie? Dat zeggen die eigenaren toch allemaal. Puur natuur enzo :)
En je kunt hem ook in het dorp vlakbij een bos dumpen ver van je huis vandaan :) Allemaal geen probleem hoor!
Ja maar volgens die hamster hier moeten we elke maand terug om hem te ontwormen ;(
  maandag 14 maart 2011 @ 00:36:51 #240
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_94078145
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Katten zijn bazen. Ratten niet.
De kat van vogeltjesdans is de baas over hem. :')
Tevens een typisch kenmerk voor katten bezitters.
Kevin's Oma is bazin!
pi_94078196
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:34 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Plaatje voor de liefhebber.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het helemaal met je eens, en hoewel we het de katten inderdaad niet aanrekenen zijn we helaas wat beperkt in de opties.

Als de baas niet meewerkt, kunnen we dat beest naar het asiel brengen en als je pech hebt loopt hij er volgende week weer, of we draaien hem zijn nek om en smijten hem door het raam van de buren naar binnen (iets waar ik zelf geen voorstander van ben), of we geven hem een gratis vakantie.
Gratis langverblijf in een ander land is het beste :) Diervriendelijk. Je hoeft hem niet eens in een bos te dumpen maar gewoon in een dorpje vlakbij. Als ze daar minder last hebben van katten is het allemaal best en is het een happy ending voor iedereen, zelfs de kat.
pi_94078312
Dit is echt een schandpaal achtig iets aan het worden, het gaat helemaal nergens meer over! Ik houdt de eer aan mezelf en mijn huisdieren aangezien volgens vogeltjesdans mijn klotehamsters het gedaan hebben terwijl ik in heel dit forum nog geen een kat een kutkat genoemd heb... Dat zegt iets over de diervriendelijkheid van vogeltjesdans! jij bent de dierenbescherming niet waard! De dierenbescherming zou er goed aan doen om zo een egoistisch persoon als jou aan de kant te schuiven! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r DIERENLIEFHEBBERS WALGEN VAN JOU!! En je egoistische kijk tegenover dieren in de natuur... dat andere dieren allemaal niet belangrijk genoeg zijn in jou ogen. Ik kan mezelf niet voorstellen dat de dierenbescherming met zo iemand geassocieerd wil worden.
pi_94078531
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schatje. Ik heb mijn hele leven al katten gehad, en ik heb nog nooit, NOOIT last gehad van wormen. Het zou toch ook wel vreemd zijn als je bedenkt dat anders zoveel mensen ziek zouden worden?
Bijna alleen lintwormen kun je zien in je ontlasting, van al die andere merk je nog niet eens dat je ze hebt... dat betekend dat je helemaal vol kunt zitten terwijl je er geen last van hebt. Hoe weet jij dat je geen last hebt van wormen?
  maandag 14 maart 2011 @ 00:49:52 #244
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078538
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef hamsterke het volgende:
Dit is echt een schandpaal achtig iets aan het worden, het gaat helemaal nergens meer over! Ik houdt de eer aan mezelf en mijn huisdieren aangezien volgens vogeltjesdans mijn klotehamsters het gedaan hebben terwijl ik in heel dit forum nog geen een kat een kutkat genoemd heb... Dat zegt iets over de diervriendelijkheid van vogeltjesdans! jij bent de dierenbescherming niet waard! De dierenbescherming zou er goed aan doen om zo een egoistisch persoon als jou aan de kant te schuiven! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r DIERENLIEFHEBBERS WALGEN VAN JOU!! En je egoistische kijk tegenover dieren in de natuur... dat andere dieren allemaal niet belangrijk genoeg zijn in jou ogen. Ik kan mezelf niet voorstellen dat de dierenbescherming met zo iemand geassocieerd wil worden.
Ben je nou nog niet weg? :{
  maandag 14 maart 2011 @ 00:50:31 #245
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078554
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:49 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Bijna alleen lintwormen kun je zien in je ontlasting, van al die andere merk je nog niet eens dat je ze hebt... dat betekend dat je helemaal vol kunt zitten terwijl je er geen last van hebt. Hoe weet jij dat je geen last hebt van wormen?
Nou, op dit moment reageer ik op eentje.
pi_94078558
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, volgens mij is het zelfs zo erg dat de kat hem gehersenspoeld heeft...
  maandag 14 maart 2011 @ 00:51:25 #247
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078576
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Zo is het. Honden hebben een baas, katten personeel O+
  maandag 14 maart 2011 @ 00:52:40 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078619
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Hahaha ja inderdaad, volgens mij is het zelfs zo erg dat de kat hem gehersenspoeld heeft...
pi_94078770
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, op dit moment reageer ik op eentje.
Ik wist niet dat je geestelijk beperkt bent, ik zal het voortaan op jou niveau houden:

Wat je zegt ben je zelf
  maandag 14 maart 2011 @ 01:04:16 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94078957
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef hamsterke het volgende:

Ik wist niet dat je geestelijk beperkt bent, ik zal het voortaan op jou niveau houden:
Nog een paar jaar doorleren en flink wat levenservaring opdoen jochie :')

quote:
Wat je zegt ben je zelf
Na na nana naaa! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')